da arata dar uni le mai ridica si in slavi dar sa nu uitam ca ele si asa arata cu 10 km mai mult dar asta este.
La 3000 Rpm Ce Viteza Aveti La 1.5 Dci?
Collapse
X
-
De acord cu tine tvstar1 eroarea ceasurilor este progresiva si difera de la viteza erau la un momet dat parca pe un thread valorile exacte ex. la 50 pe bord =48 reali...100-96 reali si pe la 170-180 ar fii o diferenta de aprox 8-10 km fata de real.Valori care variaza de la o masina la alta.Oricum lucrul asta este tot pentru protectia noastra.Numai de bine.
Comment
-
frate ceasurile sunt asa cum a venit din fabrica nu am schimbat nimic la ceasuri sau la motor tot ce am facut am schimbat filtrele la timp si ceva solutie de curatat injectoarele cam pe la 30000 km si acum am 52700 kmMecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti
Comment
-
-
Pentru ca am patit-o pe pielea mea , pe autostrada. Batea foarte tare vantul din spate si ma ajuta sa mai iau cativa km in plus, la aceiasi turatie a motorului. Poate gresesc eu , dar asa mi s-a intamplat., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
Aici nu e vorba de demultiplicarea cutiei, ci de rezistenta la vant intampinata de masina. Nu prea imi vine sa cred ca nimeni nu a experimentat asta inca. La aceeasi turatie, in aceeasi treapta, poti avea viteze diferite de vant. Daca nu ar exista vant, viteza ar trebui sa fie aceeasi la toata lumea, in aceleasi conditii de incarcare... De ce credeti ca la pentru omologarea recordurilor de viteza, este necesar parcurgerea traseului in ambele sensuri in 60 de minute?? Tocmai pentru a nu fi ajutat de vant, si a fi un record real. Si in acest caz, se face media celor 2 parcursuri, nu cea mai mare viteza atinsa.. De-aia poti avea viteza mai mare la aceeasi turatie, cu vantul din spate, decat cu vantul din fata... Vorbesc, evident in cazul unor vehicule cu acelasi motor si cutie.. Restul e... impresie falsa, sau conditii favorabile..
Comment
-
Nu neaparat 80.. Poate vei avea 90-95, poate 99,7.. Daca vrei formula exacta de calcul, pot sa incerc sa vorbesc cu un fizician.. Doar asa vor fi convinsi si alde Toma... Daca vantul iti bate din fata cu 20 km/h, si tu ai 80 la ora in masina, vei simti un vant de 100km/h, daca in schimb acelasi vant bate din spate, vei simti un vant de 60 la ora.. Si tu, si masina.. Si iar, din aceasta cauza, da, conteaza foarte multe viteza vantului..
Comment
-
Viteza pe care o citesti tu in masina, nu este chiar cea reala, oricat de bine ai avea reglat vitezometrul. Toate au o eroare in ele, care nu e liniara, dar e aproximativ 10% din viteza reala. Si daca incepe sa bata vantu din fata, in functie de intensitatea lui, iti va scadea viteza reala..Last edited by lepi_liv; 27 May 2010, 20:13.
Comment
Comment