Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scuze de off topic
    @big_electro61 ai PM

    Comment


    • Cum sa bagi presiune in pompa(1400 bari)? Cred ca pompa genereaza presiunea,deci presiunea exista la iesirea din pompa.Cum poate fi fortat un regulator de presiune? Multe intrebari,recunosc,dar si multe nelamuriri...
      ce pacat ca net-ul asta nu e decit pentru forum...

      Comment


      • Originally posted by wrcristi View Post
        Fa o diagnoza cu programul DDT2000 pt inceput
        se poate si rupe axul principal de antrenare(caz destul de rar-am avut un client cu asa ceva ) ;poti verifica, daca demontezi partea de inalta presiune cu atentie la garnituri si role (trei suruburi in spatele pompei) invarti manual motorul si vezi daca se misca cama
        nu cred ca este indicat sa faci modificari"artizanale"-cunosc cazuri in care au gasit pistoane topite si motoare sparte si costurile au fost destul de ridicate pt reparatie
        bafta!
        Cu aceste programe...de ce cu 3 luni in urma a iesit ca e buna o masina...iar acum am motor topit si pistoane si pe ma-sa...? E posibil? Se poate trage cineva la raspundere pentru toate chestiile astea?

        Comment


        • Originally posted by meggeo82 View Post
          ce pacat ca net-ul asta nu e decit pentru forum...
          Maestre,imi recunosc nivelul scazut in comparatie cu altii,si tocmai de aceea cind nu inteleg ceva...,intreb!Mi-a fost greu sa inteleg,cum sa bag "presiune de 1400bari intr-o pompa de inalte" sau cum sa "fortez un regulator de presiune".Poate e si vina mea ca inteleg greu,dar inteleg asa cum citesc si daca o sa inteleg eu posibila explicatie,sigur o vor intelege si altii... In fond aceasa este menirea oricarui forum,sa oferim si sa primim informatii.

          Comment


          • Nu e o rusine sa intrebi cand nu cunosti anumite chestiuni. Cu toti mai avem de invatat cate ceva, nimeni nu stie absolut totul la perfectie. Tocmai de asta s'a facut si acest forum de discutii sa ne ajutam reciproc.
            @big_electro61 vezi ca ti'am trimis un mesaj privat.

            Comment


            • Eu inteleg sa comunicam in privat, pe teme ce sunt interzise de regulament,teme ce ne intereseaza doar pe noi doi,dar daca putem clarifica niste nelamuriri ce tin de tema discutiei(cred ca putini sunt lamuriti),normal ar fi sa o purtam pe forum.In fond,asa poate stimulam curiozitatea si dorinta unora de a se apropia de acest domeniu...! E doar o parere...!
              Last edited by 77sky; 9 October 2012, 23:15.

              Comment


              • Stiu asta,e frustrant insa personal sunt dispus sa divulg aceste informatii numai celor care intr'adevar stiu si se pricep in acest domeniu. La randul meu am invatat aceste operatiuni de la niste ingineri foarte priceputi in in acest domeniu de activitate..mai departe intelegeti cam despre ce ar fi vorba. Bineinteles daca voi fi intrebat de anumite chestiuni care cred eu ca nu e bine sa apara pe public va voi raspunde numai pe privat, fara suparare ...!!

                Comment


                • pot sa nu fiu de acord cu secretismele? daca tinem secrete, atunci de ce ne mai consumam timpul pe forum? nu ca ar fi mari secrete la sistemul asta de injectie-Delphi...
                  poti sa postezi cite injectii sunt pe o ardere la 1,5dci cu sistem de injectie Delphi?
                  Last edited by meggeo82; 13 October 2012, 00:04.

                  Comment


                  • Uite vezi exact ce ziceam, ce vrei sa spui prin "cite injectii sunt pe o ardere la 1,5dci cu sistem de injectie Delphi"
                    Te referi la chestiunea asta ca un injector pulverizeaza motorina in capul pistonului prin 5 gauri asta la euro 3, la euro 4 sunt 6. Probabil ca la asta te

                    Comment


                    • Intre 3 si 5 injectii pe ciclu?
                      ubi concordia ibi victoria

                      Comment


                      • nu, sunt 6 injectii pe o compresie. sau...sa tin secret...? vai, tocmai am spus, naspa...
                        sa vedem acum pareri contra, sau pareri de cunoscatori...

                        Comment


                        • Pot fi x preinjectii,injectia propriu-zisa si x post injectii,acest lucru tine de soft.Ideea e ca nu o putem influienta si nu ne poate afecta,decit daca modificam softul.

                          Comment


                          • Am si eu acele simptome de mers neregulat la relanti. Merge constant, dar uneori creste o secunda cu 50 rpm turatia, ca si cum as da un sprit scurt la acceleratie. Uneori, inainte de asta, are si tendinta de a scadea un pic turatia. Pe scurt, cam simptomele descrise pe acest topic.
                            Face asa numai cand e frig afara, adica vara nu face deloc, iar mai accentuat, cand motorul e rece decat cand e cald. La cald, nu face aproape deloc, decat daca e exagerat de frig, gen -15 grade.

                            Am pus-o pe tester, si am observat ca la rece, la relanti, presiunea in rampa e atunci cand merge normal, pe la 24000, iar, in situatiile in care da acele simptome, scade scurt timp pana la 13000.
                            Ce credeti, e de la regulatorul de presiune sau de la altceva?

                            Citisem pe undeva pe aici, dar nu mai gasesc, ca cineva a rezolvat aceste simptome prin inlocuirea senzorului de temperatura, dar nu mai tin minte daca era vorba de temperatura aerului aspirat sau a motorinei.

                            Nu stiu de ce nu pot edita mesajul.

                            Am uitat sa spun ca, cu motorul oprit, dupa aproximativ 4 ore de la oprire, imi arata pe tester presiunea in rampa cand 130, cand 350. Arata alternativ valorile astea 2.
                            Last edited by balanel; 13 November 2012, 02:25. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Salut,

                              Cazul tau este identic cu ce am patit eu si atunci a fost vorba de regulatorul de presiune. Cu atat mai mult cu cat si testerul ti-a indicat caderi bruste de presiune in rampa.
                              tema, ideea si morala este banii
                              banii este fericire restu' tot e amagire

                              Comment


                              • Da, insa ceea ce ma face sa-mi pun alte intrebari, este faptul ca si cu motorul oprit, aveam acea variatie de presiune citita, intre 130 si 350.
                                Si atunci ma gandesc, nu cumva o avea o problema senzorul care este plasat in rampa comuna (cea rotunda, de unde pleaca conductele spre injectoare)?
                                De fapt, presiunea citita pe tester, este cea comunicata de care din cei 2 senzori? IMV sau cel din rampa comuna?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google