La 3000 Rpm Ce Viteza Aveti La 1.5 Dci?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • da arata dar uni le mai ridica si in slavi dar sa nu uitam ca ele si asa arata cu 10 km mai mult dar asta este.
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

    Comment


    • De acord cu tine tvstar1 eroarea ceasurilor este progresiva si difera de la viteza erau la un momet dat parca pe un thread valorile exacte ex. la 50 pe bord =48 reali...100-96 reali si pe la 170-180 ar fii o diferenta de aprox 8-10 km fata de real.Valori care variaza de la o masina la alta.Oricum lucrul asta este tot pentru protectia noastra.Numai de bine.

      Comment


      • frate ceasurile sunt asa cum a venit din fabrica nu am schimbat nimic la ceasuri sau la motor tot ce am facut am schimbat filtrele la timp si ceva solutie de curatat injectoarele cam pe la 30000 km si acum am 52700 km
        Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

        Comment


        • al meu are 130 km la 3000.

          Comment


          • Originally posted by FLORYN View Post
            Te-ai gandit ca pe Bomb l-a ajutat un pic si vantul care batea din spate?
            Nu s-a gandit, pt ca nu are legatura vantul cu demultiplicarea cutiei.
            Tu de ce te-ai fi gandit la asta? Poate nu vad eu ceea ce trebuie.

            Comment


            • Pentru ca am patit-o pe pielea mea , pe autostrada. Batea foarte tare vantul din spate si ma ajuta sa mai iau cativa km in plus, la aceiasi turatie a motorului. Poate gresesc eu , dar asa mi s-a intamplat.
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • Eu nu inteleg cum poti lua viteza mai mare la aceeasi rapoarte? Tu poti sa-mi explici?
                I HAVE A !sigpic
                fara linkuri externe in semnatura

                Comment


                • are cineva idee de unde este diferenta dintre trepte la dci 85 si dci 65/70 ?
                  din rapoarte modificate individulal sau din diferential ?

                  Comment


                  • Aici nu e vorba de demultiplicarea cutiei, ci de rezistenta la vant intampinata de masina. Nu prea imi vine sa cred ca nimeni nu a experimentat asta inca. La aceeasi turatie, in aceeasi treapta, poti avea viteze diferite de vant. Daca nu ar exista vant, viteza ar trebui sa fie aceeasi la toata lumea, in aceleasi conditii de incarcare... De ce credeti ca la pentru omologarea recordurilor de viteza, este necesar parcurgerea traseului in ambele sensuri in 60 de minute?? Tocmai pentru a nu fi ajutat de vant, si a fi un record real. Si in acest caz, se face media celor 2 parcursuri, nu cea mai mare viteza atinsa.. De-aia poti avea viteza mai mare la aceeasi turatie, cu vantul din spate, decat cu vantul din fata... Vorbesc, evident in cazul unor vehicule cu acelasi motor si cutie.. Restul e... impresie falsa, sau conditii favorabile..

                    Comment


                    • la ce te referi ? eu la 100 am 2500 rpm cu a 5 a . daca imi bate vantul din fata si merg cu 2500 rpm intr a 5 a voi avea 80 ?

                      Comment


                      • Nu neaparat 80.. Poate vei avea 90-95, poate 99,7.. Daca vrei formula exacta de calcul, pot sa incerc sa vorbesc cu un fizician.. Doar asa vor fi convinsi si alde Toma... Daca vantul iti bate din fata cu 20 km/h, si tu ai 80 la ora in masina, vei simti un vant de 100km/h, daca in schimb acelasi vant bate din spate, vei simti un vant de 60 la ora.. Si tu, si masina.. Si iar, din aceasta cauza, da, conteaza foarte multe viteza vantului..

                        Comment


                        • te intreb un lucru. daca merg cu 100 kmh la 2500 rpm cu a 5 a si deodata incepe si bate vantul din fata, imi scade viteza si turatia ramane aceiasi ?

                          Comment


                          • Viteza pe ceas va ramane aceeasi, viteza reala va scadea f putin.

                            Comment


                            • Viteza pe care o citesti tu in masina, nu este chiar cea reala, oricat de bine ai avea reglat vitezometrul. Toate au o eroare in ele, care nu e liniara, dar e aproximativ 10% din viteza reala. Si daca incepe sa bata vantu din fata, in functie de intensitatea lui, iti va scadea viteza reala..
                              Last edited by lepi_liv; 27 May 2010, 20:13.

                              Comment


                              • Vintul va creste sau va scade consumul de combustibil. Raportul dintre turatie si viteza nu are nimic de a face cu vintul.
                                Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google