E drepta ca mizeria poate fi de vina , daca pui un filtru de neorigine sau nu schimbi filtrul la timp e foarte posibil sa ajunga mizerie acolo , probabil de aia are si sita aia de siguranta. Nu cred ca la Tavinush a fost cazul de asa ceva , ca l-ar fi respins rapid de la inlocuirea pe garantie pentru carburant neconform. Probabil bobina se deregleaza , are vreun contact slabit , sau bila aia de spui tu nu mai etanseaza bine , sau...
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
Bila respectiva lasa sa treaca surplusul de motorina, spre retur, asigurind astfel prin inchiderea si deschiderea celor 4 gaurele, un volum de motorina sub o presiune necesara injectoarelor conform "cerintelor talpilor" noastre.
O eventuala murdarie pe acolo schimba valorile de presiune si volum si uite asa apar diferente.
DAR, un mare DAR !!!
orice valoare nominala, daca este depasita,cu tot cu tolerantele admise, va avea ca raspuns reactia calculatorului de a opri motorul
discutii, discutii... Tavinush a avut noroc ca nu au stiut mecanicii cauza acelei maxime fata de valoarea normala.
Mai spunea cineva tot pe forum cum ca un bun meserias cind pune testerul trebuie sa stie nu numai sa citesca niste valori ci si sa le interpreteze. As completa eu, sa-i si arate clientului life,in direct si de la fata locului, pe motor. (ceva gen Catalin Radu Babaroase)
Comment
-
reviziile au fost efectuate la allmas in valenii de munte iar piesele au fost 100% de origine- la 10.000(un an), 20.000( 2 ani) si respectiv 34.000. in prezent am 40.000 si inca o luna de garantie. motorina, dupa cum am spus, am alimentat NUMAI omv, rompetrol si mol. voi pune in continuare piese de origine. din ciclul "nu incercati asa ceva acasa" ....la ultima revizie auzisem la un nene ca cineva a adaptat un filtru de opel "ceva mai ieftin" iar injectia i-a cazut dupa o luna. voi trageti concluziile!!
Comment
-
UN FILTRU IN PLUS NU STRCA CU NIMIC. DAR NENEA ALA NU L-A PUS DEGEABA...
I-O FI ZIS LUI TOT VRE-UN OARESCE "SPECIALIST" RECOMANDAREA CU FILTRU, DAR ACEL MECANIC DE K.... A OMIS CEVA: DIN POMPA MOTORINA SE IMPARTE STRICT IN DOUA DIRECTII. IMJECTOARE SI RETUR.
ASA CA PUTEA SA-I PUNA UN MILION DE FILTRE SI PE TUR SI PE RETUR.
DACA POMPA FACE PILITURA, ASTA SE DUCE SI EA CU MOTORINA PE CELE DOUA DIRECTII,ASA CA... NU AVEA LEGATURA FILTRUL IN PLUS CU STRICACIUNEA.
P.S. CE AM SPUS MAI SUS E VALABIL LA 1,5dci. CRED CA DE MOTOR DIN ASTA VORBEAI TAVINUSH, CA NU AI SPECIFICAT.
Comment
-
nu m-ai inteles. inlocuise filtrul de origine care era mai scump (130 de lei sa zicem) cu unul de opel. vi se pare ok? injectia s-a stricat intr-o luna de la montarea piesei cu pricina. sunt curios daca cineva a mai facut vreo astfel de adaptare si care a fost rezultatul. despre motorul 1.5 dci 70 cp este vorba, evident.Last edited by tavinush; 14 May 2011, 07:23.
Comment
-
Originally posted by X@by View PostDegeaba se inlocuieste filtrul original. Pompa produce spanul si pompa este dupa filtru, asa ca nu se rezolva nimic prin inlocuirea filtrului.
Comment
-
In primul rand nu da quote la ultimul mesaj ca se intelege cui ii scrii. Foloseste functia replay.
In al doilea rand eu nu modific nimic la partea de alimentare la masina mea. Singurul lucru ce as schimba ar fi pompa de inalte dar nu se poate.
Filtrul ajuta la filtrarea impuritatilor din motorina prelungind viata pompei. Dar daca pompa a inceput sa produca span poti pune si filtru de avion ca nu mai conteaza.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
X@BY:
ai vazut o pompa de mondeo de 2.0? tot delphi. cu putina imaginatie, sau cu doar cu rola dintata de la a ta, cred ca se poate sa iti schimbi pompa.
Dar care e e smecheria?
O sa ai aceeasi presiune si acelasi volum, in injectoare. In schimb vei dubla volumul motorinei de pe retur.
daca urmaresti mai multi cai, modifica-i timpul de deschidere la injector, pe fiecare secventa la o compresie si gata motorasul pentru o cursa dupa care la gunoi.
sau modifica-i softul.
...m-ai pus pe ginduri.....Last edited by meggeo82; 17 May 2011, 00:46.
Comment
-
Nu m-am referit la faptul ca vreau mai multa putere cu alta pompa. Doar m-am gandit sa schimb pompa cu un alt tip mai fiabil. Pana acum nu am avut probleme cu ea si sper sa nici nu am macar inca 3 ani.I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
marele secret al longevitatii unei pompe de injectie Delphi la 1,5-urile astea e filtrul, iar micul secret e suflarea celor doua conducte de la pompa inainte de mufarea la noul filtru.
"pretentioase" pompele astea, dar si durata pe masura. eu am 140 000 si pompa merge perfect. la mai mare!
Comment
-
Se aprinde martorul de temperatura apa
Va salut! Cu al meu loganel 1.5dci din 2006 am si eu urmatoarea problema: mi se aprinde martorul de temeperatura apa dar numai in treapta a 5-a si numai in accelerare mai puternica, daca accelerez constant si nu foarte puternic nu se aprinde!! Daca iau piciorul de pe acceleratie si accelerez din nou se stinge! In celelalte trepte de viteza oricat as accelera nu se aprinde!! O sa merg luni la tester dar vroiam sa stiu daca inainte de tester as putea sa incerc ceva?! Va multumesc
Comment
-
Poti incerca sa schimbi filtrul de motorina, e posibil sa dispara problema.
Comment
Comment