Originally posted by maistoru
View Post
Cum conducem un dCi?
Collapse
X
-
-
Originally posted by darksid3 View PostPai asta cu urechea e foarte subiectiva... iti creezi un reflex intre turatia motorului si cum il auzi
Comment
-
Pai si tocmai...ti se pare ca avem soferi experimentati?...prea putini si in conditiile in care "romanul" schimba repede desi tremura motorul sau pe aproape ca sa mearga la consum sau sa nu se strice motorulIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Probabil ca au auzit ca se strica masina dupa numarul de ture facute de motor in viata lui. Iar despre consum, ce sa zic...Eu merg in oras cu turatii 4000-5000 cu polizorul cu care in mod normal nevasta-mea scoate 12 l/100, si in aceleasi conditii de trafic scot 9l/100. Iar cu tractorul de 85(+20) in acelsi stil de mers scot sub 7. Acum am 6.4l/100 cu traficul asta mai lejer din Bucuresti...
Comment
-
in primul rand ala de la tine de la "motorizare", tot "tractor" e
auzisem la unii porecla de "broasca" pt golf, dar in general lumea-i zice "golfan"...
revenim la topic?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Eu schimb de la tr. IV la a V-a pe la 2300-2500rpm iar cand ma grabesc pe la 3000. Merg cu tr.V de pe la 1900rpm(80Km/h) in sus. Daca o las pe la 1700rpm si incerc sa accelerez usor incepe sa trepideze.Oricum, nu merg subturat, in general pe unde am spatiu sa ma desfasor merg cu 3000rpm (120Km/h) sau mai sus, dar niciodata sub 1900-2000(80km/h) in vit.V.
Ma gandesc: de ce trepideaza la 1700rpm in tr.V cand practic ai acelasi cuplu (max.) ca la 2000rpm?
Comment
Comment