Circuitul De Comanda Electrica La Injectorul 3 Aprinde Martorul De Probleme Electrice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Circuitul De Comanda Electrica La Injectorul 3 Aprinde Martorul De Probleme Electrice

    Se aprinde martorul de probleme electrice in mers.Am facut diagnoza si a iesit <probleme la circuitul de comanda electrica a injectorului 3.A fost rescris codul de trei ori si de fiecare data motorul a functionat foarte bine pana la reaprinderea martorului.Injectoare scoase si verificate la Centru Delphi .Posibila cauza electrica ?Ce poate fi?Motorul din 2007 la 89Ka functionat perfect si functioneaza la fel dupa rescriere cod inj. nr. 3.

  • #2
    Posibil partea electronica a injectorului sa fie defecta.Cam rara aceasta defectiune, dar nu imposibila.
    Calculatorul simte acest lucru si ii sterge codul injectorului respectiv ,trecand injectorul in mod standard/avarie.Pe stand-ul Hartridge se verifica paramentrii de presiune ai injectorului nu cei electrici.
    Eu ti-as recomanda sa verifici cu mare atentie si cablajul electric al injectoarelor.Am vazut fire roase de soareci in parcare,sau din cauza caldurii generate de partile fierbinti ale motorului.

    Comment


    • #3
      Am observat la diagnoza ca da DEF 1 min si am citit ca in situatia aceasta trebuie verificate anumite conexiuni la CB si vreo 6 senzori.Am mai citit de fire roase care dau la masa si avea aceleasi simptome ca la mine.In plus am sunat in tara ,eu sunt cu masina in Italia ,sa ma interesez de un injector ca aici astia toti vor 350 Euro pe bucata si am aflat ca daca e partea de comanda electrica defecta se poate schimba chiar si cu o parte electrica de la un inj.E3.Luni am programare la Reprezentanta Renault de aici.Am fost la un atelier de reparatii autorizat Bosh si Delphi si au scos injectoarele si le-au probat pe toate iar rezultatul a fost ca sunt bune ,nu 100% dar oricum trec de 12K cu ele fara vreo revizie.Acum masina are 89K si nu am avut probleme la motor pana acum iar singura problema electrica a fost cu pinul de masa din stopuri dar s-a rezolvat de mult.

      Comment


      • #4
        Am fost la o reprezentanta Renault de aici din Italia si au facut o diagnoza la care au gasit mai multe erori in CB pe care le-au sters si momentan vad ca motorul functioneaza bine.Sunt curios daca revine problema cu martorul de probleme electrice .Diagnoza a costat 30 de euro si e super bine pe langa faptul ca ar fi trebuit sa schimb un injector la care doar manopera costa 50 euro.

        Comment


        • #5
          Am o saptamana de cand au fost sterse erorile din CB si nu a mai reaparut eroarea de defectiuni electrice in bord.Sa speram ca nici nu vor mai aparea niciun fel de erori.

          Comment


          • #6
            Problema s-a rezolvat prin schimbarea injectorului cu probleme.In acest moment am deja 5.000 cu noul injector schimbat si nu mai sunt probleme.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google