Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • revin si eu cu cateva intrebari. dupa pornire se aude un pacanit (ca de tacheti ??) care dupa incalzirea motorului se mai atenueaza. iarna facea mai rau. o alta problema ar fi ca atunci cand las motorul sa ajunga spre relanti (in jur de 1000 rotatii) motorul tinde sa nu mai mearga "rotund" iar cand atinge turatia de relanti isi revine http://www.youtube.com/watch?v=YKkwbJlFZes . sa imi fac probleme iar? de la ce poate fi? la drum se comporta exceptional. demaraj bun, 160-170 pe autostrada fara niciun martor aprins in bord. am eu paranoia sau "asa face toate"?
    Last edited by tavinush; 27 August 2011, 23:37.

    Comment


    • Salut

      Cer scuze celor care au citit acest post si pe alt topic dar nu mai stiu ce sa ii fac si unde sa o duc
      Sunt posesorul unui logan 1.5 DCI din 2007, masina are 49000 si zilele astea a inceput sa ruleze filmul cu pornirea. Prima data a pornit la a treia cheie in conditiiile in care afara erau 30 de grade, apoi in aceiasi zi dar la distanta de 4-5 ore nu a mai vrut sa porneasca deloc.Am apelat la Dacia asistenta a venit un "mecanic" si a pornit-o cu sprai, dupa 2 minute de mers am oprit motorul si am pornit totul normal ,mecanicul mi-a recomandat o vizita la service pe care am facut-o dupa 2 zile timp in care masina a pornit e drept putin mai greoi prima data dar dupa prima pornire era Ok.La service s-a facut diagnoza Testul cu fiolele pe retur spune ca injectoarele sunt fiabile nu au probleme , mecanicul de la tester mi-a spus ca am avut blocat capul hidraulic al pompei de injectie si asta din cauza aditivilor din motorina.Am plecat din service cu recomandarea de a schimba benzinaria.Avand rezervorul aproape plin a doua zi am plecat la plimbare m-am intors in Bucuresti si am facut plinul (am completat 30l) Rompetrol dupa alimentare am parcurs aproximativ 5 Km si am parcat masina.Dupa 4-5 ore de stationare din nou problema cu pornirea, am pornit-o cu sprai si acum porneste relativ bine astazi am revenit la service si mi-au reformulat acelasi diacnostic dar nu sau incumetat sa se apuce de schimbat sau de curatat ceva , le-am propus schimbarea filtrului, au spus ca nu ajuta . Ati patit asa ceva ? Aveti idee cum se poate remedia?

      Comment


      • primul lucra care trebuie sa il faci este sa schimbi filtrul de motorina. Daca tot mai ai problema asta recomandarea mea este sa o pui pe un tester atunci cand nu porneste si sa verifici cam tot pe ea de la presiune in pompa regulator de presiune, rampa comuna doar asa iti poti da seama ce este.

        pentru tavinush...ce auzi u tacanitul ala vine de la supapele de retur a injectoarelor, deocamdata daca nu face rau poti sa mai mergi cu ea asa...vezi la iarna ce se mai intampla ce se mai modifica.
        Last edited by puyutzu07; 29 August 2011, 14:29. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • La filtru m-am gandit si eu ca trebuie schimbat insa comozii aia de la service nu stiu pe ce lume traiesc Mi-au spus ca asi arunca banii pe fereastra schimband filtrul si asta dupa ce ei au pus masina pe tester nu cred ca au verificat presiuni desi eu le solicitasem un raspuns masina era pe mana lor si puteau sa o demonteze toata

          Comment


          • Originally posted by Hippy View Post
            Cer scuze celor care au citit acest post si pe alt topic dar nu mai stiu ce sa ii fac si unde sa o duc
            Sunt posesorul unui logan 1.5 DCI din 2007, masina are 49000 si zilele astea a inceput sa ruleze filmul cu pornirea. Prima data a pornit la a treia cheie in conditiiile in care afara erau 30 de grade, apoi in aceiasi zi dar la distanta de 4-5 ore nu a mai vrut sa porneasca deloc.Am apelat la Dacia asistenta a venit un "mecanic" si a pornit-o cu sprai, dupa 2 minute de mers am oprit motorul si am pornit totul normal ,mecanicul mi-a recomandat o vizita la service pe care am facut-o dupa 2 zile timp in care masina a pornit e drept putin mai greoi prima data dar dupa prima pornire era Ok.La service s-a facut diagnoza Testul cu fiolele pe retur spune ca injectoarele sunt fiabile nu au probleme , mecanicul de la tester mi-a spus ca am avut blocat capul hidraulic al pompei de injectie si asta din cauza aditivilor din motorina.Am plecat din service cu recomandarea de a schimba benzinaria.Avand rezervorul aproape plin a doua zi am plecat la plimbare m-am intors in Bucuresti si am facut plinul (am completat 30l) Rompetrol dupa alimentare am parcurs aproximativ 5 Km si am parcat masina.Dupa 4-5 ore de stationare din nou problema cu pornirea, am pornit-o cu sprai si acum porneste relativ bine astazi am revenit la service si mi-au reformulat acelasi diacnostic dar nu sau incumetat sa se apuce de schimbat sau de curatat ceva , le-am propus schimbarea filtrului, au spus ca nu ajuta . Ati patit asa ceva ? Aveti idee cum se poate remedia?
            Domnu Hippy daca ai garantie eu in locul tau deja ii bateam pe aia de la service. Daca ai garantie si nu merge masina sa-l repare.
            I HAVE A !sigpic
            fara linkuri externe in semnatura

            Comment


            • Masina e din 2007 are deja 4 ani . De unde atata garantie?Astazi s-a dezvaluit misterul am pus-o pe tester la un alt mecanic si spre uimirea lui si dezamagirea mea programul lui a gasit 4 erori pe injectie. omul a spus-o clar si raspicat pompa de injectie schimbata si mai mult la una din bujii observasem eu ceva scursura pe acolo parea a fi cauciuc,omul mi-a explicat ca bujia respectiva nu a fost stransa bine, evident de un mecanic din acelasi service in caream facut primul test

              Comment


              • pentru tavinush...ce auzi u tacanitul ala vine de la supapele de retur a injectoarelor, deocamdata daca nu face rau poti sa mai mergi cu ea asa...vezi la iarna ce se mai intampla ce se mai modifica.
                azi nu mi-a mai facut asa ca in filmare. cred ca dau vina pe o motorina mol din codlea. mi-a consumat-o extrem de repede dar loganul "zbura" cu ea. faza cu pacanitul ca de tachet mi-a facut-o si asta iarna dar porneste de 3 ani la prima cheie fara exceptie iar testele facute pe tester zic ei ca sunt ok. in curand am 50 000 cu ea.

                Comment


                • Noi descoperiri

                  Vesti noi astazi. Am consultat un service care repara pompe si injectoare Delphi, am discutat cu un mecanic de acolo despre problema mea el era ferm convins ca am o problema in pompa o reparatie a pompei la ei costa intre 600 si 1200 in functie de ce gaseau defect cu o garantie a lucrarii de 6 luni. mecanicul respectiv m-a avertizat ca in situatia mea pompa ar putea produce pilitura si m-a sfatuit sa fac "testul" cu magnetul pentru asta am mers la un prieten si am desfacut mufa din fundul filtrului, am scurs motorina intr-o sticla taiata si curatata in prealabil. Surpriza o gramada de suspensii ceva gelatinos parca, am apropiat de peretele sticlei magnetul unui difuzor auto si nici gand ca suspensiile respevtive sa fie atrase de acesta. Am stabilit ca joi sa merg sa scot toata motorina din rezervor sa curat instalatia si sa schimb filtrul de motorina. pe cel vechi am sa il spintec si revin sa va spun ce am gasit in interiorul lui

                  Originally posted by puyutzu07 View Post
                  primul lucra care trebuie sa il faci este sa schimbi filtrul de motorina. Daca tot mai ai problema asta recomandarea mea este sa o pui pe un tester atunci cand nu porneste si sa verifici cam tot pe ea de la presiune in pompa regulator de presiune, rampa comuna doar asa iti poti da seama ce este.

                  pentru tavinush...ce auzi u tacanitul ala vine de la supapele de retur a injectoarelor, deocamdata daca nu face rau poti sa mai mergi cu ea asa...vezi la iarna ce se mai intampla ce se mai modifica.
                  Cred ca ai avut dreptate, nu ma asteptam la filtrul de motorina avand in vedere ca e schimbat la ultima revizie adica acum 7000 de Km Ramane de vazut daca nu cumva a inbaxit si ceva prin pompa
                  Last edited by Hippy; 30 August 2011, 20:42. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • Nu este o garantie ca daca filtrul de motorina a fost schimbat acum 7.000 de kilometri trebuie sa fie si curat. Depinde ce motorina "premium" ai prins !

                    Comment


                    • Din aceasta cauza este reccomandat ca filtrul de motorina sa fie schimbat la maxim 10.000 km, si asta neaparat cu unul de origine, nu din acelea contrafacute. mai sunt si falsuri care arata la fel numai ca difera pretul.

                      Comment


                      • Originally posted by Ampt View Post
                        Nu este o garantie ca daca filtrul de motorina a fost schimbat acum 7.000 de kilometri trebuie sa fie si curat. Depinde ce motorina "premium" ai prins !
                        Adevarat ai spus ampt dar nu ma asteptam ca in service Dacia si pe deasupra si diler sa se intample sa puna o facatura de filtru. Se pare ca a fost o facatura astazi l-am demontat si l-am scurs din nou iarasi apa in el asta onor motorina made in Romania dar problema era ca apa era de culoare rosiatica iar filtrul pe exterior era corodat simteam ca innebunesc eu de astazi nu mai am ce cauta in service dacia am umblat la pomul laudat cu sacul si am cules maere stricate Gata ajunge Poate ca nu e asa insa pana acum m-am ars de 2 ori cu marii reprezentanti ai Dacia

                        Va supun atentiei o noua chestie. Voua vi s-a recomandat pe undeva sa puneti ulei in motorina? Eu umbland zilele astea pe la j-de doctori am auzit-o si pe asta si nu de la 1 ci de la 2 "doctori" zice-se ca ulei de motor sau ulei de amestec din cel folosit in amestecul de benzina la drujbe intr-o concentratie aproximativa de 1gram/litru adica la un plin de motorina aproximativ 70 de grame. A testat cineva asta ? Ajuta la ceva sau mai rau strica?
                        Last edited by Hippy; 1 September 2011, 18:05. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • cauta pe forum ca se practica de mult treaba cu ulei pt motoarele in 2 timpi pus in rezervor. ajuta la ungerea pompei, dar nu face minuni.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • Intr'adevar nu se simte nici o diferenta , ma refer la mersul motorului, ci doar ajuta la ungerea componentelor din pompa de injectie si automat ii lungeste viata. Eu nu am vaut o pompa care sa nu bage span mai care sa aibe mai mult de 250,000 km reali, verificati de mine.

                            Comment


                            • pornire greoaie

                              salut am un logan 15 dci65 cp si imi porneste greu dimineata la a5 cheie asa dintro data are 65000 si nu am avut nici o problema am pus tester pa ia simia zis mseriasu ca domne e capu de pompa mentionez ca dupa ce porneste primadata pe urma porneste la sfert daca mapoate ajuta cineva va multumesc

                              Comment


                              • ai schimbat filtrul de motorina si pe urma sa vezi cum iti porneste? pierzi presiune in rampa sau nu ai presiune buna?
                                Mai intai schimba filtrul daca nu ai facuto si pe urma vezi cum sta treaba.
                                Iti face lucru asta de mult, ziua mai are pornirea greoiaie?

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google