Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by meggeo82 View Post
    parca mai demult sustineai ca pilitura provine de la pompa de joasa, acum sustii contrariul. mai mult, acum afirmi ca am dat jos pompa de joasa, (fara sa cunosti realitatea!!!), iar cind o sa-ti dai seama o a afirmi contrariul.
    oare chiar e nevoie sa facem afirmatii gratuite? totusi, destula lume citeste pe aici, si culmea, unii chiar iau de bun ce spui...
    si ca principiu, eu unul nu m-as baga sa exlplic ceva ce nu stiu...

    Eu, nu cred ca am afirmat niciodata asa ceva. Poate ma confunzi. Si crede-ma stiu ce zic. Sunt inginer auto, si lucrez in domeniu. Cu asta ma ocup in fiecare zi. Si eu zic ca am destula experienta sa expun aici. Chiar stiu foarte bine (mult mai bine decat tine) cu ce se mananca asa ceva. Am demontat o groaza de asemenea pompe. Am demontat o pompa ce producea pilitura. Crede-ma, pompa de joasa din ea era intacta, in schimb rolele de la pompa de inalta erau partate, iar suprafata de rulate (camele interioare) erau terminate. La pompa de joasa nu apare pilitura deoarece presiunile de contact dintre suprafete este foarte mica (doar forta acelor arcuri). In schimb la pompa de inalta, datorita presiunii inalte creata in rampa comuna, fortele de contact sunt mult mai mari, Aici daca ai combustibilul destul de prost sau chiar apa apare fenomenul de piting (sper ca sti ce inseamna). Oricum iti mai zic inca o data, operatia facuta de tine este facut degeaba, riscul de a aparea pilitura nu a disparut.

    Comment


    • Daca pompa de inalta scoate pilitura,atunci nu o sa mai porneasca motorul niciodata,odata ce apare uzura in pompa de inalta...cum mai scoate presiune pentru pornire?si la mine a scos pilitura de doua ori,am schimbat filtru,am facut injectoarele,porneste si merge bine, clar pilitura o scoate pompa de joasa,am gasit o pompa care scotea pilitura si se vede uzura la pompa de joasa pe acele pistonase cu arc,uzura arata ca in filmuletul lui SOLAN,pompa o pregatesc pentru modificare pe electric, asta cand o fi sa schimb distributia.

      Comment


      • nu inteleg, ce va nemultumeste?
        care e treaba? eu v-am aratat ca se poate, voi nu si nu.
        ]Chiar stiu foarte bine (mult mai bine decat tine) cu ce se mananca asa ceva. Am demontat o groaza de asemenea pompe.
        colegu, daca esti intr-adevar inginer, trebuia sa faci asta inaintea mea,vis-a-vis de ce sustii mai sus, iar la cit de bine intentionat esti, probabil postai si cum ai realizat. dar ca sa ajungi inginer, iti trebuie o facultate... cred ca de asta eu am reusit tu nu. tu te-ai multumit cu o facultate... tocmai spuneam ceva mai inainte ca o sa-mi fac multi "prieteni", odata cu chestia asta, ca unor oameni nu o sa le convina. e fix problema voastra, nu trebuie sa ma blamati sub diferite pretexte.

        ingineru, hai sa-ti dau o tema de studiu:
        La pompa de joasa nu apare pilitura deoarece presiunile de contact dintre suprafete este foarte mica (doar forta acelor arcuri)
        1-...in filmuletele lui Solan se vede clar uzura la partea de joasa.
        2-incearca sa fi mai exact despre ce suprafete de contact vorbesti.
        ia mai studiaza fortele care se compun intre rotorul(sau cum s-o numi) de la joasa, si acele pastile cu arcuri(tot de la joasa). si anume: parte activa, parte pasiva, unghiuri de atac ,de incidenta, momente si cupluri de forte pe diferite portiuni,(de ex forte de frecare...)etc.
        ...............auzi, doar forta acelor arcuri.............
        sper ca nu te-am bagat in ceata , ca de, doar esti inginer, si astept un raspuns cel putin intelectual,si corect gramatical, doar ai si tu o facultate...

        incercati cu alte discutii, caci vorba dulce mult aduce, nu sa reiasa asa de evident invidia si oftica.

        Comment


        • Eu sper ca noi toti sa fim mai castigati din discutia voastra. Poate daca ati uni ideile ar iesi ceva constructiv. Dar am impresia ca nu se vrea lucrul asta. Daca aveti o remediere a problemelor sistemului de injectie (inclusiv trecerea pe electric) atunci ar trebui postata. Sunt membru si pe alte forumuri auto dar acolo nu se ascund posibilele remedii. Din contra... Toata lumea stie ca senzorul de pe caseta de directie de la hyundai accent provoaca pierderea servo directiei. E defect de fabricatie care poate avea consecinte mortale. Si-au pus colegii mintile la contributie iar rezolvarea expusa pe forum. Cinste lor. Asa ar trebui procedat. Parerea mea...
          Last edited by Fyrestarter; 27 April 2012, 08:22.

          Comment


          • Nu trebuie sa va contraziceți , meggeo82 a incercat ceva care a dat randament pe moment, dar se va vede in timp dacă este durabil ce a facut .Eu unul am avut probleme cu injectoarele de 3 ori toți dau vina pe motorina, eu consider ca pompa de injecție este problema , ma fost la un meseriaș in Sinaia si mi-a arătat ce se buleste la pompa de injecție , este pompa de joasa sant doua pastie ,el a zis ca este devina motorina ,unul nu cred ca motorina este de vina.Este părerea mea personala.

            Comment


            • Daca producatorul ar fi luat in calcul si calitatea motorinei din Romania, in mod normal ar fi trebuit sa regandeasca si sistemul de injectie sau cel putin materialele din care este confectionata pompa, dar daca ar fi fara probleme acest sistem oare din ce ar mai trai si cei de la service? Si in plus mai trebuiesc vandute si piesele care trebuiesc inlocuite odata cu defectarea sist. de injectie(piese care nu au un pret chiar accesibil). Is convins ca producatorul stie mai bine ca si noi de aceste probleme dar deranjant este ca nu au incercat sa remedieze aceasta problema in asa fel incat sa nu mai apara problema piliturii. Asa ca romanul trebuie sa-si sparga capul cu tot felul de sisteme improvizate pentru a evita sa tot schimbe la injectoare.

              Comment


              • Nu trebuie sa va contraziceți , meggeo82 a incercat ceva care a dat randament pe moment, dar se va vede in timp dacă este durabil ce a facut
                o am din Noiembrie anul trecut, si la modurile in care am condus-o, mai mult sportiv, ceva de genul, sa-i sara pistoanele, inca merge perfect si se comporta ca noua. asa ca o jumatate de an si 19k de km eu zic ca e destul de ok.

                Comment


                • mie mi-a picat toata injectia cand masina era in garantie , asta cu motorina nu prea tine indiferent ce motorina ai baga (numai de la pompa) nu are cum sa-ti strice un sistem de injectie in 20 30 de mii de km

                  Comment


                  • Originally posted by MARIUS692 View Post
                    dar se va vede in timp dacă este durabil ce a facut .
                    Interesant...! Dar,de fapt,ce a facut...? Cum crezi tu ca se va vedea in timp? Un proverb,spune ca "fiecare tigan isi lauda ciocanul".

                    Comment


                    • mai subtilule care esti, vezi ca se da amenda. daca ai fi la curent cu actualitatea probabil ca ai vedea altfel viata. norocul tau e ca nu sunt de etnie rroma.

                      Comment


                      • Eu vreau sa ma explic dacă sistemul electric facut de meggeo82. Mie la 18000 km au picat injecția in garantie iar la 78000 km si 83000 km iar am incercat tot felu de aditivi meta bon si ulei 2 timp si tot degeaba acum încerc sa alimente doar de la o statie de carburant .Trebuie facut ceva sa nu mai avem probleme de genul injectoare ,cu ideile fiecăruia de pe forum ,putem sa le arătam celor de la dacia ca suntem mai români de cat ei.TREBUIE GĂSITA O REZOLVARE CU POMPA DE INJECȚIE SA NU MAI PRODUCĂ ȘPAN.EU IL APRECIEZ PE meggeo82. PENTRU EFORTUL DEPUS DE EL PENTRU A REZOLVA PROBLEMA.

                        Comment


                        • Originally posted by meggeo82 View Post
                          mai subtilule care esti, vezi ca se da amenda. daca ai fi la curent cu actualitatea probabil ca ai vedea altfel viata. norocul tau e ca nu sunt de etnie rroma.

                          Auzi , vezi ca ai sarit putin calul. Eu nu am zis nimic la aderesa ta. Asa ca nu vorbi daca nu sti. Oricum, crezi si faci ce vrei tu. E masina ta. Eu doar mi-am expus punctul de vedere in ceea ce priveste modificarea facuta de tine. Iti urez bafta la modificari si sa ne ti la curent cu evolutia motorului. Eu vroiam sa-ti zic ca ai facut modificarea absolut degeaba. Mi-au trecut prin mana sute de astfel de motoare, cu diverse probleme la sistemul de injectie. Daca vrei sa crezi bine, daca nu tot bine.

                          Comment


                          • Originally posted by meggeo82 View Post
                            mai subtilule care esti, vezi ca se da amenda. daca ai fi la curent cu actualitatea probabil ca ai vedea altfel viata. norocul tau e ca nu sunt de etnie rroma.
                            Probabil,tineretul va citi "Tiganiada",asa cum se asculta cindva,"Europa libera".Sa fim seriosi,istoria si literatura,...inca,ne apartin! Apropo,chiar de apartinea-i etniei mentionate,beneficia-i de acelasi respect! Sper ca pe acest forum se pun in discutie doar idei,nu si persoane...!

                            Comment


                            • Stie cineva la ce temperatura maxima poate sa ajunga motorina in pompa de injectie?cum este returul de motorina recirculat prin filtru, si iarasi pompa,poate afecteaza si motorina sistemul de injectie daca se ridica la temperaturi mai mari...zic asta pentru ca stiu alte marci de masini,care sunt prevazute cu sistem de racire a motorinei,din cate stiu motorina isi pierde din gradul de lubrefiere atunci cand se infierbanta,eu zic ca ar fi si asta una din cauze de pica asa des sistemul de injectie la dci.

                              Comment


                              • adicata2003, nu inteleg legatura dintre citat si comentarii, la postul 418.

                                YLYE, daca tai un filtru folosit, la fel ca al tau de pe masina, o sa vezi foarte clar cum circula motorina.sunt multe pareri, dar si filtrele sunt de diferite modele.
                                legat de "poate afecteaza si motorina sistemul de injectie daca se ridica la temperaturi mai mari", modul de formare a inaltei presiuni e atit de simplu si de chiomp, incit chiar daca ti-ar veni din rezervor motorina clocotita tot nu ar avea nimic pompa si injectoarele. bine...sa nu se topeasca conductele de plastic...
                                bineinteles ca si la capitolul asta o sa fie cineva care sa ma contrazica. eu am verificat si lucrul acesta, adica motorina din recipient era atit de fierbinte incit nu puteam tine palma pe recipient. in schimb tot sistemul se comporta normal.adica, pompa, tevi, rampa, injectoare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google