Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • poate stie alt cineva de pe forum, eu nu am desfacut acolo niciodata ca sa pot spune ceva.

    Comment


    • astazi de diieata si acum seara maisna apornit la prima cheie...asteopt s avad ce se ai intamapla..

      Comment


      • deci fiti atenti aici ce s-a intmplat: l-am chemat pe mecanic, ... el a concluzionat ca ori prinde undeva aer, ori trebuie curatat sorbul de la rezervor, ori este o coincidenta!
        mai jos de postul asta spuneai ca esti praf in ale mecanicii. hai sa-ti dau o veste buna! mecanicul respectiv e campionul, el e praf nu tu. intraba-l ce este un sorb,iar daca loganul dci are sorb in rezervor eu il maninc cu tot cu rezervor(pe el,pe sorb).
        si mai mult de atit, sa-ti dea si definitia coincidentei. coincidenta vis-a-vis de ce??? cu ce???
        si daca e mecanic, sa admitem totusi ca e, mai crede in coincidente, acolo unde se baga la motoare. ce draq coincidente, ca mi-a crescut frecventa de oscilatie a epidermei pe sectorul vascularizat en-gros.
        auzi coincidenta. ori STIE ori NU STIE! CLAR!

        Comment


        • astazi am fost cu masina la alt mecanic care a zis ca sigur pe la filtru de motorina trage aer....ma programat miercuri..

          NU mai cita inutil postul anterior. Raspunde prin Post Reply!
          Last edited by 77sky; 23 January 2012, 19:29.

          Comment


          • Originally posted by meggeo82 View Post
            mai jos de postul asta spuneai ca esti praf in ale mecanicii. hai sa-ti dau o veste buna! mecanicul respectiv e campionul, el e praf nu tu. intraba-l ce este un sorb,iar daca loganul dci are sorb in rezervor eu il maninc cu tot cu rezervor(pe el,pe sorb).
            si mai mult de atit, sa-ti dea si definitia coincidentei. coincidenta vis-a-vis de ce??? cu ce???
            si daca e mecanic, sa admitem totusi ca e, mai crede in coincidente, acolo unde se baga la motoare. ce draq coincidente, ca mi-a crescut frecventa de oscilatie a epidermei pe sectorul vascularizat en-gros.
            auzi coincidenta. ori STIE ori NU STIE! CLAR!
            Dar nici prin cadere nu-ti vine motorina ca la rezervoarele de Trabant.

            Comment


            • nu, trage pompa singura, daca functioneaza normal...

              Comment


              • Si cine impiedica sa se dezamorseze circuitul de motorina intre rezervor si pompa?

                Comment


                • Probabil supapa de sens din interiorul pompei de amorsare(para).
                  ubi concordia ibi victoria

                  Comment


                  • nimeni nu stie..poate voi gai un raspuns la dacia service...


                    NU mai cita inutil postul anterior. Raspunde prin Post Reply!
                    Last edited by 77sky; 25 January 2012, 01:02.

                    Comment


                    • Supapa din para pentru motorina ce vine din rezervor impiedica dezamorsarea pe circuitul de tur.
                      Supapa din filtru impiedica dezamorsarea pe retur a circuitului de motorina.

                      De obicei aparitia bulelor de aer pe furtunul de tur ce intra in pompa se datoreaza filtrului de motorina sau la racordurile ce vin la filtru (cota diferita intre filtru si racordurile ce vin pe acesta). Se intampla in cazul in care filtru este de alta "origine".
                      Last edited by lau; 25 January 2012, 00:08.

                      Comment


                      • putea sa aiba para goala. masina trebuie sa porneasca la sfert.cine stie cum functioneaza pompa o sa-mi dea dreptate.

                        Comment


                        • revin cu problema pornirii

                          in primul rand doresc sa multumesc userilor pt raspunsurile date.si acum continui firul pataniei cu "nu vrea sa mai porneasca"dupa pornirea cu o a doua baterie in paralel si 2 zile de teste si plimbari am fost nevoit sa plec la bucuresti in primele 2 zile totul ok pornire la prima cheie in seara celei de a doua zile dau la automat si nu a mai vrut,amorsez circuitul de motorina de la para ii dau o cheie si o ia,dimneata totul ok plec,revin seara la hotel,iar dimineata apare din nou fenomenul nu mai porneste,bateria ok,sun un amic vine ii pun cablurile ii dau si un surplus de curent,iar amicul ajuta pornirea cu un puf de spray de pornire,pornea cit avea spray,verific din nou daca vine motorina la injectoare si in concluzie nimic,o las iau legatura cu un amic care are tester ii povestesc si ii spun ce am verifict imi spune ca vine si verifica si sa nu-mi fac probleme ca ma reintorc cu loganul meu in BV,pina la venirea lui am verificat si constatat 3 bujii arse si am si curatat sita regulatorului de presiune dar fara nici un efect,vine amicul pune testerul si gaseste 2 errori,una despre bujii iar a doua lipsa presiune inrampa(sina) slabeste o conducta de la un injector ii da un spray in admisia de aer si ciocaneste un pic pompa ii dau la automat porneste si imi recomanda sa schimb regulatorul de presiune si ajung in BV,simbata totul ok ma duc cumpar bujii le schimb vorbesc cu amicul si de un regulator,ieri dimineata plec cu loganul la munca si cand sa revin acasa la ora 15 ,nu a mai vrut iarasi sa porneasca,il sun iarasi pe fimiu si il rog sa treaca sa imi ia un regulator,vine cu el il pun si acelasi lucru nu porneste,nu am mai avut spray,iar cel de contact este ceva ca nu a vrut sa porneasca cu el deloc,deci concluzia este ca este pompa partea de inalta presiune,pt ca sunt plecat pana vineri am sa o duc la un garaj si sa ii curat instalatia si rezervorul,schimb filtrul de motorina si desfac partea de inalta presiune de la pompa de injectie sii ii fac si ei o toaleta,iar dupa aceasta vad daca porneste am sa iau si un tester sa vad ce erori am
                          am sa va tin la curent ce am rezolvat
                          stima

                          Comment


                          • nu as vrea sa te dezamagesc dar asa am patit si eu, aceeasi eroare imi dadea "presiune slaba in raampa" si la fel mi-a zis si mie cel care a pus tersterul sa-i schimb regulatorul. Dar surpriza..... erau injectoarele 3 din ele, si am intrebat pe cel care mi le-a reparat de ce da pe tester eroarea aia si mi-a raspuns ca eroarea e data de lipsa presiunii motorinei, ca se duce pe retur (asta a fost explicatia lui pe intelesul meu) asa ca eu zic ca cel mai bine verifici injectoarele inainte sa te apuci de pompa de inalte. Celelalte operatiuni cu schimbarea filtrului(neaparat cu unul original) si curatarea instalatiei si rezervorului sunt obligatorii
                            Multa bafta

                            Comment


                            • Nu stiu daca acolo e problema, dar incearca sa desfaci supapa marcata in poza, in capatul ei este un o-ring care se cam deformeaza, sau se rupe. Am intalnit o situatie la o masina care nu pornea cu injectoare noi, s-a schimbat acel o-ring si a pornit. Merita incercat.
                              Attached Files
                              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                              Comment


                              • domnilor acum vin de la al 2 lea mecanic care a zis ca filtru de motorina este problema, si mi-a zsi sa nu tai furtunele sa pun supape..aiurea.. daca maisn anu este prevazuta.
                                dupa-masa merg sa schimbe filtru de motorina!
                                ce spuneti??

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google