La 3000 Rpm Ce Viteza Aveti La 1.5 Dci?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Andrei Mai intai vezi daca ai ambreiaj hidraulic sau nu. Daca e, atunci e JR5, daca nu e JH3. Dar indicele nu se poate determina asa usor.

    Cum se poate determina daca e hidraulic sau nu??
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #77
      Originally posted by andrei View Post
      Mai intai vezi daca ai ambreiaj hidraulic sau nu. Daca e, atunci e JR5, daca nu e JH3. Dar indicele nu se poate determina asa usor.
      Andrei eu am ambreiaj hidraulic.Asta inseamna ca am cutie JR5?Jr5-ul e cutia de pe motorul de 85 de cai nu?

      Pt X@BY: Ca sa vezi daca ai ambreiaj hidraulic:
      1 te uiti daca din borcanul cu lichid de frana coboara un furtun de cauciuc spre statele masinii care intra in pompa ambreiajului
      2 teuiti la cutia de viteze si vezi daca ai cablu sau intra in cutie o conducta subtire ca cea de la frana.Sper ca am fost destul de explicit.
      Last edited by Peter Pan; 8 July 2008, 17:33.

      Comment


      • #78
        Cutia jr5 s-a montat atat pe motorizarea de 85 cai cat si pe unele motorizari de 70 cai.

        Comment


        • #79
          Deci daca e hidarulic am sigur jr5.Ce tare pot face chiptunning la motor.As vrea sa o aduc pe la 300 de magari, cu mine 301. HE HE am glumit.Chiar ma bate gandul la asa ceva dupa ce iese din garantie dar mai vedem.

          Comment


          • #80
            Puteai face chiptunnig chiar de aveai jr3, caci suporta si aceea in jur de 200 nm ( exista posesori de dci - felixb- ce are in jur de 250 Nm, iar cutia suporta)

            Comment


            • #81
              Originally posted by wertys_poi View Post
              incerc sa imi dau seama
              Vezi daca din vasul de lichid frana pleaca un stut cu un furtunel (partea dreapta privit din botul masinii), nu trebuie sa ai cablu ambreiaj si trebuie sa vina o conducta metalica la cutia de viteze. Daca da, e cutie JR5, anexata cu ambreiaj hidraulic.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #82
                Originally posted by Peter Pan View Post
                Pe tema asta m-am certat cu aia de la service ca ei nu staiu nimic espre pirjarea filtrului la 10k.Eu zic sa te uiti in carnetul de intretinere la pagina 8 este un 1 mic in josul paginii si dupa aia mai vorbim.Eu la 20k am scos pe hartie operatiunile ce trebuiesc facute si l-am pus pe mecanic sa faca exact ce sria in carte.Nu va spun ca la sfarsit era in stare sa-mi dea cu ceva in cap ca l-am deranjat prea tare.
                tipic romanesc munca putina si bani multi daca se poate)
                ym! dorinu2005@yahoo.com
                BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                Comment


                • #83
                  Mama lor de dovezi!

                  Originally posted by Serghey View Post
                  Eu la 3000 de rotatii am aproape 150 Km/h, dar cu motorul de 1.5 (85 cp)
                  Imi place cand cineva emite o afirmatie, nu aduce ceva dovezi si ne lasa cu ochii in soare in dispute
                  Ar trebui sa procedam ca in procesele juridice...Fara probe nu exista temei juridic, cauza nefondata, dosar respins!
                  Deci,,,cate rotatii_ture_turatii sunt la 150 KM/H?
                  Chiar nu indrazneste un posesor de acel diesel sa ne satisfaca a noastra curiozitate?

                  Multumiri!
                  Last edited by 77sky; 10 July 2008, 20:09.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #84
                    Cam 3500-3700 presupun, sau mai bine un pic.

                    Comment


                    • #85
                      Am fost ieri la drum lung cu dci-ul meu.Am vrut sa fac si poza la 3000 rot, dar sotia mea s-a miscat cam greu. Pe vitezometru arata 125 km/h.
                      soseaua nu mi-a mai permis asa ceva, dar voi veni sigur cu poze
                      Fotografia este arta de a fura timpului o firimitura de clipa
                      Andreea Trifu

                      Comment


                      • #86
                        Ieri,campina-ploiesti,3000 rpm 128 km\h logan 1,5 dci 70 cai.

                        Comment


                        • #87
                          Astazi, Ploiesti -Valeni de Munte, din pacate a fost cam aglomerat si pe portiuni de drum la 3000 rpm am avut ~130Km/h (vazut cu "coada ochiului" ca eram atent la drum).Tot cu 1.5Dci cu 70 de caluti.Ca zgomot, nu am auzit nimic deosebit,poate ........Pentru ca am avut radioul deschis.
                          passion 1.5 DCi

                          Comment


                          • #88
                            Logan dci 85 cp :merg destul de des la drum lung ,din ianuarie 2008 de cand am cumparato pana acuma am facut 22000 km ,la drum lung sub 130 la ora nu vede la aceasta viteza turometru arata 3100 iar la 140 aproape 3400,am citit pe aicea ca cineva a atins la 3000 ture 150 la ora cu dci 85 cp ,a gresit probabil a vrut sa scrie 3600 nu 3000.Viteza maxima care am atinso cu pedala la maxim 170 am mers aproape un minut.La 140 la ora incepe sa fie putin zgomotoasa

                            Comment


                            • #89
                              125 km/h la 3000 de ture pe minut, cu clima pornita.

                              Comment


                              • #90
                                Mama lor de aparate foto...

                                Imi place...
                                In topicul asta sunt doar doua poze cu viteza si numarul de turatii
                                si..,multe aprecieri...(pe unele tind sa le apreciez ca fiind cu....Mici abateri)
                                Chiar nu se gasesc aparate foto (macar un telefon?)
                                Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google