Cum conducem un dCi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by crististreulea
    nu, sanse minime sa il iei chiar si la sutimi
    16v e o bruta!
    e o bruta zici

    Comment


    • #92
      "...cu motorul remapat am sanse sa i-o dau urat de tot..."
      ma refeream ca la o liniuta, urit de tot nu are nici o sansa. vor fi diferente infime si startul de pe loc si soferul vor face diferenta.
      16v e chiar o bruta! la schimbarea treptelor scutura tot in tine. si cu un dci simti schimbarea vitezelor dar e muuult mai lina.
      un 16v o sa transpire bine de tot cind vede un 85 cai remapat cum se tine in coada lui :d
      christinacht va fi unul din ei )
      ai de grija daca il vezi pe Jonivip in spate! lasa-l sa treaca, o sa vrea sa te transpire )
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #93
        Originally posted by crististreulea
        "...
        un 16v o sa transpire bine de tot cind vede un 85 cai remapat cum se tine in coada lui :d
        christinacht va fi unul din ei )
        ai de grija daca il vezi pe Jonivip in spate! lasa-l sa treaca, o sa vrea sa te transpire )
        ce nasol sa ai un 16v benzinar inrait si sa te faca un dci )

        Comment


        • #94
          go

          toba sport pe un dci de 85 de cai remapat cred ca iti trezesc ceva amintiri ...perosnal vreau sa ii pun o toba sport cu 2 iesiri ...si cred ca voi mai castiga si vreo 2-3 caluti de acolo :P ca sa nu mai spun de sunet...

          Comment


          • #95
            Pentru cei ce-si vor lua dci de 85 si-l vor remapa la 100 de CP am o rugaminte. Provocati la o cursa legala posesori de Accent diesel(are to 1,5 l). Sunt curios ce o sa iasa ca prea se lauda nasu cu Accentu' lui.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #96
              iti invit nasul in timisoara. il fac cu 1.5 dci 65 cai remapat )
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #97
                la vara cand vine la mare ..ma anunti si ii dam un burn :P

                Comment


                • #98
                  Originally posted by crististreulea
                  iti invit nasul in timisoara. il fac cu 1.5 dci 65 cai remapat )
                  Cristi las-o mai usor cu performantele DCI-ului remapat, ce draq, cu noul Loganul DCI 85 CP stock sau cel de 70 CP ca al nostru remapat (au aceeasi performanta) faci 0-100 cam in 13 secunde, nu stiu cum ai cronometrat. Intreaba si tu baietii de incredere care fac chiptuninguri.
                  O alta greseala pe care o faci e sa spui ca turbina intra la 1900-2000 RPM ... gresit sau nu prea auzi bine, incearca sa deschizi geamul in mers si sa apesi putin mai tare pedala... la mine intra si la 1400 RPM (ii aud suieratul).

                  Comment


                  • #99
                    Corect! Turbina e antrenata de gaze si ia viteza atunci cand gazele de evacuare sunt in cantitate mai mare, adica la turatii mari sau chiar la turatii mici daca calci pedala mai tare.

                    Comment


                    • Originally posted by sabinus
                      Cristi las-o mai usor cu performantele DCI-ului remapat,...faci 0-100 cam in 13 secunde, nu stiu cum ai cronometrat.
                      O alta greseala pe care o faci e sa spui ca turbina intra la 1900-2000 RPM ... la mine intra si la 1400 RPM (ii aud suieratul).
                      in primul rind bine ai venit pe forum si multumesc ca nu ai incredere si ceri detalii, putini au facut-o. toti vor sa stie doar cum e si ce senzatii iti da remaparea .
                      am filmat cu un minidv in sitem ntsc. ntsc stie 28fps ceea ce inseamna ca la editare video, fac zoom in film si vad toate cele 28 poze care alcatuiesc o secunda. in momentul in care a miscat acul din cauza demararii, am taiat filmul si am taiat in momentul in care a aparut de sub ac linia de la 100km/h. ok, posibil sa fi facut o eroare de citeva zecimi, dar in nici un caz secunde. 13 secunde am scos cu stock. banui ca nu ai vazut filmul, uite-l aici.
                      iar cu tubina sincer nu stiu ce sa zic, adevar-ui ca nu am incercat deloc sa o ascult exact cind porneste. promit ca testez si revin cu informatia corecta. sincer... sper sa ai dreptate, vreau sa ai dreptate
                      Last edited by crististreulea; 21 September 2007, 20:02.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • nu sunt sigur dar cei din fabrica cred ca atunci cand testeaza motoarele de la 0 -100km/h pleaca cu turometrul de la 0 nu de la 4000mii de rot/m aici cred ca e diferentza de timp ...altfel nu am cum sa mi-o justific voi ce ziceti ???

                        Comment


                        • am si eu o intrebare ca ma contrazic cu un prieten... cum e mai bine ptr un dci... sa pleci imediat dupa loc si sa incerci sa stai cat mai putin la relanti sau din contra la pornire sa o lasi un pic si la oprire la fel...
                          eu am auzit ca cica nu e bine sa stai cu ele dupa ce leai pornit.
                          dar prietenul meu zice ca trebuie sa le lasi sa-si faca turbina ungerea.
                          cum e pana la urma?sincer explicatia prietenului pare mai logica...

                          PS. un raspuns inpertinent la intrebarea topicului: cum se conduce un dci? cu mainile pe volan si cu picioarele pe pedale
                          sabinus daca nu ai drepatate cristi o sa se supere rau si de suparare iar pune o frana daia de la 100la0

                          sigpic

                          Comment


                          • eu stiu la fel ca nu e bine sa ti DCI pe loc prea mult acum ca e 1minut nu e ceva prea grav dar nu prea mult ca la benzina ...

                            Comment


                            • da bine... eu stiam de la un fost profesor care era pasionat de masini si avea un megane sh si omu avea o obsesie... pornea motoru si pleca nici o secunda nu statea pe loc...

                              sigpic

                              Comment


                              • Mai baieti, nici o masina dupa ce ai pornit-o, dar sa fie cum s-ar zice pornirea de dimineata, adica motorul rece, nu stati cu ea pornita pe loc. Orice motor se incalzeste in mers , si bineanteles un mers lejer , fara sa soliciti motorul. Asta este o incalzire normala. Acum daca afara sunt -20 grade, poti sa astepti cu motorul pornit cateva minute , macar pana se rupe uleiul si incepe si pompa de ulei sa lucreze normal.
                                Iar cu motoarele dotate cu turbina, daca opresti motorul dupa o forja, si as da aici un exemplu: ii dai in gura pe autostrada si opresti masina + motorul sa te usurezi, sigur i-ai bulit turbina. Diferentele de temperatura face ca toate componentele turbinei sa se contracte mult mai repede, iar turbina se mai invarte din inertie, iese rau de tot, plus de asta nu mai are ungere, motorul fiind oprit, iar un lucru cu dezastruos. In oras, nu este cazul, ca nu sunt acelesi riscuri.
                                Parerea mea, daca gresesc , va rog , sa-mi spuneti si mie, sa ma corectez,
                                Cu stima, FLO.
                                , sunt cu ochii pe voi !
                                :thumbsup:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google