If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salutare la toata lumea, ma exaspereaza o problema : pe langa problemele clasice (citite ontopic), la mine intervine ceva suplimentar si anume un tremurat al intregi caroserii ca si cum as avea tamponul termoelastic distrus de tot , cea ce este imposibil deoarece este nou.aceasta vibratie ciudata nu dispare nici in turatii ba chiar se transforma intr-un fel de vuit la frecventa foarte joasa.mentionez ca am si eu problema ralantiului oscilant insa la mine porneste ff bine indiferent de temperatura de afara.am verificat dac nu cumva se atinge motorul sau cutia in caroserie si nu atinge............cineva un sfat ............ceva...........
Ce pot sa spun ,e ca aceasta problema mi-a luat doua zile ca sa depistez cauza.Rezolvare:se suspenda motorul cu un cric auto,se demonteaza suportul motor de deasupra distributiei,si apoi se vizualizeaza tamponul motor partea dinspre distributie,observind daca,acel cauciuc ce acopera tamponul este integral sau uzat,adica lovit de un cap de surub al chiulasei.Uzura cauciucului(disparitia acestuia si urma de lovituri in aluminiul tamponului,proaspete,culoare specifica),confirma cauza zgomotului si a vibratiilor caroseriei,rezolvarea fiind inlocuirea celor doua tampoane, stinga-dreapta motor. Daca doua persoane normale fizic,genereaza o miscare energica a motorului de-a lungul axei ce uneste cele doua tampoane,se va auzi zgomotul generat de lovirea tamponului,de catre motor.E recomandat a se verifica prin aceasta metoda inainte de demontare. Daca este alta cauza,continuati cercetarile...
Am cercetat si este adevarat ca termenul "motorina uscata" nu este bine folosit in aceasta situatie. Toti aditivii intradevar "subtiaza" motorina, care, ca si uleiul are tendinta sa devina mai vascoasa.
Gura pacatosului adevar graieste... Am glumit,serios...!
Last edited by big_electro61; 17 February 2012, 20:23.
Reason: Automerged Doublepost
buna...am un logan 1.5 dci care de cateva zile a inceput sa-mi faca probleme la pornire,chiar si cand motorul este cald...am schimbat filtru de motorina si tot asa face...am verificat bujiile sunt bune....dupa ce porneste ramane becul de temperatura aprins ...stie cineva despre ce poate sa fie?
ai probleme cu injectia si nu mai merge asa ca o sa fie multi banii dupaia.
La mine uneori in turatii ridicate se aude un tacanit care dispare daca nu mai acelerez. Am vb cu un mecanic si mi-a zis ca e posibil sa fie regulatorul.
Din cei care au avut probleme cu regulatorul, cum se manifesta?
@ gigiman la mine regulatorul nu imi metinea turatia la relanti constanta. schimbat pe garantie. tacanitul de care vorbesti tu il am si eu la masina de cand era noua si am observat asta la multe masini. posibil sa fie de la supapele de retur din ce mi-au zis la service (cica "sensibile"- nu stiu ce au vrut sa zica). tacane in special iarna pana se incalzeste bine motorul pe la 1800 de rot in sarcina si putin la relanti. prefer sa merg cu ea mult peste 2000. avand in vedere ca am peste 60 000 si merge bine, a pornit la prima cheie toata iarna si nu baga span nici nu imi mai fac griji.
intre tras, sau impins, si datul la automat,e o singura diferenta in ceeace priveste forta care se exercita asupra curelei de distributie: daca o tragi sau impingi nu trebuie sa bruschezi ambreiajul.
dar astea se pot discuta la topicurile specifice nu la pompa de injectie
intre tras, sau impins, si datul la automat,e o singura diferenta in ceeace priveste forta care se exercita asupra curelei de distributie
Eu am intilnit o speta ce contrazice cele afirmate mai sus.Daca voiam sa pornesc motorul cu electromotorul,nu pornea,iar daca o trageam,pornea.Am tras concluzia ca prin tragere(nerecomandata),turatia motorului este mult mai mare decit la automat,deci si presiunea motorinei in rampa centrala va fi mult mai mare,ceea ce face posibila pornirea motorului.
Daca vreti sa vedeti tehnica de a porni motorul fara electromotor,mergeti la taximetristii care lucreaza la kilometru(predau banii in functie de cati km fac) va vor porni motorul din treapta 4 sau 5 si de multe ori fara sa simtiti socul,trebuie avut un pic de simt la ambreaj nu lasat dintr-una si masina va porni foarte frumos asemanator cu electromotorul.
Eu am intilnit o speta ce contrazice cele afirmate mai sus.Daca voiam sa pornesc motorul cu electromotorul,nu pornea,iar daca o trageam,pornea.Am tras concluzia ca prin tragere(nerecomandata),turatia motorului este mult mai mare decit la automat,deci si presiunea motorinei in rampa centrala va fi mult mai mare,ceea ce face posibila pornirea motorului.
asa este, dar ma refeream strict la cureaua de distributie.
iar vis-a-vis de: "turatia motorului este mult mai mare decit la automat,deci si presiunea motorinei in rampa centrala va fi mult mai mare,ceea ce face posibila pornirea motorului" , se poate adapta o pompa electrica si atunci viteza motorului la automat, sau la tras, impins, nu mai are nici o relevanta. pompa electrica face totul pentru partea de inalta. eu o am asa de o jumatate de an si merge perfect.
PS: returul la injectoare il am, atentie!, intre 15 si 20ml/min, ceeace e foarte mult iar fara pompa electrica nu ar fi pornit nici in ruptul capului la autmat.
stima!
asa este, dar ma refeream strict la cureaua de distributie.
iar vis-a-vis de: "turatia motorului este mult mai mare decit la automat,deci si presiunea motorinei in rampa centrala va fi mult mai mare,ceea ce face posibila pornirea motorului" , se poate adapta o pompa electrica si atunci viteza motorului la automat, sau la tras, impins, nu mai are nici o relevanta. pompa electrica face totul pentru partea de inalta. eu o am asa de o jumatate de an si merge perfect.
PS: returul la injectoare il am, atentie!, intre 15 si 20ml/min, ceeace e foarte mult iar fara pompa electrica nu ar fi pornit nici in ruptul capului la autmat.
stima!
Daca tot i-ai montat pompa electrica de joasa presiune(lift),banuiesc ca i-ai eliminat din pompa propriu-zisa,partea de aspiratie,in ideea de a elimina principala sursa de span,ce pot afecta injectoarele.
am modificat pompa echivalentul la una siemens. si da, nu mai baga pilitura niciodata la injectoare! iar atunci cind o conduc sportiv imi semnalizeaza ca sunt injectoarele duse, la cit dau pe retur e si normal, dar la "talpi" serioase, nu la trecerea normala in treptele superioare. in schimb, porneste la sfert, are putere ca noua, motorul toarce perfect,consumul nu s-a modificat.in fine, dupa modificarea asta, recomand tuturor trecerea pe electric.
daca, spre exemplu, omul pleaca in concediu afara. inainte sa plece sa zicem ca isi verifica doar injectoarele si sunt foarte bune.ok, pleaca, si bineinteles, legea lui Murphy, span care blocheaza valvele, tocmai cind a ajuns la destinatie,poate chiar sunt noi injectoarele, dar ce folos...
si incepe "distractia". ei,pe electric...adio span, adio blocat de injectoare. parca increderea a devenit mai mare sa te avinti cu masina la drum lung.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment