colegu, i-a o cheie fixa de 17, slabeste o piulita de la un injector oarecare si pune pe cineva sa dea la automat, fara sa dai la para, fara nici un pic de amorsare.
preferabil dupa citeva ore de stat motorul.
chiar daca iti trage aer si nu ai alte probleme, motorul porneste, e adevarat,la un automat mai lung, dar la primul!
daca iese motorina ai unul sau mai multe injectoare duse. adica valve de retur.
daca nu iese motorina ai supapa cu pastila din partea de inalta, ancrasata, sau oringul de la ansamblul supapei respective,stemuit.
iar daca iese motorina si stii ca ai injectoare bune, atunci ai pilitura.
ar fi de preferat sa postezi si ceva operatiuni clare si precise pe care le-ai facut, daca ai facut ceva.
succes!
preferabil dupa citeva ore de stat motorul.
chiar daca iti trage aer si nu ai alte probleme, motorul porneste, e adevarat,la un automat mai lung, dar la primul!
daca iese motorina ai unul sau mai multe injectoare duse. adica valve de retur.
daca nu iese motorina ai supapa cu pastila din partea de inalta, ancrasata, sau oringul de la ansamblul supapei respective,stemuit.
iar daca iese motorina si stii ca ai injectoare bune, atunci ai pilitura.
ar fi de preferat sa postezi si ceva operatiuni clare si precise pe care le-ai facut, daca ai facut ceva.
succes!
Comment