If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Daca porneste si functioneaza bine cu ce te afecteaza ca are o mica variatie la relanti?
Unele motoare au facut asa de noi!Nu-ti mai face probleme inutile.Si a mea face de doi ani si nu s-a intamplat nimic grav.Acum are 176000km si nu am schimbat nimic la motor.
Acea mica variatie o face din cauza regulatorului de debit. Ca sa fi tu igur 100% bag-o pe un tester, si o sa observe ca atunci cand variaza turatia, presiunea poate scadea pina spre 150, bari. Daca scade mai mult, adica spre 100 bari, atunci se opreste motorul, de aceea se opreste la unii in mers. Monteaza-ti un regulator de debit nou original si o sa vezi ca o sa functioneze perfect.
In mare parte regulatoarele de debit injectie sunt raspunzatoare pentru variatia motorului la relanti...fiind de multe ori in incapacitatea de a tine presiunea in circuit sub control !
UCE e setat la 230 bar la ralanti indiferent ca motorul este cald sau rece,doar ca la rece are nevoie de o presiune mai mare pe care nu o poate primi; oscilatia o are orice 1.5 dci mai mult sau mai putin, mai grav e cand are goluri de aer pe traseul de motorina. Pe DDT 2000, cu motorul pornit, se vede ca presiunea se invarte in jurul valorii de 230 bar(+-2/3 bar) dar turatia oscileaza.
Ideea e: nu putem schimba doar piesa aia excentrica sau placutele cu arc sa nu mai atinga corpul pompei sau frecarea sa fie minima gen bilele cilindrice din pompa de inalta?
poti scoate si placutele si arcurile, si ai scapat de necazuri. dar o treci pe electric.
Intradevar cand am pus masina pe tester imi arata eroare presiune rail (ceva de genul)...regulatorul de debit,in cazul meu cel putin a fost stricat de spanul produs de pompa de injectie,eu zic sa dai jos pompa si sa o duci la verificat,este cel mai simpu,in felul asta nu patesti ca mine,au dat jos regulatorulk,apoi injectoare ...apoi pompa si uite asa am stat 4 zile fara masina,daca verifica de la inceput pompa...se facea toptul intr-o zi,trebuie sa caute cauza defectelor,de ce s-a stricat reg ,injectoare si mai stiu eu ce mai strica ,e usor sa zici ca este defect regulatorul si sa il schimbi...dar regulatorul de ce se strica?in cazul meu...pompa a fost de vina.Mentionez inca odata ca nu sunt mecanic sau vre-un meserias...sunt "loganist"
cea mai mare uzura(pilitura) o face bulele de aer din traseul de motorina, orice gol de aer Inseamna fier pe fier in pompa. Normal si la schimbarea filtrului de motorina ar trebui amorsat la nivelul pompei la acel aerisitor dar care nu se face nici macar la reprezentanta.
Poate cineva sa ma ajute cu o imagine unde este regulatorul de presiune?Am un logan care are aceleasi simptome(oscilatie ralanti cu motorul rece) ,am de unde sa fac rost de unul de proba,dar as vrea sa ma conving ca el este de vine,inainte de a cumpara unul nou.
Va multumesc.
Poate cineva sa ma ajute cu o imagine unde este regulatorul de presiune?Am un logan care are aceleasi simptome(oscilatie ralanti cu motorul rece) ,am de unde sa fac rost de unul de proba,dar as vrea sa ma conving ca el este de vine,inainte de a cumpara unul nou.
Va multumesc.
este pe pompa de injectie,are o mufa maro pe el,dar iti recomand sa iti verifici pompa inainte sa il schimbi.
Am mers cu un logan cu probleme la injectoare,care se manifesta exact pe dos:mers rotund la ralanti si in sarcina cu motorul rece,iar cand se incalzea,intrerupea si in mers si la ralanti.Problemele la injectoare s-au vazut la tester.
Nu cred ca sunt injectoarele:ori regulatorul ori pompa.Ramane de vazut.
S'a facut si testul fizic la injectoare cu borcanasele gradate ? Conteaza enorm de mult si ce cantitate scapa injectoarele pe retur. Daca diferenta dintre injectoare este mai mare de 10% atunci regulatorul de presiune nu mai poate sa echilibreze presiunea si in mod normal ca eroare o sa iti dea IMV-ul si probabil presiune scazuta in rampa.
Regulatorul de presiune e cel notat cu sageata.
Intradevar cand am pus masina pe tester imi arata eroare presiune rail (ceva de genul)...regulatorul de debit,in cazul meu cel putin a fost stricat de spanul produs de pompa de injectie,eu zic sa dai jos pompa si sa o duci la verificat,este cel mai simpu,in felul asta nu patesti ca mine,au dat jos regulatorulk,apoi injectoare ...apoi pompa si uite asa am stat 4 zile fara masina,daca verifica de la inceput pompa...se facea toptul intr-o zi,trebuie sa caute cauza defectelor,de ce s-a stricat reg ,injectoare si mai stiu eu ce mai strica ,e usor sa zici ca este defect regulatorul si sa il schimbi...dar regulatorul de ce se strica?in cazul meu...pompa a fost de vina.Mentionez inca odata ca nu sunt mecanic sau vre-un meserias...sunt "loganist"
Daca pompa a inceput sa-ti produca pilitura,, trebuie neaparat inlocuita. Uzura interna va creste exponential. Asta numai daca ai gasit pilitura multa in filtru de motorina sau rezervor. Daca a inceput sa produca acea pilitura nu mai e cale de intoarcere, fara a inlocui pompa.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment