Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu nu te-am intrebat CUM se regleaza,te-am intrebat ce componenta regleaza presiunea de inalta?

    Comment


    • Pai tocmai ti-am explicat sus. La acest sistem nu exista vreo componenta sa regleze DIRECT presiunea. Presiunea este reglata INDIRECT prin variatia debitului la intrarea in pompa. Si apropo, daca nu stiai, un regulator de presiune trebuie sa aiba o conducta pentru descarcarea surprusului de presiune.


      Sper ca ai inteles. Si pana la urma nu inteleg ce vrei sa urmaresti. Asa se numeste piesa si gata, ce vrei altceva.

      Comment


      • Am vrut sa vezi nuantele(scrise mai sus).Daca te pune cineva sa-i arati componenta ce regleaza presiunea de inalta,persoana nefiind interesata de modalitate(direct sau indirect),sunt sigur ca-i vei arata regulatorul de debit.Constructorul urmareste efectul final,folosind citeodata o sumedenie de modalitati.

        Comment


        • Chiar nu te mai inteleg. Piesa aia este regulator de debit si cu asta PUNCT.

          Comment


          • fum negru,consum ridicat,mai nou nu mai porneste

            am luat un renault clio 1.5 dci.acum 5 luni lundu mi o mare teapa.in primu rand scoate fum negru,in al doilea rand consuma in jur de 10 12 la suta mers normal si nu exagerez deloc(cu 6 litri fac in jur de 50 de km calculati).iar de 3 sapt sta pe dreapta dupa ce nu mai porneste deloc dupa ce vreo 2 luni a facut figuri la pornire acum motorul invarte masina trepideaza un pic si nu mai porneste(2 luni facea la fel dar la mai multe chei pornea).primele doua probleme la service mi au zis pe tester ca e turbosuflanta dar altii zic ca s injectoarele deoarece masina trage(si eu inclin sa cred asta).iar acum problema ca nu porneste.am controlat bujiile si acum vreau sa desfac regulatorul macar poate o porni.car ar fi o mica parere la aceste toate blesteme ale mele?)multumesc anticipat

            Comment


            • Suna a egr ramas deschis. Parerea mea...

              Comment


              • la care din probleme te referi?

                tin sa mentionaz cam de cand am inceput sa bag motorina de la coltu strazi a inceput sa faca fig cu pornirea.pana cand nu mai a pornit deloc.celelalte 2 probleme le aveam de cand am cumparato
                Last edited by badea eugen; 17 April 2012, 22:27. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Daca ai bagat motorina de la coltul strazii, cu siguranta ti-au picat injectoarele.


                  Scoate toate furtunasele de la returul de la injectoare, si toate cuplele electrice de la injectoare. Apoi da la automat. Nu trebuie sa dea nimic pe retur. Daca vreun injector da pe retur inseamna ca ala e defect.

                  Comment


                  • am sa incerc si varianta asta.ar avea legatura si cu consumul si cu fumul injectoarele defecte?sau doar pornirea.momentan i am scos regulator si vreau sa l aerisesc dar parea ok.

                    Comment


                    • Originally posted by badea eugen View Post
                      am luat un renault clio 1.5 dci.acum 5 luni lundu mi o mare teapa.in primu rand scoate fum negru,in al doilea rand consuma in jur de 10 12 la suta mers normal si nu exagerez deloc(cu 6 litri fac in jur de 50 de km calculati).iar de 3 sapt sta pe dreapta dupa ce nu mai porneste deloc dupa ce vreo 2 luni a facut figuri la pornire acum motorul invarte masina trepideaza un pic si nu mai porneste(2 luni facea la fel dar la mai multe chei pornea).primele doua probleme la service mi au zis pe tester ca e turbosuflanta dar altii zic ca s injectoarele deoarece masina trage(si eu inclin sa cred asta).iar acum problema ca nu porneste.am controlat bujiile si acum vreau sa desfac regulatorul macar poate o porni.car ar fi o mica parere la aceste toate blesteme ale mele?)multumesc anticipat
                      Din ce spui sunt sanse ca egr'ul sa fie blocat datorita mersului subturat, apoi foarte probabil si catalizatorul mai mult ca sigur este infundat, de aici si consumul mare de combustibil plus o oarecare lipsa de putere. Te'as sfatuii sa o pui pe tester sa vezi exact ce erori apare plus ar trebuii urmarit si parametrii live ai motorului. Acolo iti dai seama cum si daca functioneaza egr'ul , turbina si multe altele. De asemenea ti'as recomanda si un test de retur la injectoare.

                      Comment


                      • Consumul marit poate veni si de la debitmetru aer. Nu vreau sa te incurc mai rau. Un tester ar trebui sa fie edificator.

                        Comment


                        • Stiu ca nu ajut cu nimic dar eu am avut debitmetrul de aer dus si nu a consumat mai mult,doar ca nu tragea masina deloc,mergea ca si fara turbo si deabea pe la 3500-4000 de ture avea o zvagnire scurta motorul,dar asta se poate verifica prin scoaterea mufei.Daca cu mufa scoasa la debitmetru trage mai bine masina inseamna ca si asta e o problema dar masina despre care se discuta are mai multe probleme.

                          Comment


                          • dupa cum am spus ,am puso pe tester si mi au spus ca ar fi turbina dusa si senzorii de aer defecti.insa cand este turbina eu stiu c masina nu trage si scoate foarte mult fum.plus ca turbina am inteles ca nu apare pe tester,de aceeea am imporesia ca a fost o evaluare la ochi.mi sa spus de persoiane credibile ca acest motor nu are debilmetru de aer,are niste senzori de aer.multumesc pt pareri

                            Comment


                            • Eu ma intreb,ce rost a mai avut testarea respectiva,atita timp cit tu esti convins de contrariu! Motoarele de 1,5dci sunt cu si fara debitmetru,depinde de sistemul de management.
                              Last edited by 77sky; 20 April 2012, 18:24.

                              Comment


                              • dupa cate spui cu pornirea greoaie inainte si fum si lipsa de putere ar fii injectoarele...erorile cu senzorii de aer sunt f normale deoarece masina nu mai este in parametri de functionare si din aceasta cauza da multimple erori...trebuie luat sistematic...cu un tester si eliminate cauzele incet incet...dar mai intai as sugera un test de injectoare.fara EGR porneste nu are dc sa nu pornesca din cauza asta...te-as putea ajuta dar sunt cam departe

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google