Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IMVul e un actuator, nu un senzor, deci face, nu citeste. Cu motorul oprit trebuei sa ai undeva sub 50 de bari, deci ori captorul de pe rampa e o problema ori cablajul sau.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • O sa ii dau cu spray de contacte si revin.

      Comment


      • Da, insa ceea ce ma face sa-mi pun alte intrebari, este faptul ca si cu motorul oprit, aveam acea variatie de presiune citita, intre 130 si 350.
        Si atunci ma gandesc, nu cumva o avea o problema senzorul care este plasat in rampa comuna (cea rotunda, de unde pleaca conductele spre injectoare)?
        senzorul de pe rampa e de vina, sau firele lui. acolo e problema. cu motorul oprit, ar fi trebuit sa ai presiune 0.

        Cu motorul oprit trebuie sa ai undeva sub 50 de bari,
        de unde???
        cind opresti motorul se taie alimentarea la IMV aka ACTUATOR, sau cum vreti sa ii ziceti fiecare, iar in acel moment, toata presiunea se intoarce in pompa, respectiv pe retur, conform canalelor pe unde circula motorina in capul hidraulic.

        Comment


        • Ok, m-am lamurit, nu stii nimic. IMVul controleaza admisia pe joasa presiune (de unde si numele). Intre inalta si joasa e o supapa de sens, mecanica, nu are voie presiunea din rampa sa scape pe acolo spre pompa de transfer si imv. Rampa se descarca altfel la un Delphi DCM 1.2 sau 3.4. Basca toleranta senzorului de presiune, ar fi greu sa arate orice K9K 0 bari ca presiune rampa dupa oprirea motorului.
          Pacat ca netu e doar pentru forum.....
          Last edited by einstein1984; 14 November 2012, 13:47.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Originally posted by balanel View Post

            Am uitat sa spun ca, cu motorul oprit, dupa aproximativ 4 ore de la oprire, imi arata pe tester presiunea in rampa cand 130, cand 350. Arata alternativ valorile astea 2.
            Presiunea se poate vedea cu testerul(ca valoare),oricind.Problema e cind valoarea acesteia este aberanta.O sa dau citeva valori ce se pot verifica la senzorul de presiune de pe rampa comuna.Verificarea se face cu cupla senzorului conectata,deci se va masura pe firele instalatiei,nu dau idei,fiecare face cum crede de cuviinta(inteapa,dezizoleaza).In cupla intra trei fire(bej,maro,verde). Masurat cu voltmetru,cu contactul pus, intre firul 1(bej) si masa trebuie sa avem 0,5v; cu motor la relanty,intre firul 1 si masa,trebuie sa avem 1v;cu motor la 3000rot/min,intre firul 1 si masa,trebuie sa avem 2,2v.Firul 2(maro),este masa si se poate verifica cu ohmetru fata de masa(valoare 0 ohmi).Firul 3(verde),in cele trei situatii,are 5v fata de masa,masurati cu voltmetru.Precizarile de mai sus le-am gasit in Autodata, pe un motor K9K.

            Comment


            • Intre inalta si joasa e o supapa de sens,
              asa este, scuzele mele maestre. e vorba de cea cu bila. ...canalul direct dintre supapa cu bila si iesirea filetata din pompa... probabil ma gindeam la altceva cind am postat balariile de mai sus, nu mai stiu.
              bafta!

              Comment


              • Am dat cu spray de contacte pe mufa de la senzorul de presiune rampa.

                Concluzia: Acum, cu motorul oprit, arata 350 kpa, fara vreo variatie. Am pornit motorul, si am observat ca am scapat de turatia oscilanta. Presiunea in rampa mi-o arata intre 22000 kpa si 24000 kpa, la relanti. Valorile sunt intre cele 2 limite, dar trece de la una la alta usor, nu brusc.

                Cum vi se pare?

                Comment


                • Salut!, am si eu o mica problema cu DCI-ul meu euro4 de 70cai, mai exact, daca tin turatia constanta la 1500 rot/min fluctueaza turatia si pe liber si cand este intr-o anumita treapta de viteza , doar la 1500 rot/min se intampla acest fenomen.Daca ma puteti ajuta cu o explicatie..

                  Comment


                  • cam greu sa ai fluctuatii si cand esti in viteza. posibil doar sa nu iti indice bine. si mie mi s-a intamplat de n'spe mii de ori sa vad cum imi 'cade' turometrul cu vreo 3-400 de rotatii si apoi revine. in cazul meu e vreo problema pe la mufe dar nu ma deranjeaza. detaliaza mai bine problema ta.

                    Comment


                    • nu este vorba de indicat , pentru ca 'merge ingatuita' nu foarte rau dar se simte putin. Si mi se pare ciudat ca doar la turatia asta face asa. O sa ii fac o diagnoza sa vad ce are.

                      Comment


                      • regulator de presiune

                        am niste intreruperi la relanti logan 1.5 70 cp euro 4, oare pot sa fie de la acest regulator

                        Comment


                        • de obicei de la el sunt aceste intreruperi. io am scapat de ele doar prin "forje"... 4000rpm pe vreo 5 km si am linistit-o.... toarce ca o pisica
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • Vanzarile se fac pe Bursa, cu thread anume. Aici e offtopic!
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • Buna ziua,
                              de ceva timp am avut probleme cu DCI-ul meu,oscila relantiul,iar de vreo 2 luni a inceput sa se opreasca la relanti. Am dus-o la un mecanic,i-a facut o diagnoza,iar rezultatul a fost IMV-ul defect(asa mi-a zis el). Am cumpart un IMV nou de la un magazin de piese auto, dupa care m-am apucat sa il schimb.(precizez ca masina pornea la sfert de cheie).Dupa aceasta operatiune, surpriza masina nu a mai vrut sa porneasca. Am incercat de 5-6 ori, fara nici un rezultat,apoi am impins-o si a pornit in 5-6 metri.Pronind-o in cele din urma, am mers cu ea sa vad daca au disparut problemele cu relantiul si acum nu mai sunt probleme cu relantiul,dar la o turatie mai mare de 4000 rot se aprinde martorul de la temperatura. Cand se raceste motorul nu porneste decat trasa(impinsa),iar la cald porneste la prima cheie, dar invarte 5-6 secunde. Masina este din 2008 si are aproape 81000 km. Daca a mai intalnit cineva asa ceva, va rog sa imi spuneti ce e de facut.

                              Multumesc.

                              Comment


                              • injectoare duse. mai precis cel putin o valva de retur terminata. fa un testde retur la injectoare si spune citi ml/min iti da fiecare injector.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google