Verificare inutila,atita timp cit nu sunt probleme la actionarea electromotorului.Efectul unui contact imperfect este foarte relevant,cind prin contactul respectiv trece amperaj cit mai mare.In cazul pornirii,curentul poate avea valoare de 150-170 A,un contact imperfect se va incalzii enorm,izolatia cablurilor va suferii topiri locale efectul final fiind turatia diminuata a electromotorului, ce pentru sofer va ridica semne de intrebare(cel putin).
Nu Se Incalzeste Dci 70 Cp
Collapse
X
-
Salut. faza cu becul de la apa aprins am patit.o si eu iarna trecuta. La un moment dat masina nu mai tragea, 'se punea in nas' si se aprindea becul de la apa , chiar s,a si oprit in mers. cand am ridicat capota sa vad ce se intampla am observat ca para de amorsare era 'supta'. deci ceva nu ii permitea sa traga motorina din rezervor. fuga repede la service si ce sa gasesc, sorbul plin de gheatam .Mentionez ca erau gerurile alea din februarie de -20 grade. Asa ca sunt mai multe cauze de la care ar putea aparea aceasta problema.
Comment
-
Salutare,am si eu o problema in legatura cu caldura...se incalzeste repede dupa ce pornesc motorul si parcurg circa 4-5 km,insa daca ma opresc din mers si stau cu masina la ralanti 3-5 minute,incepe sa bage aer rece...oare tot termostatul sa fie vinovat?
Comment
-
Salutare,
In legătura cu martorul de temperatura aprins cu doar doua pavele la temperatura lichidului de răcire indica o problema de gravitate 2la sistemul de injecție.Cred ca mai bine te duci la un service si verifici sistemul de injecție.
Dacă dorești, iti pot trimite un PDF cu defectele la sistemul de injecție DCM1.2. Nu cumva ai avut probleme cu pornirea la rece sau cu motorul cald?
Comment
Comment