Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Foarte interesant ! Desi au fost zeci de topicuri/discutii pe seama acestei adaptari, vad ca tu ai reusit sa o faci. Bravo !
    Poti detalia, te rog ?! Ce model de pompa, cum ai montat-o, ce adaptari au fost necesare ?
    Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

    Comment


    • iti dai seama ce-mi ceri? daca ti se pare interesant, fa o plimbare pina la Gaiesti, si o sa te convingi. 100% o sa vrei si tu. dar a posta aici ce si cum... oare citi "prieteni" din rindul service-urilor mi-as face?
      te astept,stima!

      Comment


      • Merci de raspuns !
        Ce treaba ai cu "prietenii din service" ?! Este un proverb cu ursul care trece ... Chiar s-ar putea sa te vizitez ! Oricum, ca idee, un pret estimativ al modificarii ?
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • in orice caz, mai ieftin decit o pompa sh.daca chiar te intereseaza, iti dau nr meu pe PM.
          Te salut!

          Comment


          • Originally posted by meggeo82 View Post
            am modificat pompa echivalentul la una siemens. si da, nu mai baga pilitura niciodata la injectoare! iar atunci cind o conduc sportiv imi semnalizeaza ca sunt injectoarele duse, la cit dau pe retur e si normal, dar la "talpi" serioase, nu la trecerea normala in treptele superioare. in schimb, porneste la sfert, are putere ca noua, motorul toarce perfect,consumul nu s-a modificat.in fine, dupa modificarea asta, recomand tuturor trecerea pe electric.
            daca, spre exemplu, omul pleaca in concediu afara. inainte sa plece sa zicem ca isi verifica doar injectoarele si sunt foarte bune.ok, pleaca, si bineinteles, legea lui Murphy, span care blocheaza valvele, tocmai cind a ajuns la destinatie,poate chiar sunt noi injectoarele, dar ce folos...
            si incepe "distractia". ei,pe electric...adio span, adio blocat de injectoare. parca increderea a devenit mai mare sa te avinti cu masina la drum lung.
            Incep cu avertismentul -niciodata sa nu zici,niciodata-. Pentru interesati,rog a se tasta pe Google, "Solan 1975 modificare pompa 1,5Dci",sunt chestii interesante,sunt si citeva scapari(neprecizari) pe care sunt curios daca le sesizeaza cineva! Vizionare placuta...

            Comment


            • Pentru interesati,rog a se tasta pe Google, "Solan 1975 modificare pompa 1,5Dci",sunt chestii interesante,sunt si citeva scapari(neprecizari) pe care sunt curios daca le sesizeaza cineva! Vizionare placuta...
              la capitolul acesta, draga big_electro61, iti spun ca Solan bata cimpii rau de tot in tot filmuletul, inclusiv la partea cu pistonul, dar asta e alt capitol. nu are doar citeva scapari, e pe linga adevar rau de tot. iar daca el zice ca are nu stiu ce inventii pe la OSIM...tot respectul pentru el, eu nu am ajuns asa departe.
              sunt convins ca nu sunt singurul care a modificat pompa de injectie, dar cred ca sunt singurul care a recunoscut-o aici.
              din pacate pentru cei care fac dupa cum recomanda Solan, nu o sa le functioneze nicidata.

              iar cu "-niciodata sa nu zici,niciodata-.", eu totusi repet,chiar daca nu crezi, niciodata, nu o sa mai bage span in injectoare. o sa crezi doar atunci cind o sa vezi cu ochii tai modul de functionare(scuze de pleonasm, dar sa se inteleaga mai bine). totusi ca sa fi si mai lamurit, in variana pe electric, in injectoare pot ajunge oricind mizerii, sau orice fel de impuritati care trec de filtru. cred ca e logic, nu?
              eu stiu ce am facut, mi-ar fi simplu sa postez aici totul, dar lumea e rea si nu vreau sa am surprize. cine e interesat, pentru masina proprie, e invitatul meu oricind sa se convinga.telefonul e la vedere, nu am nici o retinere in a arata personal omului.insa a posta aici, sigur foarte multi vor pierde clienti, asa ca.. treaba fiecaruia ce face mai departe.
              PS. si tu esti invitatul meu oricind si cu placere.
              numai bine!

              Comment


              • pai de aia sunt forumurile, ca omul sa isi poata rezolva problemele singur, nu sa imbogateasca mecanici,deci daca vrei sa dai o mana de ajutor iti poti prezenta aici ce ai de prezentat,vezi ca e o rubrica "How to",daca nu ...nu ajuti cu nimic comunitatea.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • Originally posted by meggeo82 View Post

                  iar cu "-niciodata sa nu zici,niciodata-.", eu totusi repet,chiar daca nu crezi, niciodata, nu o sa mai bage span in injectoare. o sa crezi doar atunci cind o sa vezi cu ochii tai modul de functionare
                  -Sa dam Cezarului,ce-i al Cezarului-,Trebuie apreciat faptul ca a facut publice ideile sale(bune sau rele) si le putem discuta. Tu spui ca -nu o sa mai bage span in injectoare- niciodata,fapt relativ,daca acceptam ideea ca si in capul hidraulic se poate genera span(frecare+uzura),intre role si rotorul cu excentric,unde se transforma miscarea de rotatie in miscare rectilinie a pistoanelor de inalta presiune.La acest nivel nu se pot face modificari,deci...! Referitor la modificarea lui Solan,e posibil sa fie functionala,acceptind ideea ca la capul hidraulic este asigurata o presiune constanta de 4 bari,supravegheata bineinteles de regulatorul de presiune.Ce a omis sa precizeze,sau nu am inteles eu,ce se face cu returul injectoarelor,deoarece ansamblul pompa de benzina,nu are conector de retur(stut).

                  Comment


                  • Un moderator, daca vrea sa modifice titlul, nu este corect "Pompa De Injectie (regulatorul De Presiune)". Trebuie "Pompa De Injectie (regulatorul De Debit)". Acea piesa montata pe pompa regleaza debitul de motorina ce este admis im pompa de inalta. Deci este un regulator de debit( sau supapa de dozaj). Sistemul Delphi de pe logan nu prezinta regulator de presiune.

                    Comment


                    • Referitor la modificarea lui Solan,e posibil sa fie functionala,
                      daca ai stii functionarea pompei de la a la z nu ai mai afirma asa ceva nciodata.

                      si...poate nu am fost bine inteles. nu o sa prezint aici ce am realizat, in schimb o sa arat oricui vrea, dar personal, live,pe masina. considerentele sunt discutabile intotdeauna, asa ca probabil, nu o sa ajungem niciodata la un consens vis-a-vis de postarea aici.

                      Comment


                      • Originally posted by adicata2003 View Post
                        Un moderator, daca vrea sa modifice titlul, nu este corect "Pompa De Injectie (regulatorul De Presiune)". Trebuie "Pompa De Injectie (regulatorul De Debit)". Acea piesa montata pe pompa regleaza debitul de motorina ce este admis im pompa de inalta. Deci este un regulator de debit( sau supapa de dozaj). Sistemul Delphi de pe logan nu prezinta regulator de presiune.
                        Nuantata problema! Aceasta componenta(regulator de debit,corect spus),are rol de cauza si de efect.Rol de efect -lucreaza ca efect al citirii senzorului de presiune(prin intermediul calculatorului); rol de cauza -functionarea componentei(functie si de turatie),genereaza modificarea presiunii in rampa.Prin prisma efectului nu cred ca ar fi gresita expresia -regulator de inalta presiune,montat pe circuitul de joasa(presiune).Dar cred ca ajungem prea departe...

                        Originally posted by meggeo82 View Post
                        daca ai stii functionarea pompei de la a la z nu ai mai afirma asa ceva nciodata.

                        si...poate nu am fost bine inteles. nu o sa prezint aici ce am realizat, in schimb o sa arat oricui vrea, dar personal, live,pe masina. considerentele sunt discutabile intotdeauna, asa ca probabil, nu o sa ajungem niciodata la un consens vis-a-vis de postarea aici.
                        Chiar nu ma intereseaza,ce ai realizat,dar "novice" cum sunt, accept cu interes explicarea functionarii "pompei de la a la z",placind de la ideea ca acest lucru este liber in a fi facut public si cu aceasta ocazie vad daca vorbim aceeasi limba(tehnica) sau vorbim de lucruri diferite.
                        Last edited by big_electro61; 16 April 2012, 21:43. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • te superi degeaba. am spus doar functionarea pompei de la a la z, totul dar absolut totul despre pompa. poate stii foarte bine anumite parti din pompa, dar nu pe toata. daca ai fi stiut toata functionarea pompei,ai fi ris cind il auzeai pe Solan ce balarii putea sa zica in acel link. chiar mai mult, daca ai fi stiut toata functionarea pompei, trecerea pe electric ti s-ar fi parut o banalitate,si te-ar fi interesat 100% fara sa mai stai pe ginduri,daca ai motorizare 1,5dci, dar in nici un caz cum recomanda Solan. intentia lui Solan e laudabila, dar una e o parere, un sfat, alta e sa ii inveti gresit pe altii. asta m-a deranjat la Solan, nu gindul de a o modifica ci modul cum recomanda. din prisma asta am spus si chestia cu a la z, nu cu rautate, ci ca o paralela. totusi, daca vrei sa facem discutii pe marginea functionarii pompei de injectie, opreste-te la o varianta de pompa si vorbim despre ea orice vrei. asta pt ca sunt mai multe variante constructive de pompe de 1,5dci.

                          Comment


                          • Originally posted by big_electro61 View Post
                            Nuantata problema! Aceasta componenta(regulator de debit,corect spus),are rol de cauza si de efect.Rol de efect -lucreaza ca efect al citirii senzorului de presiune(prin intermediul calculatorului); rol de cauza -functionarea componentei(functie si de turatie),genereaza modificarea presiunii in rampa.Prin prisma efectului nu cred ca ar fi gresita expresia -regulator de inalta presiune,montat pe circuitul de joasa(presiune).Dar cred ca ajungem prea departe...



                            Chiar nu ma intereseaza,ce ai realizat,dar "novice" cum sunt, accept cu interes explicarea functionarii "pompei de la a la z",placind de la ideea ca acest lucru este liber in a fi facut public si cu aceasta ocazie vad daca vorbim aceeasi limba(tehnica) sau vorbim de lucruri diferite.

                            Multumesc moderatorilor. Nu este regulator de presiune pentru ca aceasta regleaza debitul, nu presiunea. Ca efectul reglarii debitului de motorina ce intra in pompa de inalta este cresterea sau scaderea presiunii din rampa este o alta treaba. Regulator de presiune pe pertea de inalta este montat la sistemul siemens de la 1.5 dci de 110 CP. Acolo acesta chiar asta face, si anume regleaza presiunea din rampa comuna.

                            Comment


                            • Originally posted by meggeo82 View Post
                              daca ai fi stiut toata functionarea pompei,ai fi ris cind il auzeai pe Solan ce balarii putea sa zica in acel link. intentia lui Solan e laudabila, dar una e o parere, un sfat, alta e sa ii inveti gresit pe altii.
                              Nu ma supar,nici cind sunt contrazis,nici cind sunt criticat(cu argumente). Cind pomenesti de "balarii" si greseli,normal ar fi sa argumentezi unde crezi tu ca s-a gresit,aducind argumente in sprijinul afirmatiei.Posibil sa ai dreptate,dar pune-o pe "tapet" si abia atunci vom vedea daca se confirma afirmatia ta sau nu.Pina la proba contrarie,cu scuzele de rigoare,da-mi voie sa consider ca ai facut o afirmatie gratuita...

                              Originally posted by adicata2003 View Post
                              Nu este regulator de presiune pentru ca aceasta regleaza debitul, nu presiunea.
                              Sunt intru totul deacord,dar explica te rog,cine sau ce regleaza presiunea inalta in acest sistem de injectie,caci ea trebuie reglata...,nu?
                              Last edited by big_electro61; 17 April 2012, 18:25. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Presiunea este reglata prin reglajul debitului de motorina in admisia pompei de inalta. Cu cat debitul este mai mare, cu arat presiunea e mai mare, si respectiv invers. Aceste debit este reglat prin acest regulator de debit sai supapa dozaj.

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google