If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Eu la 3000 de rotatii am aproape 150 Km/h, dar cu motorul de 1.5 (85 cp)
si atunci suta la cate turatii o ai? Intr-a 3-a la 2000 de ture ce viteza ai?
astept si eu ca si ceilalti dovezi... E cam mare diferenta de la 130 la 150....
1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!
Am mai zis o data, totul depinde de cutia de viteze, de indicele ei si de tipul de ambreiaj. Deci comparatia se poate face intre 2 masini care se stie clar ca sunt identice.
@andrei: Ce indice are cutia de viteze? Iar ambreiajul cu ce ar influenta raportul rpm-viteza?
Nu toate cutiile jr3 au un anumit nr de dinti la pinioane ? Sau se intampla sa mai fie si scapari, iar nr acestora sa difere? Desi putin probabil, ca doar e un proces automatizat de fabricare a lor.
Cum e pana la urma cu indicele cutiei de viteza si ce semnifica el? In cadrul aceleasi cutii: ori jr3 ori jr5. Multumesc
Indicele cutiei de viteze la JR5 sau JH3 depinde, poate fi 053 sau 052 de exemplu. Asta inseamna ca are alte rapoarte, deci e altfel etajata. Se poate determina cam greu indicele, dar se poate.
@andrei. Ms. Interesanta treaba cu indicii acestia. Dar care e scopul lor? Caci dpdv economic e f constisitor sa faci aceeasi cutie in 2 moduri: proiectare, fabricare etc.
Scopul a fost sa se scoata un consum mic. Si astfel, s-au facut mai multe cutii de viteze, cu alti indici. Punerea lor pe masini tine de politica Dacia, care schimba indicii cutiilor in timp, datorita unor probleme aparute sau a unor consumuri mai mari sau alte cauze.
In cartea de intretinere nu zice nimic de purjat sau cum so mai zice, nu am mai avut masina pe motorina ca sa stiu anumite chestii ,am fost benzinar
Pe tema asta m-am certat cu aia de la service ca ei nu staiu nimic espre pirjarea filtrului la 10k.Eu zic sa te uiti in carnetul de intretinere la pagina 8 este un 1 mic in josul paginii si dupa aia mai vorbim.Eu la 20k am scos pe hartie operatiunile ce trebuiesc facute si l-am pus pe mecanic sa faca exact ce sria in carte.Nu va spun ca la sfarsit era in stare sa-mi dea cu ceva in cap ca l-am deranjat prea tare.
Recunosc ca nu m-am uitat la 3000 de ture.Dar in rodaj tin foarte bine minte ca de ! Era mare atentia,la 2500 ture avem 108-110. Cine spune ca la 3000 are 150..... Poate conduce alta masina! A, sa nu uit dci 70 cp febr.2008!
Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
Andreea Trifu
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment