Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am umblat la regulator si egr,le am curatat iar acum avea un pic tendinta sa porneasca dar murea motorul.am reusit sa o pornesc cu un spray de pornire,a pornit iar motorul tremura foarte rau si face mult zgomot,fum scoate in continuare(chiar a aruncat multa funingine la prima pornire).cred ca sunt injectoarele,inclin sa elimin pompa de presiune.astept in continuare pareri si chiar niste idei in privinta reparatiei lor.multumesc anticipat

    pareri ma refer la cineva capabil sa le aduca la oi stare de functionare,service sau particular.mai ieftin si bunicel
    Last edited by badea eugen; 20 April 2012, 13:22. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • sigur ceva din injectie sau managemnt motor...recomand un tester bun...asa fara sa ma uit la masina sau sa pun testerul pe ea nu am de unde sa stiu sigur ce e...inclin spre injectoare ramase blocate sau moarte ( traiasca motorina extraordinara)

      Comment


      • Originally posted by meggeo82 View Post
        la capitolul acesta, draga big_electro61, iti spun ca Solan bata cimpii rau de tot in tot filmuletul, inclusiv la partea cu pistonul, dar asta e alt capitol. nu are doar citeva scapari, e pe linga adevar rau de tot. iar daca el zice ca are nu stiu ce inventii pe la OSIM...tot respectul pentru el, eu nu am ajuns asa departe.
        sunt convins ca nu sunt singurul care a modificat pompa de injectie, dar cred ca sunt singurul care a recunoscut-o aici.
        din pacate pentru cei care fac dupa cum recomanda Solan, nu o sa le functioneze nicidata.

        iar cu "-niciodata sa nu zici,niciodata-.", eu totusi repet,chiar daca nu crezi, niciodata, nu o sa mai bage span in injectoare. o sa crezi doar atunci cind o sa vezi cu ochii tai modul de functionare(scuze de pleonasm, dar sa se inteleaga mai bine). totusi ca sa fi si mai lamurit, in variana pe electric, in injectoare pot ajunge oricind mizerii, sau orice fel de impuritati care trec de filtru. cred ca e logic, nu?
        eu stiu ce am facut, mi-ar fi simplu sa postez aici totul, dar lumea e rea si nu vreau sa am surprize. cine e interesat, pentru masina proprie, e invitatul meu oricind sa se convinga.telefonul e la vedere, nu am nici o retinere in a arata personal omului.insa a posta aici, sigur foarte multi vor pierde clienti, asa ca.. treaba fiecaruia ce face mai departe.
        PS. si tu esti invitatul meu oricind si cu placere.
        numai bine!


        Am si eu un prieten caruia tot ii promit ca ii montez o pompa electrica, dar nu am avut timp pana acum.
        Zilele astea sper sa fac rost de o pompa de inalta pentru "disectie", dar pana atunci, ca idee, de ce ar trebui infundate orificiile de refulare a suprapresiunii?
        Ma gandesc ca regulatorul ar trebui sa isi faca meseria indiferent daca motorina ajunsa la el e pompata mecanic sau electric.
        ECUFix
        Please don't visit my homepage!

        Comment


        • ...de ce ar trebui infundate orificiile de refulare a suprapresiunii?
          se pare ca Solan te-a impresionat. spor la treaba, dar mai citeste inca o data acolo unde eu am spus ca dupa varianta propusa de Solan nu o sa functioneze, NICIODATA!!!
          iti urez succes , dar sa nu-l injuri pe bietul Solan ca n-o sa-ti mearga, el e totusi bine intentionat, dar...slab documentat.
          crezi ca daca eu nu reuseam, mai postam? daca vrei, intreaba-l pe CominM23, de pe forumul reno. nici lui nu i-a venit sa creada, si a facut un drum de la Bucuresti pina la mine doar sa se convinga. dupa asta, cu toate ca el are pe masina o pompa foarte buna, a spus ca nu-l intereseaza ca inca are pompa buna, o trece si el pe electric.
          nu pot decit sa-ti urez inca o data succes, si...totusi...cum poti sa promiti cuiva ca-i montezi pompa electrica (banuiesc ca e vorba de 1,5dci), cind tu nu sti cum stau lucrurile cu pompa?
          bafta la "disectie"!

          Comment


          • Stie si prietenul asta al meu de pompa electrica si m-a rugat sa il ajut sa punem ideea in practica. I-am spus ca nu am facut pana acum si am nevoie de o pompa de inalta pt teste, dar cu prima ocazie ne apucam de treaba.
            Ce e rau in asta?
            Cat priveste criticile la adresa lui Solan .... pana nu vii cu argumente las-o mai moale.
            Fa si tu, la fel ca el, un filmulet sau macar spune exact de ce nu e buna ideea lui si apoi mai stam de vorba.
            ECUFix
            Please don't visit my homepage!

            Comment


            • Originally posted by meggeo82 View Post
              se pare ca Solan te-a impresionat. spor la treaba, dar mai citeste inca o data acolo unde eu am spus ca dupa varianta propusa de Solan nu o sa functioneze, NICIODATA!!!
              iti urez succes , dar sa nu-l injuri pe bietul Solan ca n-o sa-ti mearga, el e totusi bine intentionat, dar...slab documentat.
              Deacord,sa afirmi despre ideea cuiva ca este nefunctionala,dar daca nu aduci argumente,ceva nu-i in regula(ca sa fiu diplomat).Cind nu ai argumente,taci...! Cind o sa fii la nivelul lui Solan,prin prisma punerii in discutie a unor idei(bune sau rele,nu conteaza),o sa ai din partea mea respectul cuvenit,pina atunci...!

              Comment


              • am facut doua filmulete, unul de 331MB iar altul de 38,1MB. o idee cum sa le postez. se pare ca sunt prea mari...si nu le accepta site-ul. la capitolul calculatoare sunt deficitar, asa ca putin ajutor mi-ar fi de folos

                Comment


                • Pune-le pe youtube si linkurile pune aici.
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • Asteptam cu mult interes filmuletele.

                    Comment


                    • http://youtu.be/RkNPXySWWYI si
                      http://www.youtube.com/watch?v=RiYdW...ature=youtu.be

                      sper sa fi incarcat corect link-urile. repet, nu ma pricep la calculatoare

                      Comment


                      • Am privit de citeva ori fiecare filmulet,plecind de la ideea ca nu-s eu in stare sa inteleg,ideea ce a fost propusa de coleg.La urma mi-am dat seama ca lipsea tocmai ideea.Ce sa lauzi,ce sa contrazici cu argumente(daca este cazul)...? Filmuletele aveau un "iz" de reclama...si doar atit! In precizarea anterioara,apreciam la Solan ,faptul ca nu "se ascunde dupa deget",ci ,prezinta o idee,degajat,neinteresat,lasind loc la imbunatatiri(cel putin este la ce). Mi-a placut ideea celui ce a intrebat daca este neaparat necesar obturarea orificiilor indicate de Solan(merita gindita).Intr-o luna de zile,sper sa am timp sa fac experimental o modificare pe ideea lui Solan(eventual imbunatatita),si atunci voi sti daca ideea este viabila sau nu.

                        Comment


                        • ce ti se pare a lauda? ti-am aratat doar ca motorul functioneaza si cu pompa electrica, bineinteles cu pompa de injectie modificata. si nu am facut lucrul asta daca nu sareai cu "gura" ca vrei dovezi. culmea, ai observat ca am si tacut, asa cum ai cerut?
                          daca nu ai inteles din filmulete, iti explic eu: pe contact,ti-am aratat ca a intrat in functiune pompa electrica. apoi ti-am aratat ca porneste la sfert, chiar si cu aer pe instalatie(i-am plesnit ceva la paharul de la rezervor, stiu care e problema).
                          deci, cum stau lucrurile:
                          retur la injectoare 1=6ml/min, 2=8ml/min, 3=9mlmin, 4=7ml/min.(cam naspa)
                          aer pe instalatie... grupa mare(si mai naspa)
                          cu toate astea, pornire la sfert, indiferent ca e cald sau rece. atunci era cald motorul. dar indiferent ca e rece, dupa o noapte, nu are nici o treaba.

                          daca vrei sa iti spun cum am realizat varianta asta, iti spun doar atit:cu multa munca, fara nici un ajutor, pt ca toti erau sceptici, cu multe calcule si verificari pe banc, apoi pe masina, iar pe banc, apoi iar pe masina, si tot asa. plus...foarte multe cheltuieli.
                          acum rezultatul final, pt mine e foarte simplu, si chiar toata treaba e foarte simpla.
                          am spus-o si o repet: e munca mea si tin la ea, daca iti convine sau nu e treaba ta.
                          ti-am aratat ca sistemul de injectie de la 1,5dci se poate modifica, efectele fiind NUMAI bune. nu exista nici un efect negativ, din contra, chiar elimina din problemele cauzate de varianta de fabrica.
                          e valabil si pentru pentru alte motorizari cu injectie Delphi, gen Ford de 1.8 sau 2.0dci. iti spun pt ca , din pacate, nu am observat ce motorizare ai, de esti asa interesat. sau poate esti interesat doar de dragul amorului.... poate dupa vizionarea filmuletului, si punerii in practica asa cum spune Solan, o sa-mi dai dreptate
                          respect!
                          Last edited by meggeo82; 26 April 2012, 10:51.

                          Comment


                          • Stai linistit, ca daca bagi motorina proasta toto o sa se duca injectoarele sau pompa o sa faca pilitura. Pilitura nu provine de la pompa de joasa,(adica exact pe aia ce ai dat-o tu jos"), pilitura provine de la pompa de inalta, asa ca nu ai rezolvat nimic.

                            Comment


                            • parca mai demult sustineai ca pilitura provine de la pompa de joasa, acum sustii contrariul. mai mult, acum afirmi ca am dat jos pompa de joasa, (fara sa cunosti realitatea!!!), iar cind o sa-ti dai seama o a afirmi contrariul.
                              oare chiar e nevoie sa facem afirmatii gratuite? totusi, destula lume citeste pe aici, si culmea, unii chiar iau de bun ce spui...
                              si ca principiu, eu unul nu m-as baga sa exlplic ceva ce nu stiu...

                              Comment


                              • Originally posted by meggeo82 View Post
                                ti-am aratat ca sistemul de injectie de la 1,5dci se poate modifica, efectele fiind NUMAI bune. nu exista nici un efect negativ, din contra, chiar elimina din problemele cauzate de varianta de fabrica.
                                Ai aratat cum pornesti tu motorul,si nici operatiunea asta nu o facea-i corect(scuze,dar asta e!),se asteapta stingerea unor anumiti martori din bord(asa zice fabricantul).Daca tu crezi ca injectorul functioneaza "mai cu mot",deoarece ai montat o pompa electrica pentru a alimenta circuitul de joasa presiune(eliminind pompa de aspiratie),cred ca vorbim limbi diferite,si nu pot sa-ti dau dreptate.Returul injectoarelor,nu depinde de nici o modificare posibila in pompa de injectie,ci ,depinde de starea supapelor de retur. ATENTIE,o parere prea buna despre tine si rezultatele muncii tale,e posibil sa fie primul efect negativ in ceea ce va urma...!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google