Martorul Probleme Electrice Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martorul Probleme Electrice Aprins

    Am plecat la munca in Italia cu Loganul 1,5 dci din 2007 dar am facut o diagnoza inainte si totul era OK.Pe drum s-a aprins martorul de bujii incandescente care indica si probleme electrice.Am mers la un service Renault aici in Italia si a descoperit dupa schimbarea filtrului de motorina si a motorinei ca circuitul de comanda la injectorul 3 nu functioneaza .La diagnoza arata DEF 1min.Am fost la un atelier specializat in pompe si injectoare Delphi ,am verificat toate injectoarele si sunt Ok.Dupa cativa kilometrii iar s-a aprins beculetul la bord .Specific ca motorul trage la fel ca inainte dar dimineata porneste mai greu putin si scoate un fum alb pana se incalzest motorul si se aude un clampanit ca de avans prost pana la 2000 de ture .Ce problema electrica poate face un injector sa-si piarda codul?AJUTOR.Aici mecanicul zice sa schimb injectorul desi la verificare toate au fost ok.
    Last edited by Cristian Toma; 23 May 2013, 13:45.

  • #2
    Asa am patit si eu,mia sters eruarea din calculator si dupa o perioada a aparut iarasi,am scchimbat injectorul defect, a sters eruarea si a introdus noul cod in calculator.

    Comment


    • #3
      Problema e ca am fost la un service de vreo trei ori sa-mi rescrie codul la injector dupa care motorul functiona perfect un timp dupa care iar se aprindea martorul la bord si motorul nu functiona corect.Daca ar fi defect de ce la Delphi,probate toate injectoarele,scoase si verificate, au fost bune?

      Sunt cu masina in Italia ca daca eram acasa o rezolvam pana acum.Dar am citit pe forum despre situatii similare in care au schimbat injectoare de geaba caci defectul era un cablu ros sau contact prost in CB.Mentionez ca La DELPHI dupa verificarea injectoarelor cand a introdus calculatorul pentru rescrierea codurilor in mufa CB de la masina mea s-a oprit motorul instantaneu si tehnicianul a spus ca e o problema electrica .Cu rescrierea codului motorul functioneaza perfect ,porneste la prima cheie,nu scoate fum,dupa ce apare problema cu martorul de bujii la bord se schimba mersul motorului si porneste putin mai greu si cu fum alb pana se incalzeste motorul .Specific ca masina are 89K si i-am facut verificare la plecarea din Romania ,diagnoza ,verificat EGR,plus ITP.
      Last edited by Cristian Toma; 24 May 2013, 10:05. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Probabil din cauza defectiunii pe partea electrica a injectorului nu poate rescrie codul,eu am patit exact ca si tine,a sters eruarea din calculator,a pornit perfect fara fum alb,motorul mergea regulat,iar dupa nici o 100km sa aprins iarasi martorul din bord si au aparut iarasi problemele care abia scapasem de ele prin stergerea din calculator a eruarii,am rezolvat problema schimbind injectorul merge si astazi dupa 60 000km.

        Comment


        • #5
          Problema e ca am fost la un service de vreo trei ori sa-mi rescrie codul la injector dupa care motorul functiona perfect un timp dupa care iar se aprindea martorul la bord si motorul nu functiona corect.Daca ar fi defect de ce la Delphi,probate toate injectoarele,scoase si verificate, au fost bune?
          pt ca ai un fir care nu face contact bine. si ma refer doar la cele de la injectoare. pune mina si trage putin de ele. daca sunt ok nu se intimpla nimic. de obicei plesneste plasticul de la fir la intrarea in mufa ce o bagi in injector, iar in urma plesnirii oxideaza litele de cupru pina nu mai fac contact cum trebuie.
          daca ai toate firele din mufe in regula, atunci i-a un spray de carburator si da pe pinii mufelor care intra in calculator. si mama si tata. practic investesti bani doar intr-un spray, nu intr-un service care la care te-ai dus de 3 ori si care daca stiau ceva in afara de a citi pe in tester,nu mai zic de interpretarea atelor, nu te mai plimbau atit. chiar nu ti s-a parut putin dubios ca acelasi service bate ar cimpii? daca erau buni ar fi trebuit sa ti-o faca din prima? eu asa gindesc...

          Comment


          • #6
            Am inteles ca se poate inlocuii doar partea electrica a injectorului si ca se potriveste si de euro 3.Luni am programare la Renault aici in Italia si sunt curios sa vad ce spun.Repet ca am verificat toate injectoarele si sunt bune,au dat cei de acolo cu spray de contact la pini si la mufele injectorului.Pe net la CAR de FRANCE un injector E 4 costa 717 ron si cred ca am sa iau unul ,problema e ca daca nu e asta defectiunea cheltui banii si timp degeaba si aici tot ce tine de masina costa .Schimbul de ulei aici costa 70 euro,60 uleiul si 10 euro manopera iar de scos un injector platesti doar 50 euro.

            Comment


            • #7
              Cand au facut testul la injectoare,martorul era aprins in bord,sau intai a sters eruarea si dupa aceea a facut testul injectoarelor si de aici a esit testul ca toate sunt bune.

              Comment


              • #8
                Au scos toate injectoarele,cel dinspre pompa ce injectie avea rugina pe el si l-au extras cu o presa,le-au verificat ,le-au montat inapoi iar in clipa cand am pus contactul martorul era aprins.Cand s-au conectat la calculatorul masinii,ma refer la momentul cand au introdus mufa de diagnoza in mufa din torpedou s-a oprit motorul instantaneu.A dat o cheie si a pornit dar nu stiu de ce s-a chinuit cam mult sa stearga erorile din calculator.A stins martorul din bord si pot spune ca parca motorul functiona mai silentios ca niciodata .Dupa 50 de kilometri iar s-a aprins in mers .Am observat ca la franare s-a intamplat asta la fel ca si penultima data.Loganul nu a avut probleme tehnice pana acum si sunt super multumit de el.Poate maine la Renault vor spune ca e injectorul si dupa ce-l schimb face la fel .Aici un inj.euro 4 e 350 euro.

                Comment


                • #9
                  YLYE , la 46 ani nu stii ca se scrie eroare , nu eruare ? mai da-o-ncolo de treaba.
                  Becul ala se aprinde mai degraba daca e problema pe partea electrica,nu daca e problema si injectorul da pe retur.Trebuie verificat cablajul sa vezi mai degraba pentru ca rar crapa partea electrica din injector .Singura modalitate sa vezi daca chiar e dus injectorul ,e sa le inlocuiesti si vezi unde ia din nou eroare.Daca ia eroare tot pe 3 inseamna ca e cablajul,daca ia eroare pe ala unde ai inlocuit e injectorul si nu dai bani degeaba pe un injector pana nu vezi clar problema.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    .Dca te referi La ce scrie Ylye nu ma intereseaza ,dar te rog posteaza ceva legat de problema prezentata .TE ROG !

                    Sunt in Italia si scoaterea unui injector costa 50 de euro aici.Schimbarea a doua injectoare intre ele costa 100 de euro.Nu e mai bine sa-l schimb ca ma costa 200 Euro cumparat din tara si trimis prin Atlassib .200 Euro cu tot cu montaj ca pe net e 600 Ron si montajul 50 de euro.Ma gandesc si eu ca aici toti spun ca trebuie inlocuit inj.nr. 3.
                    Last edited by Cristian Toma; 26 May 2013, 14:29. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Da-i un reset la ECU! Are corectii haotice la injectoare( cu minus de ordinul zecilor, in special la inj. 3). Daca te uiti la corectii o sa vezi.

                      Comment


                      • #12
                        Cum se face asta si unde pot sa vad ca face corectii haotice?

                        Comment


                        • #13
                          Din ddt200 sau CLIP. Te poate ajuta oricine are un cablu de date si laptop cu unul dintre programe.

                          Comment


                          • #14
                            Am fost ieri la Renault cu masina si au facut o diagnoza in urma careia a reiesit ca sunt o sumedenie de erori in CB care nu au fost sterse.Dupa stergere au facut un test drive cu masina si au garantat ca nu voi mai avea probleme cu masina din pricina martorului de probleme electrice.Am platit 30 de euro,si mi se pare bine pe langa faptul ca ar fi trebuit sa schimb un injector.Acum ramane de vazut cat timp va ramane stins martorul de probleme electrice de la bord.Am sa revin cu detalii daca vor intervenii schimbari dar per total am inteles ca daca nu mergi la un service specializat Renault nu ai sanse de reusita sa remediezi erorile din CB.Ma refer la situatia mea ca ma aflu in Italia si in orasul in care locuiesc e un service autorizat Renault dar la 20 de km e un service Renault la care am fost de fapt ieri dupa ca fusesem de trei ori la cel autorizat Renault sa-mi rescrie codul la inj .nr 3. si care sustinea ca e neaparat nevoie sa schimb injectorul .

                            Am rezolvat,cred,la Renault au gasit f multe erori in CB, le-au sters si de doua zile nu a mai aparut problema cu eroarea de defectiune electrica la bord.Dintre toti tu ai avut cel mai corect diagnostic si daca nu va mai reveni problema inseamna ca doar la reprezentanta se pot sterge erorile din CB cu adevarat.
                            Last edited by Cristian Toma; 29 May 2013, 18:03. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Nu te bucura prea mult...problema va reaparea. Sumedenia de erori era din cauza ca s-au scos mufele de la injectoare la celalat service. Nu inteleg de ce ecu o ia razna si da corectii de -5; -6 la ralanti pe injectorul 3 cu toate ca valorile celorlalte injectoare nu depasesc +2. Daca imi poate explica cineva! multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google