foarte putina , ideea e sa se prelinga putin cu furtunele scoase , daca arunca jeturi ferme ....iti trebuie injectoare.
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
ideea e ca da putin pe retur.am zis mai inainte ca se aprindea becul de la temperatura si i-am scos regulatorul de presiune i l-am curatat bn si acum nu se mai aprinde dar tot asa face la pornire, porneste mai greu ce sa mai fie.injectoarele le-am probat pe la mai multi mecanici.l-am bagat si pe tester dar nu a iesit nimic.a zis mecanicul ca ii arata decat ca am schimbat cureaua la distributie atat.ideea e ca acum 1 an am avut 2 injuectoare "bulite" si cand am bagat-o pe tester a iesit clar care injectore sunt stricate.nush ce sa ii mai fac ca nu ii mai dau de cap.
Comment
-
oameni buni spuneti-mi si mie la voi para de amorsare sta tare cand merge motorul?la mine e moale mereu si cand apas pe ea sa amorsez pompa se aude cum trage motorina din rezervor.pe unde se poate pierde presiune din motor in afara de retur ?nushh ce sa ii mai fac
aveti idee sunt bune testerele astea care sunt de vanzare pe net?a cumparat cineva?
Comment
-
Originally posted by marryus_valy View Postoameni buni spuneti-mi si mie la voi para de amorsare sta tare cand merge motorul?la mine e moale mereu si cand apas pe ea sa amorsez pompa se aude cum trage motorina din rezervor.pe unde se poate pierde presiune din motor in afara de retur ?nushh ce sa ii mai fac
aveti idee sunt bune testerele astea care sunt de vanzare pe net?a cumparat cineva?
No offense, orice tester nu este bun daca nu stii ce sa faci cu el. Acum sa revenim la problema ta, singura solutie pe care o vad eu este sa schimbi para de amorsare. In ea are doua supape unisens intrare/iesire si din ce spui aici ti s'a dus o supapa care tu cand dai la pompa ea trage, insa nu cat trebuie si toata motorina se duce inapoi in rezervor, corect ?
Comment
-
poi aia treb sa stea tare cand merge motorul?ca la mine oricum ar fi ea tot moae sta.sa fie si asta cauza prin care pierde presiunea din pompa?la testul ddt2000 a iesit fuel rail compresion.
tin sa precizez ca acum 1 an am avut 2 injectoare stricate si dupa ce le-am facut tot mi se aprindea becul de la temperatura dar numai cand treceam de 120 130.dc cu toate injectoarele bune tot mi se aprindea acel bec.cum am mai spus in urma testului ddt2000 a iesit:fuel rail compresion si fuel regulator compresion.voi ce ziceti ca este pana la urma.sa fie oare acel regulator de presiune sau sa fie senzorul dupa rampa de presiune?
Comment
-
daca acele erori ti-au dat pe tester inseamna ca e sezotul plus rampa nu stie sa cunoasca presiunea si din aceasta cauza iti aprinde becul la bord eroare de citire.Schimba rampa comuna si senzorul si verifica pe urma.Incearca sa ajungi la o viteza mari si in treapta 4 vezi daca la turatie mare face sau nu.
Comment
-
Buna
Va zic din start ca sunt fata...deci limbaj tehnic cu probleme. Asa...am logan diesel 1.5 din 2006, 120000 km la bord, toate verificarile si schimburile la timp, motorina de la OMV....ieri....trepidatii mari la 80 la ora, pocnituri sub masina fum foooarte negru. Azi in service: pilitura in cantitati enorme, de la service au zis ca nu au mai avzut asa ceva.Nota de plata 9500 lei.....enorm. Intrebare: cat ma risc sa iau piese la second pt ca nu imi permit sa bag atatia bani in masina. Imi trebe : pompa de injectie, injectoarele si tot felu de conducte si tuburi si agrafe etc.....sfaturi?
Comment
-
Originally posted by hanna View PostBuna
Va zic din start ca sunt fata...deci limbaj tehnic cu probleme. Asa...am logan diesel 1.5 din 2006, 120000 km la bord, toate verificarile si schimburile la timp, motorina de la OMV....ieri....trepidatii mari la 80 la ora, pocnituri sub masina fum foooarte negru. Azi in service: pilitura in cantitati enorme, de la service au zis ca nu au mai avzut asa ceva.Nota de plata 9500 lei.....enorm. Intrebare: cat ma risc sa iau piese la second pt ca nu imi permit sa bag atatia bani in masina. Imi trebe : pompa de injectie, injectoarele si tot felu de conducte si tuburi si agrafe etc.....sfaturi?
calcul fara manopera, doar piesele care trebuiesc schimbate : un pret estimativ ar fi undeva in jurul a 4500 lei. Cu manopera cred ca te'ar duce pe la 5000 lei, depinde la ce service doresti sa faci toate aceste operatiuni.
Comment
-
ady24 in orice service daca vrei sa dai factura si sa pui piese originale ajungi la 100 mil . Pompa 20- 25 mil , distrib + accesorii - 9 mil , 4 inj - 48 mil , 5 conducte inalta- aprox 7 mil , conducta tur - 4 mil , filtru mot - 1,5 mil ....cu celelalte conducte de plastic si cateva ore bune de manopera esti la 100 mil . Ca sa nu mai luam in calcul ruperea injectorului 4 in chiulasa, masina are totusi 120.000 si e din 2006 deci estimez undeva la 75 la suta sanse sa nu iasa injectorul respectiv. Nu recomand nici eu second, mai degraba reconditionarePain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
probleme
de la service Dacia mi-au zis daca iau pompa noua, ca sa am garantie la ea trebe schimbate toate piesele care le-am enumerat adica injectoare, filtru conducte etc....deci partea cea mai costisitoare si anume injectoarele daca le reconditionez nu mai primesc garantie la pompa cea noua...deci se poate atunci sa iau una la second..la sumele astea m-as risca sa fac artificii adica sa reconditionez unele piese..altele le iau la second pt ca valoarea reparatiei depaseste jumate din cat mai valoreaza masina.......
Comment
-
o pompa second poate proveni de la cineva ca tine , adica exact o pompa cu probleme , asa ca e destul de riscant. Nu vei sti niciodata de ce a schimbat vanzatorul pompa respectiva , ca a dezmembrat masina , ca nu i-a mai placut culoarea pompei sau ca era defecta. Si risti sa cheltui 2- 3000 lei si dupa 1 luna sa te intorci de unde ai plecat.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Originally posted by EUGEN2008 View Postady24 in orice service daca vrei sa dai factura si sa pui piese originale ajungi la 100 mil . Pompa 20- 25 mil , distrib + accesorii - 9 mil , 4 inj - 48 mil , 5 conducte inalta- aprox 7 mil , conducta tur - 4 mil , filtru mot - 1,5 mil ....cu celelalte conducte de plastic si cateva ore bune de manopera esti la 100 mil . Ca sa nu mai luam in calcul ruperea injectorului 4 in chiulasa, masina are totusi 120.000 si e din 2006 deci estimez undeva la 75 la suta sanse sa nu iasa injectorul respectiv. Nu recomand nici eu second, mai degraba reconditionare
Comment
Comment