Turbocharger/Supercharger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbocharger/Supercharger

    Salut!
    Stimati colegi ma confrunt cu o problema... am un Logan 1,5 dci 2007 70 cp si de ceva timp in viteza a 4-a la 3000 rpm sau in a 5-a la 2500 rpm imi apare pentru cateva secunde martorul de bujii aprins....mentionez ca dupa ce trec de 2500 rpm pe la 2700 dispare si masina trage bine.( aceasta in general merge perfect numai ca are pragul asta)
    Nu inteleg ce se intampla. Am fost la diagnoza am testat-o de mai multe ori si am constatat ca atunci cand imi afce figura asta imi apare si eroarea:
    Turbocharger/supercharger Boost Sensor "A" Circuit/Open.
    Ma gandesc sa nu fie vre-un sensor neconectat ... recent tatal meu, proprietarul masinii a avut un accident, in urma careia a fost dat motorul jos pentru reparatii si dupa reparatie a inceput sa faca asa.Nici nu stiu ce senzor ar fi sa il caut!!!!
    Attached Files

  • #2
    Vezi ca sub filtrul de aer ai un furtun mic. Baga-l la loc de unde a iesit. Doamne ajuta...

    Comment


    • #3
      sau vreun furtun spart...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Doamne sper asta sa fie!!! Va multumesc maine dimineata cum se crapa de ziua sunt calare pe motor.....va spun asta deoarece un "meserias" ma tot ameninta ca e pompa de injectie, insa parca nu-s picat din cer sa ma ia asa de fraier, masina merge bine in rest...trage bine....nu bate....are torusi 9000 km.
        AM cautat eroarea asta peste tot insa nu prea e discutata pe nicaieri!
        Va multumesc din nou!
        respect
        Last edited by bitmaryan; 14 October 2012, 21:08.

        Comment


        • #5
          Spune la meserias sa se lase
          Senzorul care genereaza acea eroare e chestia aia mica de pe lateralul filtrului de aer, poate fi o pierdere de presiune, cum au zis si colegii mai sus, sau poate fi chiar o defectiune a senzorului.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #6
            Clar...omul se ocupa cu reconditionatul pompelor si e renumit in a trage in piept. Ce m-a speriat este ca a zis ca martorul de bujii aprins in mers insemna defect la injectie insa nu a vrut sa scaneze sa vada problema motivand ca el are "testerul in cap". )
            Acum stiu ca numai prostii debiteaza insa va intreb daca maine gasesc vre-un furtun spart/scos de la locul lui e posibil sa nu mai apara acel martor ? si sa dispara si pragul ala la 2500 rpm?
            Last edited by bitmaryan; 14 October 2012, 21:25.

            Comment


            • #7
              Bine ca n-ai fost la dealer, acolo iti ziceau ca sunt injectoarele
              Daca gasesti ceva furtun spart clar dispare problema, interpretarea erorii, in cuvinte putine, este ca ECU cere o anumita presiune in circuitul de admisie dar nu o primeste.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Bine ar fi sa gasesc acel furtun...si mai bine ar fi sa fie cel de care a zis colegul de mai sus....
                Tin sa va multumesc pentru sfaturile acordate si postez maine rezultatul

                Comment


                • #9
                  Salut colegi! Imi cer scuze pentru intarziere! Dupa ce am verificat amanuntit problema am ajuns la concluzia ca ati avut dreptate. Se pare ca din senzorul respectiv pleca un furtunas mic care intra in galeria de aer dupa ce am verificat am constatat ca NU IL MAI AVEAM. iar stutzul care intra in senzor era rupt (foto jos). Am fost si m-am uitat la alt logan sa vad exact unde vine, am luat furtun, am facut o improvizatie de i-am creeat un alt stutz senzorului si l-am pus pe picioare. Ca rezultat se manifesta in felul urmator NU mai are pragul ala la 2500 rpm deloc se vede ca turbo intra mai devreme sau in functie de pedala (posibil sa vorbesc prostii nu ma pricep) insa martorul de bujii mi se aprinde ca inainte nu se vede nici o scadere de putere merge bine, se stinge in cateva secunde insa SE APRINDE. nu stiu ce sa mai caut. Masina are 9000 km ma gandesc ca tatal meu a condus loganul asta in cel mai prost mod posibil mergea subturat mai tot timpul. Oare sa scot si sa vad daca o fi EGR ul infundat???
                  VA multumesc tuturor pentru sfaturi au fost imens de utile, si va apreciez munca acordata pe forum.

                  P.S. Posibil sa fi stricat senzorul respectiv cand am facut improvizatia ( nu sunt sigur) insa costa 600 lei
                  Attached Files
                  Last edited by bitmaryan; 16 October 2012, 18:34.

                  Comment


                  • #10
                    am cumparat eu senzorul respectiv din targ la vitan cu tot cu furtun cu 100 ron
                    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                    Comment


                    • #11
                      Daca as gasi pe cineva sa mi-l "imprumute" cat fac o tura ar fi super. La tine cum se manifesta bobyred?
                      Intre timp am aflat ca se cheama senzor MAP si masoara presiunea in galerie insa in sens negativ ( - bar)
                      Last edited by bitmaryan; 16 October 2012, 19:42.

                      Comment


                      • #12
                        exact cum ai spus si tu....numai ca la mine era frecat furtunul si avea un por mic in ele
                        dupa ce am schimbat furtunul tot asa mergea masina si am schimbat si sonda(senzor )
                        acum este ok
                        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                        Comment


                        • #13
                          Verifica sa fie bine etansat acolo unde ai facut improvizatia.

                          Comment


                          • #14
                            Am verificat furtunul e ok. Am gasit senzor nou. zilele astea il cumpar si sper de acolo sa fie problema.

                            Comment


                            • #15
                              @bitmaryan: la benzinare aspirate senzorul echivalent masoara vacuum, la turbodiesel, insa, masoara cu +. manifold absolute pressure=map. nu poti sa ai vacuum in galeria de admisie la un motor supraalimentat, numai daca pui turbina invers, sa scoata aer din motor, nu sa-l sufle fortat inauntru
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google