Se intelege foarte bine, vezi ca dupa ce dai click pe ea si o deschide putin mai mare, daca te duci cu mouseul in coltul din stanga jos apar 4 sageti...da click pe ele si iti apare mare de nu iti mai incape pe ecran
Cum conducem un dCi?
Collapse
X
-
eu diselul il conduc precum benzina, pacat ca are lag la accelerare.
e un hdi 2.0l. sub 3500 nu schimb niciodata. nu scoate gram de fum si are 180.000 de km saraca. turbina e aia din fabrica.
Comment
-
-
Pentru un diesel de 2.0 nu e mult in Bucuresti. Mie imi ia CEL PUTIN 10% si nu conduc ca Schumacher...daca as face-o, sare de 12%. Repet, ca sa merg subturat pentru un litru mai putin, prefer sa folosesc motorul in parametrii normali. Nu-i dau in limitare permanent dar nici nu schimb sub 2300-2500 RPM. Acul turometrului pica exact in zona de cuplu, masina pleaca de la sine.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
sal
si daca masina e remapata cum se conduce ca sa nu pice nici turbo si nici injectoarele, mentionez alimentez 80%Petrom, 10% OMV -Sprint Diesel, 10% o alta benzinarie asta din urma maxim 4l in fiecare saptamana, ma intereseaza la rece, la cald, in oras si afara,astept sugestii argumentate nu din auzite,
Comment
-
Eu rămân la părerea mea, formată în urma experienţei personale (am 162.000 km făcuţi numai în ţară şi 90 %în oraş), adică, conduc în funcţie de modul în care simpt cuplul motorului şi condiţiile concrete din trafic. Dar, întodeauna, siguranţa primează, sens în care, dacă trebuie să iasă pistoanele prin capotă, nici o problemă. Încă un aspect: atunci când merg economic, în mediul urban în special, dacă simpt pedala de accelaraţie apăsată mai mult de 1/4 din cursa totală, retrogradez imediat în treapta de viteză, Exemplu: dacă merg cu 55 km/h cu treapta a V-a de viteză, iar pedala de acceleraţie abia dacă este apăsată, nici o problemă, merg aşa în continuare; dar, dacă simpt că pedala de acceleraţie trebuie apăsată mai tare pentru a-mi continua deplasarea cu aceeaşi viteză sau pentru a accelera, automat retorgradez în treapta a IV-a, a III-a, sau chiar a II-a, dacă trebuie să fac o depăşire rapidă. Nu-mi este frică să turez în draci motorul atunci când trebuie, dar, în mod inutil nu o să turez niciodată motorul şi nici cu ochii pe turometru nu o să stau. Turaţia de cuplu maxim o am începând de la 1.700 rtm, dar o folosesc numai atunci când am nevoie. Asta este părerea mea, formată în urma experieinţei personale. Dacă alţii au altă părere, foarte bine, este posibil să fie corect aşa cum procedează ei. Eu nu impun nimănui un stil de condus, doar expun o părere. Aşa că, nu mă judecaţi.
Erată: corect este "simt" şi nu "simpt. Mea culpa, probabil am petrecut prea mult de Sf Ion.
Comment
-
Condusul subturat cum a spus cineva mai sus duce la depunerea calaminei.
Dupa un timp nu v a mai lucra catalizatorul la parametrii lui normali,masina nu v a mai trage la fel,se depune calamina si la egr,turbo.
banuiesc ,ca si loganul are la turbo geometrie variabila.....condusul subturat duce la blocarea geometriei variabile a turbosuflantei,de aici rezulta ca masina trage de la o anumita turatie(mai mare de 1700-1800 cum ar fi normal) sau trage doar pana la o anumita turatie si de acolo se plafoneaza.
P.t 4 lei nu merita sa mergi subturat cu masina...parerea mea.
Legat de turbo...daca forjezi masina atunci cand te opresti e indicat sa lasi motorul sa maearga cca. cateva minute sa se raceasca turbo.
Comment
-
darksid3 la 2.0 tdi tie iti ia cel putin 10 % , si eu am mers cu un 2.0 crdi ce-i drept si cu tot cu forja am scos 8.2-8.6 ... Dar revenim la 1.5 dci , am testat consumul(chiar daca nu se discuta de consum aici) , acum pe zapezile astea mari si am scos 5.9-6.2% in oras cu forja (2500-3000rpm)Last edited by Nimeni; 19 January 2010, 23:35.
Comment
-
Postat de :adicata2003
O remarca.
Termenul de kick down se foloseste doar la cutii automate. Pedala de acceleratia are in partea inferioara a cursei un prag de unde "pedala se intareste" - se apasa mai greu. Dupa acest punct se mai apasa putin . Acela este kick down. Practic cand se actioneaza kick down, auto accelereaza maxim posibil. Da fiecare data cand se inlocuieste un calculator de motor sau cutie sa adapteaza kick down-ul.
Cu stima.
Citat:
Original a fost postat de gelica75 Vezi Post
adicata nu a spus nimeni ca se strica injectoarele la mers subturat ,era vb. de turbosuflanta ,EGR.
acelas stil de mers am si eu cum ai scris tu fara turatii exagerate dar inafara cand prin talpa adica 3000 sau 3500 rot/min.
sant sigur ca se poate si mai mult dar nu imi place cum urla saracu motor de zici ca isi da duhu.
Crede-ma, nu de o data, de mai multe ori am intalnit acest lucru. Cu prima ocazie o sa dau un print screen.
______
ADICATA2003 astept print screen-ul de care te-ai laudat ca o sa-l dai
astept cu interes,poate si alti colegi !!!???____________
Comment
-
Originally posted by Pippo09 View PostCondusul subturat cum a spus cineva mai sus duce la depunerea calaminei.
Dupa un timp nu v a mai lucra catalizatorul la parametrii lui normali,masina nu v a mai trage la fel,se depune calamina si la egr,turbo.
banuiesc ,ca si loganul are la turbo geometrie variabila.....condusul subturat duce la blocarea geometriei variabile a turbosuflantei,de aici rezulta ca masina trage de la o anumita turatie(mai mare de 1700-1800 cum ar fi normal) sau trage doar pana la o anumita turatie si de acolo se plafoneaza.
P.t 4 lei nu merita sa mergi subturat cu masina...parerea mea.
Legat de turbo...daca forjezi masina atunci cand te opresti e indicat sa lasi motorul sa maearga cca. cateva minute sa se raceasca turbo.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
Comment