Turbocharger/Supercharger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da. Nu te contrazic fiindca nu ma pricep ) ce am vazut si eu un filmuletz pe net despre testarea unui astfel de senzor in care ii aplica o presiune cu o pompa de vacuum... de acolo am dedus ca citeste invers. Eu sincer, babeste am pus degetul si mi s-a parut ca trage. Maine ajunge senzorul nou il montez si vad cum se comporta.
    OFF TOPIC: AM montat azi o supapa de unic sens la iesire din filtru pe conducta la 15 cm inaintea pompei si mi se pare ca motorul trage mai greu.Trebuie sa mentionez ca pompa se dezamorsa seara (para am verificat-o si e buna) cred ca prin returul din rezervor. (filtru euro 4)

    Comment


    • #17
      Vezi sa nu o fi montat pe retur...

      Comment


      • #18
        ai vacuum sebastiane pana intra turbina ,sau daca mergi part throttle sa nu incarce turbina tot la aspiratie mergi...si la 100 la ora poti sa fi pe negativ.
        Daca a pus degetul sa simta la relanti iti dai seama ca simtea vacuum...ca nu cred ca a umflat turbina cand a pus degetul...
        Pe diagnoza , din ce am vazut,senzorul ala citeste doar de la atmosferic in sus,deci nu am vazut sa citeasca cu negativ...dar aia nu inseamna ca nu e vacuum.
        Last edited by Cristi_Xp; 19 October 2012, 10:39.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Salutare din nou! Dupa cateva zile de petrecut pe sub masina si un milion de pareri neavizate tot nu i-am dat de cap.
          Am cumparat senzor nou...l-am inlocuit insa acum se manifesta diferit. NU mai apare acel martor de bujii in bord la 2500 rpm de mers merge la fel de bine....insa pragul ala de innec tot il are...si se pare ca se adanceste din ce in ce mai tare (tine mai mult). Vroiam insa sa va intreb DACA manifestarile astea au vre-o legatura cu valva EGR.Recunosc ca nu am curatat-o niciodata pe motiv ca am 9000km insa masina a stat la naftalina vre-o 4 ani....si azi din pura curiozitate am scos mufa de la valva si NU am observat nici o schimbare....masina mergea la fel pragul tot exista.(inafara de martorul din bord).Dupa conectarea mufei si stergerea erorilor am revenit la aceiasi problema care nu reusesc sa ii dau de cap.

          Comment


          • #20
            dupa o naftalina de 4 ani...macar curata-i sistemul de injectie si turbina. practic alimentarea cu carburant si oxidant a motorului. motorul sa functioneze normal, are si el nevoie de o alimentare corespunzatoare. sau sa spunem o alimentatie corecta?

            Comment


            • #21
              Am curatat tot sistemul de injectie (rezervor, conducte)...schimbat injectoare.

              Comment


              • #22
                si pompa? dar nu pe motor,ci data jos si desfacuta pina la ultima piesa? practic din sistemul de injectie, pompa si injectoarele sunt cele mai importante. daca le ai ok, dar pe amindoua in acelasi timp, atunci te poti exprima.

                Comment


                • #23
                  Si pompa desfacuta verificata....nu da span (ar fi fost culmea la 8000 km). totul e ok.Ceea ce ma framanta pe mine este daca EGR -ul poate creea simptomele descrise de mai sus???

                  Comment


                  • #24
                    Incearca si cu alt ecu. Posibil sa fie si din el. Egr-ul se manifesta prin scadere de putere, consum marit, porniri grele...

                    Comment


                    • #25
                      Azi am avut motiv sa ies din oras si am constatat ca mi se aprinde iar martorul deci nu am scapat de problema. Acum nu cred ca mai e senzorul MAP defect l-am luat nou....la scanare imi apare din nou eroarea cu supercharger/ turbocharger....nu gasesc nicaieri vre-o explicatie la eroare...caut de 2 zile si nimik....

                      Ma gandesc sa nu fie scazuta presiune in rampa de la pompa de injectie...insa mi-ar fi aratat la scanare ma gandesc.Ce mi se mai pare ciudat la scanare in dreptul versiunii softului la injectie si la inca o coloana apare scris cu rosu...sa nu fie buna versiunea?

                      Salutare! Am gasit ceva mai devreme o solutie la problema mea. Cik aceasta aroare ar avea printre altele letatura si cu senzorul detonatie...in principiu la defectarea lui se zice ca masina are un prag "lag" moment in care da sa se innece apoi zici ca mananca jar.Uitati aici:
                      Possible causes
                      - Boost pressure sensor harness is open or shorted
                      - Boost pressure sensor circuit poor electrical connection
                      - Faulty boost pressure sensor
                      - Faulty Turbo/Super Charger
                      - Engine over temperature.
                      - Ignition misfire exceeds the calibrated threshold.
                      - Faulty Knock sensor (KS)
                      Last edited by bitmaryan; 25 October 2012, 20:17. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        ia toate mufele pe care le vezi pe la motor si da-le cu spray, apoi mai pune o data distributia, dar la cineva care poate sa ti-o faca, atentie, cu ochii inchisi. si nu vorbesc aiurea. "Faulty Knock sensor (KS)" balaria asta e din cauza distributiei...

                        Comment


                        • #27
                          @Meggeo ce am scris mai sus sunt explicatii pe internet ... "posibile cauze" la eroare cu turbocharger / supercharger. Cand o scanez la mine NU imi apare asa ceva!

                          Comment


                          • #28
                            ok! atunci detaliaza-mi cit mai exact asta:
                            Si pompa desfacuta verificata....nu da span (ar fi fost culmea la 8000 km). totul e ok.
                            nu sunt complet lamurit.

                            Comment


                            • #29
                              Pompa a fost verificata de cel care mi-a montat injectoarele si NU da span...injectoarele au fost schimbate deoarece mi le-a furat in urma unui accident...nu ca ar fi fost pompa stricata...DAR pentru siguranta mea am verificat-o.

                              Comment


                              • #30
                                suntem la topicul acesta: Turbocharger/Supercharger
                                daca vrei sa iti explic ce inseamna verificat pompa, hai sa mutam discutia la topicul despre pompa

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google