Depinde cat de mult aer trage;daca prinde mai putin aer la instalatia de alimentare vine si motorina dar cu spume,daca prinde mai mult aer atunci vine mai putina motorina sau deloc.
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
Revin cu o intrebare,la care nu s-a raspuns.Cum se face aspiratia de motorina la un motor a carui instalatie de alimentare cu combustibil,TRAGE AER?
daca nu esti convins, fa o investitie, i-a o pompa si vezi ce poate.
Comment
-
de acord si tot respectul, dar fiecare piesa are functionarea ei. spre exemplu, la un audi a4 benzinar din '96, pompa de vacum are acelasi sistem de absorbtie ca pompa de joasa de la 1,5dci. iar aia nu are ungere de nici un fel, si nu mai pica.din '96 pina acum...
francezul a copiat ideea, si a adus ceva "imbunatatiri" la aceasta pompa de joasa,astfel incit, in contact cu mizeria se creeaza inceputul sfirsitului.
i-a "imbunatatit" capacitatea de a transforma mizeria in smirghel. baieti destepti, jos palaria.
dar,cum romanul e cel mai tare, bineinteles ca are ac de cojocul francezului, si uite asa schimba francezul sist de alimentare la diesel, ca nu mai face vinzare la piese!
numai bine!
Comment
-
Stie careva daca aceste IMV-uri difera cumva in functie de motorizare? (65 CP, 70 CP 85 CP etc.)Vreau sa cumpar unu si vreau sa fiu sigur ca iau de care trebuie, sincer prefer sa fiu documentat decat sa fiu pacalit de vanzatorii de piese auto.
Comment
-
Originally posted by meggeo82 View Postpai daca pompa, nu motorul, poate trage aer, chiar nu poate trage si motorina?
daca nu esti convins, fa o investitie, i-a o pompa si vezi ce poate.
Comment
-
-
Logan MCV 2007 diesel Porneste greu la rece.
Salut!Am citit ca toate posturile de aici si acum sa-mi prezint si eu durerea cea mare. Am un logan MCV din 2007 diesel. De cand a dat frigul, dimineata, porneste foarte greu (cam 3 chei lungi).Dupa ce porneste daca o opresc porneste la sfert de cheie. Am fost la service cu ea si in prima faza au gasit o bujie moarta si celelalte 3 nu se mai incalzeau pe vaf. Le-am schimbat toate. A doua zi dimineata aceasi problema. Am fugit inapoi la service si au schimbat para de amorsare si filtrul de motorina. Au spus ca probabil ca se dezamorseaza circuitul de alimentare si de aceea dau asa mult la chei. A doua zi dimineata siuatia nu sa schimbat cu nimic. Vreau sa mentionez ca la schimbarea filtrului cand l-au golit a iesit o chestie gelatinoasa din partea unde era senzorul de apa. Motorina alimentez numai de la OMV. Dupa ce porneste masina trage foarte bine nu se aud tacanituri sau batai de injector. Si pe perioada intregii zile masina porneste bine. Vreau sa ma apuc sa-mi fac singur testul de injectoare cel cu pahare sa vad daca totusi am vreo problema acolo sau nu. Am citit tot aici treaba cu regulatorul de presiune de pe pompa de injectie. Tot nu sunt in clar. Poate regulatorul de presiune sa produca acest simptom sau nu? Vreau sa mai mentionez ca de vreo 2 ori dupa pornirea grea cam la 1 minut de la pornire a murit motorul. Dar a pornit la sfert de chei. Si am mai observat ca in timp ce stateam sa se mai incalzeasca un pic motorul inainte sa plec, a facut ceva de genul ca si cum am si turat scurt masina (deci o crestere brusca si scurta a turatiei). As aprecia foarte mult ceva pareri. Multumesc!
Comment
-
Salut baieti din cate am citit la tine bogdan iti trebuie o supapa unisens ca sa-ti tina motorina aproape de injectoare si iti trebuie o curatire a injectoarelor si a tot sitemului de alimentare
Salut ilie daca incepe sa faca fluctuati la relantiu vezi ca incep injectoarele sa cada ori diuzele fai o curatare poate le mai salveziVand piesa auto logan originale si aftermarket
Comment
-
Am facut si treaba cu amorsarea manuala. Nu are nici un efect. Starng de para pana se intareste si apoi dau la cheie. La fel de greu porneste. Cand da semne sa porneasca face ca dacile vechi pe benzina daca a avut cineva, invarte tot mai repede si porneste.
Ssandulescu cum se face curatarea de injectoare. Pot sa o fac singur?
Comment
Comment