@kata-dog: toate cutiile jr5 sunt la fel, deci ultimul pinion au acelesi nr de dinti pt toate.
In concluzie: toate au la o anumita viteza, un anumit nr de rpm, in cazul de fata 130 km/h (+/- cativa km) la un regim de 3000 rpm.
Sg cauza plauzibila pt cazul tau, ar fi ceasuri decalibrate.
PS: iar de glumit nu ai glumit, caci ai specificat : masina cum o inveti asa o ai ( din nou , in mare parte mit romanesc), asa ca nu o da la intors.
PS2: ia o carte tehnica (ori google, ori ce vrei tu) si citeste un pic despre influenta stilului de condus asupra performantelor unui motor, si ai sa ramai oarecum surprins.
In concluzie: toate au la o anumita viteza, un anumit nr de rpm, in cazul de fata 130 km/h (+/- cativa km) la un regim de 3000 rpm.
Sg cauza plauzibila pt cazul tau, ar fi ceasuri decalibrate.
PS: iar de glumit nu ai glumit, caci ai specificat : masina cum o inveti asa o ai ( din nou , in mare parte mit romanesc), asa ca nu o da la intors.
PS2: ia o carte tehnica (ori google, ori ce vrei tu) si citeste un pic despre influenta stilului de condus asupra performantelor unui motor, si ai sa ramai oarecum surprins.
Comment