Vinerea trecuta, la o aniversare, imi povesteste un prieten ca a condus acu ceva vreme un Logan berlina dci de imprumut, si a constatat cu surprindere ca in reprizele de acceleratie, ii dadea in nas invariabil la 4000 rot/min.
Cum nu-mi aduc aminte sa fi patit ceva asemanator, (desi rar ajung la 4000 rpm), in week-end am facut 2 incercari cu a mea, cu talpa continua intr-a 2-a pe un lung de linie liber si am constatat ca da in nas la cca 5000 rpm.
Bun, 5000 rpm plafon la stilul meu de mers, nu ma deranjeaza, dar pana la urma intrebarea ramane: la ce turatie maxima e setat ECU din fabrica sa taie alimentarea cu carburant la dci-uri?
Cum nu-mi aduc aminte sa fi patit ceva asemanator, (desi rar ajung la 4000 rpm), in week-end am facut 2 incercari cu a mea, cu talpa continua intr-a 2-a pe un lung de linie liber si am constatat ca da in nas la cca 5000 rpm.
Bun, 5000 rpm plafon la stilul meu de mers, nu ma deranjeaza, dar pana la urma intrebarea ramane: la ce turatie maxima e setat ECU din fabrica sa taie alimentarea cu carburant la dci-uri?
Comment