IMVul e un actuator, nu un senzor, deci face, nu citeste. Cu motorul oprit trebuei sa ai undeva sub 50 de bari, deci ori captorul de pe rampa e o problema ori cablajul sau.
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
Da, insa ceea ce ma face sa-mi pun alte intrebari, este faptul ca si cu motorul oprit, aveam acea variatie de presiune citita, intre 130 si 350.
Si atunci ma gandesc, nu cumva o avea o problema senzorul care este plasat in rampa comuna (cea rotunda, de unde pleaca conductele spre injectoare)?
Cu motorul oprit trebuie sa ai undeva sub 50 de bari,
cind opresti motorul se taie alimentarea la IMV aka ACTUATOR, sau cum vreti sa ii ziceti fiecare, iar in acel moment, toata presiunea se intoarce in pompa, respectiv pe retur, conform canalelor pe unde circula motorina in capul hidraulic.
Comment
-
Ok, m-am lamurit, nu stii nimic. IMVul controleaza admisia pe joasa presiune (de unde si numele). Intre inalta si joasa e o supapa de sens, mecanica, nu are voie presiunea din rampa sa scape pe acolo spre pompa de transfer si imv. Rampa se descarca altfel la un Delphi DCM 1.2 sau 3.4. Basca toleranta senzorului de presiune, ar fi greu sa arate orice K9K 0 bari ca presiune rampa dupa oprirea motorului.
Pacat ca netu e doar pentru forum.....Last edited by einstein1984; 14 November 2012, 13:47.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by balanel View Post
Am uitat sa spun ca, cu motorul oprit, dupa aproximativ 4 ore de la oprire, imi arata pe tester presiunea in rampa cand 130, cand 350. Arata alternativ valorile astea 2.
Comment
-
Intre inalta si joasa e o supapa de sens,
bafta!
Comment
-
Am dat cu spray de contacte pe mufa de la senzorul de presiune rampa.
Concluzia: Acum, cu motorul oprit, arata 350 kpa, fara vreo variatie. Am pornit motorul, si am observat ca am scapat de turatia oscilanta. Presiunea in rampa mi-o arata intre 22000 kpa si 24000 kpa, la relanti. Valorile sunt intre cele 2 limite, dar trece de la una la alta usor, nu brusc.
Cum vi se pare?
Comment
-
Salut!, am si eu o mica problema cu DCI-ul meu euro4 de 70cai, mai exact, daca tin turatia constanta la 1500 rot/min fluctueaza turatia si pe liber si cand este intr-o anumita treapta de viteza , doar la 1500 rot/min se intampla acest fenomen.Daca ma puteti ajuta cu o explicatie..
Comment
-
cam greu sa ai fluctuatii si cand esti in viteza. posibil doar sa nu iti indice bine. si mie mi s-a intamplat de n'spe mii de ori sa vad cum imi 'cade' turometrul cu vreo 3-400 de rotatii si apoi revine. in cazul meu e vreo problema pe la mufe dar nu ma deranjeaza. detaliaza mai bine problema ta.
Comment
-
Buna ziua,
de ceva timp am avut probleme cu DCI-ul meu,oscila relantiul,iar de vreo 2 luni a inceput sa se opreasca la relanti. Am dus-o la un mecanic,i-a facut o diagnoza,iar rezultatul a fost IMV-ul defect(asa mi-a zis el). Am cumpart un IMV nou de la un magazin de piese auto, dupa care m-am apucat sa il schimb.(precizez ca masina pornea la sfert de cheie).Dupa aceasta operatiune, surpriza masina nu a mai vrut sa porneasca. Am incercat de 5-6 ori, fara nici un rezultat,apoi am impins-o si a pornit in 5-6 metri.Pronind-o in cele din urma, am mers cu ea sa vad daca au disparut problemele cu relantiul si acum nu mai sunt probleme cu relantiul,dar la o turatie mai mare de 4000 rot se aprinde martorul de la temperatura. Cand se raceste motorul nu porneste decat trasa(impinsa),iar la cald porneste la prima cheie, dar invarte 5-6 secunde. Masina este din 2008 si are aproape 81000 km. Daca a mai intalnit cineva asa ceva, va rog sa imi spuneti ce e de facut.
Multumesc.
Comment
Comment