Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Va salut,
    Pentru a schimba kitul de reparatie din pompa de injectie, e necesara demontarea completa a acesteia sau e de ajuns sa desfac torxurile de pe langa regulatorul de presiune?


    Multumesc

    (mcv dci 85cp 2008)

    Comment


    • ......

      se demonteaza pompa integral.

      Comment


      • Nasol... Ma gandeam ca ii pot da capacul jos si pot umbla pe acolo.
        Asta e

        Comment


        • Salutare,
          Am si eu o problema. Nu știu dacă s-a mai întâlnit cineva cu așa ceva , dacă da , as dori un sfat. Am dus Loganul la service ptr a rezolva problema cu bătaia de injector si acum dimineața țin mai mult la automat pana pornește. Un injector a fost cu probleme, restul au fost doar curățate. Pe deasupra am aer pe tur de numai, am schimbat doua filtre de motorina, dar tot așa face dimineața. Menționez ca nu am martor aprins in bord, iar dimineața dacă amorseze instalația porneste imediat. Mașina e euro 4 68 de cp.
          Mâine am o programare la un service aici in Ungaria si vreau sa ii fac si un test de retur dar din diagnoza. Ce nu înțeleg eu e de ce dracu porneste ușor după aprox o jumate de ora iar dacă sta mai mult de o ora dau la automat de numa.Nu mai știu ce sa mai fac, cred ca tind sa cred ca e pompa de vina.

          Am uitat sa mentionez ca nu am găsit span in filtrele schimbate, iar de tras trage , am mers cu 160 si nu am nimik aprins in bord( Temp la apa sau martorul de bujii).
          Last edited by bogdan83; 19 March 2018, 22:01. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • pentru Bogdan83.
            problema ta prietene, este una banala.
            schimba furtunele colectoare de la retur injectoare, supapa de pe filtrul de motorina de la un alt filtru, sau pune un filtru nou si nu o sa se mai dezamorseze.
            Multi arunca vina pe para de amorsare, care are o supapa in interiorul ei, nu este cazul sa o schimbi, altii arunca vina pe oringurile de etansare existente in cuplele rapide de la filtrul de motorina...etc....bla....sincer in 12 ani de cand am Loganul nu au fost probleme cu aceste lucruri.
            Problemele delicate sunt la injectie, pompa,IMV, pe circuitul de turbo care aduna calamina in draci si pare ca masina merge ca un tractor....aici sunt zone sensibile.
            Last edited by cd10dc; 20 September 2018, 22:12.

            Comment


            • #cd10dc, de apreciat sfaturile, uita-te si la data postarii anterioare, greu de crezut ca nu si-a gasit baiul pana acum
              In alta dezordine de idei, am patit cu o masina din ograda, nu se alimenta.
              Am crezut ca e filtrul de motorina. Schimbat. Dadeai la para si...nimic.
              Am scos si mufa, pusa in vas. Nimic.
              Schimbam para de amorsare. Ura!
              Am demontat-o, de curiozitate, sa vad cum e construita.
              Am gasit o mazga in ea, particule mici, suficiente insa pentru a nu etansa corect supapele (pastilele acelea nu se asezau corect pe "scaunele"lor).

              Asa ca...poate fi si para de amorsare
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Iata cum suna motorul cu un regulator de debit Delphi blocat pe deschis :

                https://youtu.be/p7dU5W9Z1rc

                Dupa o diagnoza la ady24 am aflat asta, ocazie cu care ii multumesc !

                Recomand !


                Comment


                • vreau si eu niste documentatii de la instalatia de alimentare de 1,5dci : pompa injectie,injectoare cat si de la turbina.

                  Comment


                  • Pompele de motorina folosesc motorina pentru ungere si racire, deci Delphi cu "probleme" au filtre de motorina cu termostat pe retur ( 4 tevi ) adica daca motorina se intoarce relativ rece este reintrodusa pe tur spre pompa ( la fel si cu aerul care ramane captiv multa vreme).
                    Aici incep toate problemele cand se schimba filtrul fiindca nu isi bate nici la reprezentanta capul sa stie cum se scoate aerul din bucla formata intre filtru si pompa de injectie.
                    Deci la primul pas scoti returul catre filtru dinspre pompa si dai la para pana vine motorina si ar putea sa fie destul de bine.
                    Suplimentar eu mai scot un furtun de retur de la injectorul 4 si mai dau la pompa pana iese aerul si imediat bag returul ca sa nu traga iar aer cand se retrage motorina dar e putin riscant daca nu te misti cu talent se poate renunta la idee.
                    Cine a schimbat filtrul si apoi nu a pornit la sfert sa stie ca are aer care nu va iesii decat foarte greu singur si singur iese dar doar pe timp de canicula si merge alert pe autostrada.
                    Daca ai aer pe furtunul de motorina = ungere defectuasa cu span si apoi injectoarele cad.
                    Eu am cu sistem euro 3 - 300k fara sa umblu la injectoare.
                    Pana sa ma prind de problema la fiecare schimb de filtru de motorina amorsam la pompa luni la rand pana venea vara si abia apoi incepea sa mai mearga in mintile ei.
                    La fiecare schimb de filtru de motorina se schimba brisc tacanitul ... deci sigur problemele incep de aici.
                    Incompetenta mecanicilor costa mult inclusiv producatorul pompelor de injectie care a capatat un renume slab fara sa fie doar vina lor.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google