Originally posted by crististreulea
Cum conducem un dCi?
Collapse
X
-
"...cu motorul remapat am sanse sa i-o dau urat de tot..."
ma refeream ca la o liniuta, urit de tot nu are nici o sansa. vor fi diferente infime si startul de pe loc si soferul vor face diferenta.
16v e chiar o bruta! la schimbarea treptelor scutura tot in tine. si cu un dci simti schimbarea vitezelor dar e muuult mai lina.
un 16v o sa transpire bine de tot cind vede un 85 cai remapat cum se tine in coada lui :d
christinacht va fi unul din ei )
ai de grija daca il vezi pe Jonivip in spate! lasa-l sa treaca, o sa vrea sa te transpire )Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
Originally posted by crististreulea"...
un 16v o sa transpire bine de tot cind vede un 85 cai remapat cum se tine in coada lui :d
christinacht va fi unul din ei )
ai de grija daca il vezi pe Jonivip in spate! lasa-l sa treaca, o sa vrea sa te transpire )
Comment
-
Originally posted by crististreuleaiti invit nasul in timisoara. il fac cu 1.5 dci 65 cai remapat )
O alta greseala pe care o faci e sa spui ca turbina intra la 1900-2000 RPM ... gresit sau nu prea auzi bine, incearca sa deschizi geamul in mers si sa apesi putin mai tare pedala... la mine intra si la 1400 RPM (ii aud suieratul).
Comment
-
Originally posted by sabinusCristi las-o mai usor cu performantele DCI-ului remapat,...faci 0-100 cam in 13 secunde, nu stiu cum ai cronometrat.
O alta greseala pe care o faci e sa spui ca turbina intra la 1900-2000 RPM ... la mine intra si la 1400 RPM (ii aud suieratul).
am filmat cu un minidv in sitem ntsc. ntsc stie 28fps ceea ce inseamna ca la editare video, fac zoom in film si vad toate cele 28 poze care alcatuiesc o secunda. in momentul in care a miscat acul din cauza demararii, am taiat filmul si am taiat in momentul in care a aparut de sub ac linia de la 100km/h. ok, posibil sa fi facut o eroare de citeva zecimi, dar in nici un caz secunde. 13 secunde am scos cu stock. banui ca nu ai vazut filmul, uite-l aici.
iar cu tubina sincer nu stiu ce sa zic, adevar-ui ca nu am incercat deloc sa o ascult exact cind porneste. promit ca testez si revin cu informatia corecta. sincer... sper sa ai dreptate, vreau sa ai dreptateLast edited by crististreulea; 21 September 2007, 20:02.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
am si eu o intrebare ca ma contrazic cu un prieten... cum e mai bine ptr un dci... sa pleci imediat dupa loc si sa incerci sa stai cat mai putin la relanti sau din contra la pornire sa o lasi un pic si la oprire la fel...
eu am auzit ca cica nu e bine sa stai cu ele dupa ce leai pornit.
dar prietenul meu zice ca trebuie sa le lasi sa-si faca turbina ungerea.
cum e pana la urma?sincer explicatia prietenului pare mai logica...
PS. un raspuns inpertinent la intrebarea topicului: cum se conduce un dci? cu mainile pe volan si cu picioarele pe pedale
sabinus daca nu ai drepatate cristi o sa se supere rau si de suparare iar pune o frana daia de la 100la0
sigpic
Comment
-
Mai baieti, nici o masina dupa ce ai pornit-o, dar sa fie cum s-ar zice pornirea de dimineata, adica motorul rece, nu stati cu ea pornita pe loc. Orice motor se incalzeste in mers , si bineanteles un mers lejer , fara sa soliciti motorul. Asta este o incalzire normala. Acum daca afara sunt -20 grade, poti sa astepti cu motorul pornit cateva minute , macar pana se rupe uleiul si incepe si pompa de ulei sa lucreze normal.
Iar cu motoarele dotate cu turbina, daca opresti motorul dupa o forja, si as da aici un exemplu: ii dai in gura pe autostrada si opresti masina + motorul sa te usurezi, sigur i-ai bulit turbina. Diferentele de temperatura face ca toate componentele turbinei sa se contracte mult mai repede, iar turbina se mai invarte din inertie, iese rau de tot, plus de asta nu mai are ungere, motorul fiind oprit, iar un lucru cu dezastruos. In oras, nu este cazul, ca nu sunt acelesi riscuri.
Parerea mea, daca gresesc , va rog , sa-mi spuneti si mie, sa ma corectez,
Cu stima, FLO., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
Comment