Originally posted by meggeo82
View Post
Eu, nu cred ca am afirmat niciodata asa ceva. Poate ma confunzi. Si crede-ma stiu ce zic. Sunt inginer auto, si lucrez in domeniu. Cu asta ma ocup in fiecare zi. Si eu zic ca am destula experienta sa expun aici. Chiar stiu foarte bine (mult mai bine decat tine) cu ce se mananca asa ceva. Am demontat o groaza de asemenea pompe. Am demontat o pompa ce producea pilitura. Crede-ma, pompa de joasa din ea era intacta, in schimb rolele de la pompa de inalta erau partate, iar suprafata de rulate (camele interioare) erau terminate. La pompa de joasa nu apare pilitura deoarece presiunile de contact dintre suprafete este foarte mica (doar forta acelor arcuri). In schimb la pompa de inalta, datorita presiunii inalte creata in rampa comuna, fortele de contact sunt mult mai mari, Aici daca ai combustibilul destul de prost sau chiar apa apare fenomenul de piting (sper ca sti ce inseamna). Oricum iti mai zic inca o data, operatia facuta de tine este facut degeaba, riscul de a aparea pilitura nu a disparut.
Comment