If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
p.s. uneori apar cresteri (nu fluctuatii) de turatie cand actionez dezaburire luneta si/sau se declanseaza releul pt incalzirea aceea auxiliara.
Corect sau cand pornim AC.
Aceeasi problema cu regulatorul o am si eu. Am schimbat unul pe garantie acum 4 ani si acum am probleme din nou.
Sunt destul de scumpe cele originale, dar se pare ca toate cedeaza la un moment dat.
Salut!S-a dus regulatorul de presiune zilele astea si am gasit unu' pe net la pretul de 380 lei.Nu cred ca am voie sa pun link-ul catre el.Dupa ce imi dau seama ca e original?
de unde stii ca e dus? daca te iei dupa simptomele masinii nu e obligatoriu sa fie defect regulatorul. poate doar ancrasat de mizerie, iar atunci trebuie doar curatat. iar daca pe tester ti-l da ca defect atunci nu e el de vina. el e doar efectul. cauta cauza inainte de a da cu banii. si ma refer la mizerie , pilitura sau contact electric la mufa lui(maro).
regulatorul e un electromagnet alimentat direct de calculator. restul pieselor din el sunt can-can.
A pus masina pe tester si ii arata ca are o pierdere de presiune la motor, iar mecanicul de acolo(Bucuresti) i-a zis ca sigur este regulatorul.Azi mai nou a aflat ca ar fi mai bine sa-i probeze pompa de injectie, chiar daca eu cred ca nu are nimic.Injectoarele sunt in regula si are 152 de mii cu masina.
A pus masina pe tester si ii arata ca are o pierdere de presiune la motor, iar mecanicul de acolo(Bucuresti) i-a zis ca sigur este regulatorul.Azi mai nou a aflat ca ar fi mai bine sa-i probeze pompa de injectie, chiar daca eu cred ca nu are nimic.Injectoarele sunt in regula si are 152 de mii cu masina.
cum adica azi?
trebuia sa-i verifice pompa daca baga pilitura, daca face presiune si inclusiv injectoarele cit de bune sunt, pe valori exacte, in 30 de minute maxim !!! nu de pe o zi pe alta.
parerea mea e sa mearga la alt mecanic si o sa se schimbe situatia.
Nu sunt can can, sunt un pistonas plonjor.
asa si? ce face aceste ele pistonas plonjor, care este? nu mai este si mai alte piese care este pe acolo sa?
salut, am si eu o problema cu loganul meu dci la relantiu cateodata intrerupe si zilele astea mi sa oprit si in mers dar la relantiu la un semafor in timp ce asteptam sa se faca verde s-a turat cam la 1000 si un pic de ture si apoi s-a oprit am dat la automat si a luato foarte repede,in mers merge foarte bine se infige bine doar la relantiu face figuri adica fluctueaza intre 1000 si ceva de ture si scade brusc la 500-600 de ture,va rog daca aveti idee sa ma ajutati ca ma exaspereaza situatia.va multumesc
ASTAZI AM FACUT 100 000KM DE CIND MERG PE ELECTRIC!!!
<<O FI BINE?>>
nici o schimbare in functionarea pompei de injectie.
zilele urmatoare ii fac o mica revizie, desfac admisia , injectoarele, pompa de injectie, turbina, o aspectare pe la semeringuri, etc.
pina acum nu a vazut decit revizii normale sau alte piese consumabile in mod firesc in rest motorasul nu a beneficiat de nici o menajare, omor, viteza si iar omor si iar viteza , munte, mare apa paie si bataie, vorba proverbului.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment