Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • colegu, i-a o cheie fixa de 17, slabeste o piulita de la un injector oarecare si pune pe cineva sa dea la automat, fara sa dai la para, fara nici un pic de amorsare.
    preferabil dupa citeva ore de stat motorul.
    chiar daca iti trage aer si nu ai alte probleme, motorul porneste, e adevarat,la un automat mai lung, dar la primul!
    daca iese motorina ai unul sau mai multe injectoare duse. adica valve de retur.
    daca nu iese motorina ai supapa cu pastila din partea de inalta, ancrasata, sau oringul de la ansamblul supapei respective,stemuit.

    iar daca iese motorina si stii ca ai injectoare bune, atunci ai pilitura.

    ar fi de preferat sa postezi si ceva operatiuni clare si precise pe care le-ai facut, daca ai facut ceva.
    succes!

    Comment


    • baieti am si eu o problema..Am schimbat pompa de injectie(ca a cazut la 47 000 bagami-as p***) si acum imi arata un consum de 9-10 pe computer-ul de bord..nu stiu ce sa mai cred...Ce ar putea avea? Azi dimineta cand am pornit-o,porneste normal dar se aude o mica explozie in momentul pornirii,ce ar putea sa fie de am consumul asta? VA MULTUMESC ANTICIPAT

      Comment


      • Originally posted by meggeo82 View Post
        chiar daca iti trage aer si nu ai alte probleme, motorul porneste, e adevarat,la un automat mai lung, dar la primul!
        Explica te rog,cum se face o aspiratie de motorina,cind instalatia trage aer?

        Originally posted by catalintal View Post
        astazi de diieata si acum seara maisna apornit la prima cheie...asteopt s avad ce se ai intamapla..
        Profesore...,sigur esti roman?
        Last edited by big_electro61; 29 January 2012, 20:58. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • sall

          am un logan disel euro 3 din 2006, nu mai porneste deloc , cum fac cu el ce poate sa aiba, am slabit piulita la fiecare injector ajunge motorina dar la cheie nu da nici un semn invirte degeaba nu da nici cel mai mic semn ca ar avea de gind sa porneasca
          Last edited by 77sky; 30 January 2012, 23:03. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Ai injectoarele blocate.
            Verifica motorina ce vine pe turul pompei (dand la para) intr-un vas trasparent daca are pilitura cu un magnet.
            Daca ai posibilitate un test de diagnoza.
            Last edited by lau; 30 January 2012, 18:27.

            Comment


            • Incearca cu spray de pornire, numai sa nu dai mai mult de un puf doua, daca porneste lasi motorul la relanti si scoti pe rind furtunasele de la surplus,injectorul care arunca mai multa motorina este defect,care arunca jetul intrerupt si mai aproape de injector este bun,

              Comment


              • Mie nu imi raspunde nimeni????????

                Comment


                • Da mai multe detalii .....
                  -Cati cai are masina ?
                  -Scoate fum la pornire si accelerare ?
                  -Merge rotund la relanti ?
                  -Distributia e sigur ok ?
                  -Filtru aer nu e imbacsit ?
                  -Turbo e sigur ok ?

                  Daca poti pune-o pe tester ....
                  Last edited by 77sky; 1 February 2012, 01:06.

                  Comment


                  • masina e modelul de 70cp
                    nu da fum
                    distributia am schimbat-o cand mi-a cazut pompa acum 1500km
                    nu stiu de ce am consumul asta? de 9-10 litri,mi se pare exagerat pt un motor de 1.5
                    si ma iae faza cu explozia aia care o aud imediat dupa ce a pornit..

                    Comment


                    • Am si eu un dci din 2008 si la ca si voi cred ca am probleme cu acel regulator de presiune IMV, daca scot acel IMV sa il curat cu benzina si sa-l suflu la un compresor am vreo sansa sa scap de acele fluctuatii la relantiu?
                      A reusit cineva prin aceasta metoda sa rezolve problema aceasta?
                      Poate puteti sa ma ajutati si cum se face acel test al injectoarelor.
                      Cum pot mai exact sa fac si eu acel test al injectoarelor ca sa vad daca is ok ? scot returul de la ele in timp ce motorul merge?sau scot prima data returul si dupaia sa pornesc motorul ? Cu motorul cald sau rece?

                      Comment


                      • De curatat IMV-ul se face cu decarburol. Sita din jurul lui se poate extrage afara apoi se poate si sufla.

                        Injectoarele le verifici astfel.
                        -motorul oprit se scot cu grija furtunasele de retur de la injectoare
                        -se obtureaza fiecare furtun de retur ce sa scos din injectoare
                        -se pune cate o bucata de furtunas la fiecare injector iar capatul intr-un recipient sau fiecare capat intr-o seringa (o sa ai patru seringi si te poti folosi si de gradatia de pe ele)
                        -pornesti motorul si il la si la relantiu
                        -il lasi un minut sau 30 sec
                        -injectorul care arunca cel mai putin pe retur e OK.
                        -cantitatea de motorina aruncata ar trebui sa fie egala in fiecare seringa.
                        Last edited by lau; 2 February 2012, 18:36.

                        Comment


                        • Am scris ceva mai inainte despre problemele pe care le-am avut.
                          Azi am fost la IATSA Campina pentru diagnoza la masina, si chiar azi inainte sa plec era sa nu mai porneasca , abia pe la a 10 cheie luuuuuuuuuuuuuuuunga a pornit, iar cand vrea merge perfect, porneste de parca nu s-a intamplat nimic.
                          Mai intai a verificat ce erori au aparut: presiune scazuta rampa, aproximativ 1.4 bari, deci nu avea cum sa porneasca.Apoi au pus pe returul injectoarelor niste furtune lungi gradate si au facut testul la injectoare; la fiecare injector a dat la fel, aproximativ 7-8 ml, concluzia toate injectoarele bune.
                          Dupa acea ( la cerere ) au desfacut filtrul de motorina sa il verifice de apa si sa il purjeze. In filtru nu era decat cateva picaturi mici de apa ( exclus deci sa fie de la apa inghetata ) in rest nimic, nici urma de pilitura, mecanicul a mai pus si magnetul ca sa verifice daca exista pilitura si nu sa prins nimic de magnet.
                          A verificate apoi ( la cerere ) cu calculatorul si IMV ul deoarece le-am spus ca am cateodata unele variatii-intreruperi la relantii.
                          Dupa aceste verificari mecanicul a concluzionat: pompa de injectie blocata ( cap hidraulic ) sau mai precis anumite ,,supape, pastile,, din pompa dupa cum s-a exprimat.
                          Mi-a recomandat deci sa cumpar alta pompa de injectie sau sa incerc sa gasesc pe cineva sa o reconditioneze, iar ca recomandare suplimentara sa schimb IMV-ul.L-am intrebat daca din cauza IMV -ului este posibil ca masina sa nu mai porneasca. M-a raspuns ca ,, cine ti-a zis tie asa ceva ? nu are nici o treaba IMV-ul cu pornirea, tot trebuia sa iti porneasca chiar daca IMV ul da intreruperi la relanti,,.
                          Toata treaba a costat 100 lei si mi-a dat o fisa impreuna cu factura in care scrie ,, recomandam inlocuit pompa injectie; are fluctuatii de turatie ,,.
                          Parca nu imi vine nici acum sa cred, o pompa de injectie noua costa aproximativ 3000 lei, masina nu are DECAT 45000 Km ( an fabricatie 2007 ), si am alimentat INTODEAUNA numai de la Petrom, OMV si Rompetrol. De unde dracu sa dau atatia bani sa o repar? cum sa pice pompa asa repede la o masina cumparata de NOUA.?
                          Din ce am vazut pe forum se mai spune ca poate sa nu mai porneasca daca IMV este defect ( mecanicul a zis altceva ), care este adevarul pana la urma? Poate stie cineva cei cu IMV ul asta clar, nu decat sa isi dea cu parerea, sa spuna clar daca IMV defect duce la imposibilitatea porniri masini.

                          Comment


                          • IMV-ul este un regulator de presiune,daca este defect nusi mai face treba,adica nu mai retine presiunea ridicata la parametri normali pentru pornire si functionarea normala amotorului,in cazul tau cred ca te mint mecanicii,trebuie sa o verifici la un servis serios sa vezi aia spun tot la fel.

                            Comment


                            • Multumesc.
                              E a doua verificare pe care o fac si mi s-a spus ,, presiune scazuta pompa, de asta nu a pornit ,, dar inca nu a fost cineva capabil sa spuna si cauza : IMV defect ? pompa defecta ? etc.
                              Nu imi permit sa cheltui bani pe incercate, sau sa repar-inlocuiesc pompa degeaba. Deja cu bani dati pana acum luam deja alt IMV nou.

                              Comment


                              • Eu am curatat odata imv.si dupa ce l am montat nu a vrut sa mai porneasca,am duso la reprezentanta si cei de acolo dupa ce au verificato au zis ca pompa nu scoate presiune,pina la urma am pornito cu spray acolo la ei,au ramas masca cand a pornit,de atunci nu am mai avut probleme,de aceea nu am incredere in ei.

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google