meggeo,nu sunt contra la cele remarcate de tine,eu merg pe ideia ca, componentele din pompa,in special in partea de joasa,sunt din materiale diferite,si la temperaturi mai ridicate pot avea o oarecare dilatatie a materialelor,mai mica s au mai mare,si atunci pote apare o frecare inre piese de apare acea pilitura,insa eu am gasit si filtre demotorina defecte,daca zici ca ai taiat un filtru,la mine am gasit 2 filtre cu elementul filrant dezlipit de capac,si garnitura era undeva pe plasticul din capatul de sus a elementului filtrant,eu imi pun intrebarea,sa se fi dezlipit din cauza temperaturei?sau asa a fost din fabricatie?
La pobtul de mai sus vin cu o complectare,la 30 000 km.mia picat injectoarele,asta dupa un filtru care facusem cu el 6000km.de atunci am mai facut 56 000km si iar au picat injectoarele,tot asa dupa 6000km.dupa ce schimbasem un filru,asa am ajuns de leam taiat.filtre au fost de origine.
La pobtul de mai sus vin cu o complectare,la 30 000 km.mia picat injectoarele,asta dupa un filtru care facusem cu el 6000km.de atunci am mai facut 56 000km si iar au picat injectoarele,tot asa dupa 6000km.dupa ce schimbasem un filru,asa am ajuns de leam taiat.filtre au fost de origine.
Comment