Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by maistoru View Post
    cat despre faptul cu stricatul injectoarelor sau al motorului la mers subturat sau supraturat cred ca mai este si dupa cum ai noroc.
    Nu este deloc treaba de noroc, toate injectoarele sunt la fel, felul mersului le strica.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • Stilul de mers si calitatea combustibililor, as mai adauga eu.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by darksid3 View Post
        Pai asta cu urechea e foarte subiectiva... iti creezi un reflex intre turatia motorului si cum il auzi
        Daca ajungi sa conduci dupa ureche sau ceas, inseamna ca nu "simti" masina, nu iti dai seama cand trage sau cand "da in bot". Un sofer experimentat are nevoie doar de legatura cu scaunul pe care sta, poate asculta muzica la 1000 de W, sau sa aiba turometrul stricat. Restul vine din experienta si "simt". Ori ai ori nu.

        Comment


        • Pai si tocmai...ti se pare ca avem soferi experimentati?...prea putini si in conditiile in care "romanul" schimba repede desi tremura motorul sau pe aproape ca sa mearga la consum sau sa nu se strice motorul
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Probabil ca au auzit ca se strica masina dupa numarul de ture facute de motor in viata lui. Iar despre consum, ce sa zic...Eu merg in oras cu turatii 4000-5000 cu polizorul cu care in mod normal nevasta-mea scoate 12 l/100, si in aceleasi conditii de trafic scot 9l/100. Iar cu tractorul de 85(+20) in acelsi stil de mers scot sub 7. Acum am 6.4l/100 cu traficul asta mai lejer din Bucuresti...

            Comment


            • 5000 nu ai cam exagerat?

              Comment


              • se referea la a doua masina care o poseda si care e pe benzina
                polizor = benzinara
                tractor = motorina [desi nu imi prea place termenul asociat ]
                "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                Comment


                • Originally posted by gigiman View Post
                  5000 nu ai cam exagerat?
                  De ce sa exagerez, merge pana la 6000 lejer..
                  Last edited by detail; 5 May 2009, 18:16.

                  Comment


                  • ok, la benzina da, nu am fost atent si ma gandeam la diesel. Daca loganul de 1.4 e polizor, matizul ce e?)
                    Last edited by gigiman; 6 May 2009, 07:39. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • toate motoarele benzina sunt denumite polizor nu numai loganul 1,4
                      vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

                      Comment


                      • @gigiman: supozitor cu motor sper sa nu se supere posesorii de matizozaur, dar toate masinile au cate-o "descriere" de-asta mai deocheata...

                        revenim la topic?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Golful ce descriere are? ma-ti facut curios.

                          Comment


                          • in primul rand ala de la tine de la "motorizare", tot "tractor" e
                            auzisem la unii porecla de "broasca" pt golf, dar in general lumea-i zice "golfan"...

                            revenim la topic?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Eu schimb de la tr. IV la a V-a pe la 2300-2500rpm iar cand ma grabesc pe la 3000. Merg cu tr.V de pe la 1900rpm(80Km/h) in sus. Daca o las pe la 1700rpm si incerc sa accelerez usor incepe sa trepideze.Oricum, nu merg subturat, in general pe unde am spatiu sa ma desfasor merg cu 3000rpm (120Km/h) sau mai sus, dar niciodata sub 1900-2000(80km/h) in vit.V.
                              Ma gandesc: de ce trepideaza la 1700rpm in tr.V cand practic ai acelasi cuplu (max.) ca la 2000rpm?

                              Comment


                              • Pai nu iti este clar ca'i subturata? In a5a la 1700 rpm , nici daca as avea drum drept ca'n palma si tot nu i-as da. Iar prin oras a mea nu stie ce'i aia a4a sau a5a.
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google