Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema asta ma chinuit si pe mine 2 saptamani. Masina nu pornea, dar daca o porneam(cu spray sau trasa), nu mai aveam probleme mergea perfect, si daca o opream chiar si rece tot pornea la prima cheie. Am schimbat bujiile dar tot asa facea. Am bagat-o la subsol la +7 grade ... degeaba. am dat la para de mi-a venit rau. am incercat tot ce am citit pe forumul asta in fiecare zi cate o incercare doua... mentionez ca aveam motorina omv cand a inceput sa faca figuri(cand a dat gerul ) intre timp am mai consumat din ea (mai aveam cam 1 liniuta) si am mai bagat tot omv de data asta aia de 6 lei si ceva... tot nu pornea. Acum 2 zile am citit un post al lui adicata2003 caruia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale pt. informatiile care ni le impartaseste, in care zicea sa trecem pe rompetrol ca omv si petrom au motorina f uscata. bun zis si facut, am pornit masina(trasa) m-am dus la benzinarie am luat un ulei 2 timpi, am pus 100 ml(mai aveam 10 l motorina) am mers cu masina cat sa consum motorina dupa care am bagat motorina rompetrol si iar ulei 2t dar mai putin 50ml/10l iar acum masina imi porneste mai bine decat imi pornea acum 3 zile la cald. Am baterie de 80A imi invarte de 3 ori si o ia dupa 20 ore de stat la -12 grade deci instant. Azi dimineata mai aveam 8 l de motorina in rezervor si combinata cu ulei si mi-a pornit perfect. filtru de motorina e schimbat de 1200 km bujiile au 5 zile. Am scris atat pt. ca am vazut pe acest forum multi oameni care au cam aceleasi simptome ca si mine si poate va este de ajutor. Va salut si multumesc LoganClub si oamenilor care posteaza lucruri foarte utile.

    Comment


    • [QUOTE=big_electro61;1182806]Hotaraste-te,e impedanta sau rezistenta...![/QUOTE

      Rezistenta si trebuie sa fie 0,4 ohmi. Hai sa nu ne mai legam de maruntisuri si sa scriem direct solutiile.

      De pe o bujiie incandescenta se poate duce un fir in bord care sa aprinda un LED. Astfel se poate vedea cat timp lucreaza bujiile la pornire.
      Eliminam vizual cel mai simplu defect posibil. Daca bujiile functioneaza normal si primesc alimentare si dupa stingerea martorului "sarmulita".

      Circuitul de alimentare cu motorina trebuie sa fie amorsat si sa nu fie aer pe el.
      Cu un bidon de motorina si doua furtune montate pe pompa se poate vedea daca alimentarea cu motorina e ok. Daca motorul porneste inseamna ca avem probleme cu etansarea circuitului de alimentare cu motorina (supapa sens para, filtru motorina, racorduri rapide, furtunase de retur injectoare, altele ...).

      Apa fierbinte pe corpul din spate al pompei. Se pot forma ace de parafina care blocheaza pompa. Nu va fie frica ca nu are nici pe dracu` cand turnati apa fierbinte. E cu mult mai bine decat pornirea cu spray (se poate topi un piston si aveti tractor in toata regula ...).
      Blocarea pompei se datoreaza motorinei (calitate sub orice critica, .... macar acum iarna puneti o motorina care rezista si la -30 grade), filtrului neschimbat la timp, rezervor mai tot timpul gol ..., amestecarea de mai multe tipuri de motorina de la mai multe pompe sau surse (se formeaza "muci" la sorbul din rezervor motorina este trasa greu din rezervor si de multe ori para de amorsare este "supta").

      Mai completati si voi cat mai concret si la subiect.
      Asa o sa reusim sa ne diagnosticam singuri sistemul de injectie.


      Verificam returul injectoarelor si vedem cum arunca pe retur.
      Last edited by lau; 12 February 2012, 23:05.

      Comment


      • Nici mie nu-mi mai porneste, in prima faza m-a lasat bateria, am reusit sa o pornescu dandu-i curent de la alta masina, a doua zi nu a mai pornit si am lasato asa.
        Peste 5 zile am incercar din nou, am incercat de vreo 10 ori sa o pornesc dar nu a vrut.
        Nu mai stiu ce sa-i fac sa porneasca.
        Lau, spui ca nu dauneaza daca pun apa fierbinte pe pompa?
        Unde anume sa torn? pe unde este si supapa IMV?

        Originally posted by interceptor View Post
        Problema asta ma chinuit si pe mine 2 saptamani. Masina nu pornea, dar daca o porneam(cu spray sau trasa), nu mai aveam probleme mergea perfect, si daca o opream chiar si rece tot pornea la prima cheie. Am schimbat bujiile dar tot asa facea. Am bagat-o la subsol la +7 grade ... degeaba. am dat la para de mi-a venit rau. am incercat tot ce am citit pe forumul asta in fiecare zi cate o incercare doua... mentionez ca aveam motorina omv cand a inceput sa faca figuri(cand a dat gerul ) intre timp am mai consumat din ea (mai aveam cam 1 liniuta) si am mai bagat tot omv de data asta aia de 6 lei si ceva... tot nu pornea. Acum 2 zile am citit un post al lui adicata2003 caruia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale pt. informatiile care ni le impartaseste, in care zicea sa trecem pe rompetrol ca omv si petrom au motorina f uscata. bun zis si facut, am pornit masina(trasa) m-am dus la benzinarie am luat un ulei 2 timpi, am pus 100 ml(mai aveam 10 l motorina) am mers cu masina cat sa consum motorina dupa care am bagat motorina rompetrol si iar ulei 2t dar mai putin 50ml/10l iar acum masina imi porneste mai bine decat imi pornea acum 3 zile la cald. Am baterie de 80A imi invarte de 3 ori si o ia dupa 20 ore de stat la -12 grade deci instant. Azi dimineata mai aveam 8 l de motorina in rezervor si combinata cu ulei si mi-a pornit perfect. filtru de motorina e schimbat de 1200 km bujiile au 5 zile. Am scris atat pt. ca am vazut pe acest forum multi oameni care au cam aceleasi simptome ca si mine si poate va este de ajutor. Va salut si multumesc LoganClub si oamenilor care posteaza lucruri foarte utile.
        Ce marca de ulei 2T ai luat?
        Nu ti-a fost frica sa o pornesti trasa? Poate se bulea ceva pe la ea din cauza asta.
        Te intreb ca si eu ma chinui de vreo saptamana sa o pornesc si nu reusesc nicicum.
        Last edited by valli; 13 February 2012, 17:09. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • @vali: Ulei am luat de la Agip marca agip si sunt 3 eu am luat tech.
          am incercat sa o pornesc impinsa dar nu a vrut eram 2 insi cu mine, asa ca am tras-o sa zic cu 15 km/h maxim 20 si am dat drumul incet la ambreaj patinat asa sa zic cu viteza 1 si in acelasi timp dadeam si la automat dar nu stiu sigur daca am facut bine ca am dat si la automat. daca vrei sa faci scamatoria cu ulei dupa ce il pui trebuie sa mergi destul cat sa consumi ceva motorina CU ulei. Mentionez ca eram la subsol intr-o parcare a unui mall cand am tras-o deci nu era zapada/gheata pe jos. Respect !

          PS: poti incerca si cu apa fiarta nu se intampla nimic se incalzeste tot ce uda si se evapora in 1 min. Eu am turnat pe corpul pompei sus cu un ibric vreo 3 litri si a mers prima data, a 2-a oara nu a mai vrut.
          Last edited by interceptor; 13 February 2012, 22:14.

          Comment


          • Am revenit cu solutia in cazul meu:
            Reamintesc ca masina, ca din senin, intr-o dimineata friguroasa, nu a mai vrut sa porneasca si de mai mult de doua sapt. nu reuseam s-o pornesc normal. Acum, de doua zile, nu mai am probleme la pornire. Este, as putea spune, la fel de usoara pornirea ca vara.
            Problema este MOTORINA USCATA!!! Intradevar, masina nu cred ca a avut nici un fel de problema, in afara faptului ca pompa nu reusea sa trimita motorina in injectoare. Supapa prin care trece motorina datorita frigului si a lipsei de lubrifiere nu se mai deschidea la presiunea la care a fost priectata sa se deschida.
            Eu am rezolvat(deocamdata) problema adaugand aditiv pt. motorina si schimband o-ring-ul din capul acestei supape- care era deformat si despicat transversal in cel putin doua locuri. Am atasat o poza cu pozitia acestei supape(poza postata pe forum anterior...).
            Consider ca masina ar fi pornit normal si daca nu schimbam acest o-ring. Sper ca nu am gresit explicarea rolului acestei supape(este o presupunere logica).
            Ramane sa incerc motorina propusa cu cateva post-uri in urma... poate fara sa mai pun aditiv si revin cu un raspuns final.
            Attached Files

            Comment


            • De la ce benzinarie ai de gand sa bagi motorina pe viitor?

              Comment


              • Originally posted by crisanale View Post
                Am revenit cu solutia in cazul meu:
                Reamintesc ca masina, ca din senin, intr-o dimineata friguroasa, nu a mai vrut sa porneasca si de mai mult de doua sapt. nu reuseam s-o pornesc normal. Acum, de doua zile, nu mai am probleme la pornire. Este, as putea spune, la fel de usoara pornirea ca vara.
                Problema este MOTORINA USCATA!!! Intradevar, masina nu cred ca a avut nici un fel de problema, in afara faptului ca pompa nu reusea sa trimita motorina in injectoare. Supapa prin care trece motorina datorita frigului si a lipsei de lubrifiere nu se mai deschidea la presiunea la care a fost priectata sa se deschida.
                Eu am rezolvat(deocamdata) problema adaugand aditiv pt. motorina
                Motorina uscata,Doamne,mare gradina ai! Prin adaugare de aditiv,de fapt motorina ramine cu o viscozitate normala(filtrabila),si poate circula prin tot sistemul de injectie.Ma mir ca nu ai folosit ulei...nu stiu de care...!
                Pina si folosirea de apa cu o temperatura ridicata(fiarta),pe pompa de injectie,avea ca scop imbunatatirea viscozitatii motorinei si favorizarea unei circulatii normale in sistem.

                Comment


                • Ce aditiv ai folosit?

                  Comment


                  • Am cercetat si este adevarat ca termenul "motorina uscata" nu este bine folosit in aceasta situatie. Toti aditivii intradevar "subtiaza" motorina, care, ca si uleiul are tendinta sa devina mai vascoasa.
                    Dupa 24 de ore de la oprirea motorului, acesta porneste normal(a treia zi consecutiv). Deci situatia s-a remediat. Mi-am adus aminte ca si cei de la Renault au recomandat folosirea aditivilor pt. remedierea problemei.
                    Aditivul folosit este unul comun, de 13 lei. Orice aditiv, de la o firma de incredere, consider ca-si va face treaba- pe cutie scrie ca, curata sistemul de injectie si pompa si imbunatateste pornirea la rece. Toti aditivii pe care i-am gasit au acelleasi proprietati.

                    Comment


                    • exasperat........

                      salutare la toata lumea, ma exaspereaza o problema : pe langa problemele clasice (citite ontopic), la mine intervine ceva suplimentar si anume un tremurat al intregi caroserii ca si cum as avea tamponul termoelastic distrus de tot , cea ce este imposibil deoarece este nou.aceasta vibratie ciudata nu dispare nici in turatii ba chiar se transforma intr-un fel de vuit la frecventa foarte joasa.mentionez ca am si eu problema ralantiului oscilant insa la mine porneste ff bine indiferent de temperatura de afara.am verificat dac nu cumva se atinge motorul sau cutia in caroserie si nu atinge............cineva un sfat ............ceva...........

                      Comment


                      • dupa ce il pornesti, scoate pe rind mufa electrica de la fiecare injector si unde nu se simte nici o diferenta, sau prea putin, acela nu-ti lucreaza.
                        poate fi o cauza, nu e singura, dar mi se pare cea mai simpla de verificat.
                        succes!

                        Comment


                        • Verifica surubul care tine fixat motorul in tamponul care e sus langa distributie ,e posibil sa fie slabit sau rupt,si motrul se sprijina pe scut si de acolo apre si zgomotul si trepidatia.

                          Comment


                          • Am reusit pana la urma sa pornesc masina dupa 10-12 zile, dar dupa aprox 20Km a inceput sa aiba trepidatii la relantiu dese si puternice, oare care ce sa fie? Motorina ramasa in rezervor?Trepidatii la relantiu am de aprox 2 ani dar erau rare si nu asa de puternice.Numai ce am alimentat de la Rompetrol cu motorina de iarna.

                            Comment


                            • posibil sa nu prea ai presiune in rampa , cauza fiind ori regulatorul ori pompa ...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • Inca studiez defectele motorului k9k 792-68cp.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google