La 3000 Rpm Ce Viteza Aveti La 1.5 Dci?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vintul va creste sau va scade consumul de combustibil. Raportul dintre turatie si viteza nu are nimic de a face cu vintul.

    Ma scuzi, ai dreptate. Atunci cand bate vantul din fata nu trebuie sa apas pedala de acceleratie ca sa mentin aceeasi viteza. Ai dreptate, la aceeasi turatie, in aceeasi treapta, in orice conditii, vei avea aceeasi viteza pe ceas. Se pare ca ai descoperit un mod prin care sa economisim combustibil. Acum ma duc sa rescriu manualul de fizica unde vorbeau de rezistenta la inaintare, si aerodinamica, pentru ca e clar ca s-au inselat. Chiar sunt domenii care sunt influentate de aceste aspecte, insa le voi spune ca e doar un placebo, li se pare lor..
    Lasand la o parte gluma, stiu ca sunt multi care nu cred ca are vre-o treaba viteza si directia vantului asupra vitezei reale de deplasare. Si multi dintre ei se lauda cu experienta in condus de decenii bune..Daca erau putin mai atenti, poate observau asta chiar ei..

    Comment


    • daca ai 100 km/h la 3000 ture in treapta a 5-a si mergi in vid iar la un moment dat incepe sa bata un uragan de gradul 2 iti va scadea viteza dar si turele ! sau apesi acceleratia si mergi in continuare cu 3000 ture si 100km/h dar iti va creste consumul . rapoartele de demultiplicare sunt fixe , nu se modifica in functie de viteza vantului ...
      poti incerca si la vale sa te convingi ... baga in a 5-a pe o panta de 10% si uita-te constant la turometru/vitezometru..sunt in stransa legatura , creste una creste si cealalta. un logan cu 1000cp si vant de 200km /h din spate ipotetic nu ar atinge o viteza mai mare decat ii permite cutia de viteze . la un moment dat se plafoneaza, intra in limitare si se taie alimentarea motorului.
      poti testa si pe stand dinamometric , de ex masina mea in treapta a 5-a pe stand dyno atinge 229km/h la 7200 ture iar de acolo e limitata de cutie deci si cu 300cp tot 229km/h as atinge maxim . am facut si putin offtopic, ma scuzati dar chiar mi se pare o tampenie asta cu vant din spate ..

      Comment


      • Nu ti se pare ca te contrazici singur?? De ce trebuie sa mai apesi acceleratia?? Pentru ca puterea dezvoltata in momentul respectiv nu mai e suficienta pentru a mentine aceeasi viteza. Nu inteleg cum iti poate creste consumul la acelasi regim de turatie motor. Crede-ma ca am experimentat la chestii mult mai mari, cu niveluri de putere mult mai mari (de ordinul a 77.000 cai putere - si nu e o gluma), si unde, la niveluri semnificative de vant se observa si diferente de viteza. Poate parea o tampenie, dar este absolut real!! La fel de real ca si atunci cand creste consumul daca mergi cu geamurile deschise.. Faptul ca tie nu prea iti vine a crede, nu il face mai putin real!! Acu 500 de ani, omenirea credea ca pamantul e plat.. Nu suntem atoatestiutori, si n-ar fi rau sa acceptam si alte variante, daca nu putem demonstra contrarul..
        Si in plus, cu loganul tau de 1000 cp, si vant din spate, de 200 km/h, loganul tau poate atinge viteze si mai mari, pentru ca va fi luat pe sus!! Si in plus, cei care se lauda ca dupa remapare, ating o viteza mai mare, probabil toti mint... Viteza care e inregistrata de vitezometru nu este cea reala. Daca cea care ti-o arata este poate aceeasi, in functie de vant, cea reala va fi diferita. Sau poate vorbim de lucruri diferite... Oricum toti facem offtopic de 2 pagini.. Nu inteleg de ce nu acceptati si alte variante.. Masina ta, pe dyno, daca ii modifici presiunea in roti, presimt ca nu mai atinge 229... La fel e si cu vantul... Sau, revenind, depinde si unde ai citit acei 229... pe dyno, sau pe masina?
        Last edited by lepi_liv; 27 May 2010, 22:37.

        Comment


        • nu are rost sa ne contrazicem , amesteci total gresit oalele... o zi buna .

          Comment


          • @ lepi liv niciodata in vecii vecilor oricat de mare ar fi abaterea la vitezometru si oricat de tare ar bate vantul nu se paote ca : odata sa ai 2500 rpm si 100 kmh

            si alta data sa ai 2500 si 80 kmh

            scade viteza intradevar can incepe si bate vantul dar scad si turele. este imposibil sa scada viteza si turele sa ramana aceleasi fara patinare de ambreiaj. imposibil


            daca marg fara vand la 2500 rpm am 100 kmh. daca marg cu vand din fata la 2500 rpm tot 100 kmh voi avea dar cu un efaor mai mare din partea motorului
            Last edited by alessandro; 28 May 2010, 08:16.

            Comment


            • Nu a zis nimeni ca vei avea 80 la ora. O lasam balta, si pamantu ramane in continuare plat.

              Comment


              • vezi ca faci mari confuzii ori nu stii sa explici. explica simplu pragmatic si coerent si vom intelege la ce te referi.

                pana acum eu asta am inteles : 2500 rpm - 100 kmh
                3000 rpm - 100 kmh cu vant

                ceea ce este fals in totalitate !

                p.s. vitezele de 100 kmh sunt cele citite pe bord. nu ma intereseaza viteza reala a masinii

                Comment


                • Cred ca totusi as sti sa explic. Nu mai vorbim de ce ar conta mai mult viteza din bord decat cea reala.

                  Comment


                  • viteza reala scade la intampinarea vantului din fata. odata cu ea scade si viteza din bord si odata cu viteza din bord scade si turatia.

                    accelerezi din nou sa ajungi la 100 kmh si vei avea din nou 2500 rpm si 100 kmh in conditii de vant

                    in nici un caz nu trebuie sa accelerezi pana la 3000 ca sa ai din nou 100 kmh in conditii de vant

                    p.s. tu percepi prin metode extrasenzoriale viteza reala a masinii ? sau te ghidezi dupa ce arata bordul ?

                    Comment


                    • Viteza unei masini este raportata intotdeauna fata de un sistem de referinta, si acesta este pamintul si nu aerul inconjurator. Daca masina are 100km/h, citita pe ceas si bate vintul din fata cu 20km/h masina va avea fata de pamint 100km/h si fata de aerul inconjurator 120km/h. Turatia rotii este intotdeauna in functie de turatia motorului daca ambreiajul nu patineaza. Turatia rotii da viteza masinii (fata de pamint) indiferent de conditiile meteo.

                      Scuze de off topic
                      Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

                      Comment


                      • Numai ca se vorbeste de viteze diferite: una e cea citita pe vitezometru, si alta e cea reala, inregistrata cu un GPS sau cu un radar.. Turatia rotii da viteza masinii inregistrata, sau daca vreti, citita la vitezometru.

                        Comment


                        • Acum ca v-ati inteles, nu va mai certati.
                          Cea reala poate fi influentata de vant, intr-o masura mai mica sau mai mare.
                          Cea inregistrata de masina ramane aceeasi indiferent de vant, ori altele.

                          Comment


                          • eu tot nu am inteles ce a vrut sa zice lepi liv.

                            Comment


                            • Daca citirea vitezei, se face pe baza miscarii de rotatie, indiferent ca e roata din cuta de viteze sau roata masinii, cum ar influenta vantul din fata, viteza reala fara sa nu se "simta" si in vitezometru. Ce anume ar face corectia respectiva daca "computerul" nu este dotat cu un asemenea soft??? Ideea e ca, orice modificare a vitezei reale trebuie perceputa si de vitezometru prin simplu fapt ca citirea vitezei se face dupa numarul de rotatii nu dupa viteza vantului...cum au avioanele de exemplu.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Inuman.
                                Si in 12 pagini s-a ajuns la concluzia cat are dizalu asta la 3000 rpm? )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google