Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • meggeo,nu sunt contra la cele remarcate de tine,eu merg pe ideia ca, componentele din pompa,in special in partea de joasa,sunt din materiale diferite,si la temperaturi mai ridicate pot avea o oarecare dilatatie a materialelor,mai mica s au mai mare,si atunci pote apare o frecare inre piese de apare acea pilitura,insa eu am gasit si filtre demotorina defecte,daca zici ca ai taiat un filtru,la mine am gasit 2 filtre cu elementul filrant dezlipit de capac,si garnitura era undeva pe plasticul din capatul de sus a elementului filtrant,eu imi pun intrebarea,sa se fi dezlipit din cauza temperaturei?sau asa a fost din fabricatie?

    La pobtul de mai sus vin cu o complectare,la 30 000 km.mia picat injectoarele,asta dupa un filtru care facusem cu el 6000km.de atunci am mai facut 56 000km si iar au picat injectoarele,tot asa dupa 6000km.dupa ce schimbasem un filru,asa am ajuns de leam taiat.filtre au fost de origine.
    Last edited by YLYE; 29 April 2012, 00:44. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by YLYE View Post
      Stie cineva la ce temperatura maxima poate sa ajunga motorina in pompa de injectie?cum este returul de motorina recirculat prin filtru, si iarasi pompa,poate afecteaza si motorina sistemul de injectie daca se ridica la temperaturi mai mari...zic asta pentru ca stiu alte marci de masini,care sunt prevazute cu sistem de racire a motorinei,din cate stiu motorina isi pierde din gradul de lubrefiere atunci cand se infierbanta,eu zic ca ar fi si asta una din cauze de pica asa des sistemul de injectie la dci.
      Pe pompa exista un senzor de temperatura combustibil,ce informeaza calculatorul despre acest parametru.O citire corespunzatoare se poate face dupa o parcurgere de 4-500Km,cu testerul,altfel... Ungerea pompei,nu depinde de temperatura combustibilului.Amintesc faptul ca si uleiul din instalatia de ungere a motorului,ajunge la temperaturi,mult peste temperatura agentului termic(la drumuri lungi),si isi pastreaza proprietatile.

      Comment


      • Salutare tuturor, de curand am facut o purjare a filtrului de motorina si am observat ca motorina care s-a scurs din filtru avea foarte putina pilitura, Nelamurirea mea este: acea motorina care iasa in momentul scoaterii senzorului de apa e deja trecuta prin filtru sau e cea care vine direct din rezervor? Precizez ca acum vreo 2 ani mi-au gasit ceva pilitura(mult mai mult ca si acum) deoarece mi s-a aprins senzorul de apa, am schimbat filtru + scoaterea motorinei din rezervor+ suflarea conductelor de alimentare. Masina merge fara probleme, am cam mers cu ea pe rosu si posibil sa fi tras si din ceea ce era pe fundul rezervorului.

        Comment


        • Ai pus ulei 2t in motorina vreodata? Si cata pilitura ai avut?

          Comment


          • Nu am pus niciodata ulei 2T, pilitura acum gasita erau ca si 2-3 graunte de nisip, dar in urma cu 2 ani cand mi-au schimbat filtru de motorina ca aveam apa in motorina era mai multa ca si acuma. Am fost nevoit sa merg cu ea odata destul de mult pe rosu ( mi-am uitat portofelul cu acte si banio acasa) si ma gandesc ca poate a tras si ceea ce era pe fund.

            Comment


            • Salutare,
              Poate reuseste careva sa ma ajute cu problema pe care o am eu, o sa o iau cu inceputul ca poate ajuta cu ceva la diagnosticare:
              Totul a pornit de la faptul ca masina imi pornea ceva mai greu asta prin martie am zis hai sa verific bujiile si dupa verificare am vazut ca din 4 bujii doar 1 mai era buna (verificate cu un voltmetru - setat pe buzzer). Am dat fuga pana la un magazin de piese auto de unde mi am achizitionat 4 bujii beru + o cheie pentru bujii.
              M am apucat sa le schimb toate bune si frumoase operatiunea a decurs fara surprize neplacute din cauza schimbarii bujiilor (nu a ramas vreo bujie intepenita sau sa se rupa).
              Dupa ce am conectat fisele am zis hai sa o pornesc dau o cheie nimic... mai dau una la fel... am zis ce naiba... intr un final am pornit o cu spray ca sa moara motorul dupa vreo 30-40 secunde. Cand am vazut ca nu ii dau de cap am zis ca o duc in service sa vad care i buba. Am plecat tractat spre service am fost lovit de un microbuz "distractie" ce sa mai zic .... intr un final masina a ajuns in service si am vorbit cu cei de la service sa se verifice si de ce nu porneste raspunsul a fost de la filtru de motorina si am primit si recomandarea sa curat injectoarele preventiv sa nu fi ajuns mizerie la ele - lucru pe care l am facut.
              Dupa ce am luat masina din service am observat ca tot asa ciudat porneste dupa perioade mai lungi de stationare si am inceput sa citesc pe forum la un moment dat am dat de un post in care un coleg recomanda pentru problema topicului sa verifice daca amorseaza de la para tot asa de greu porneste. M am dus tinta la masina am dat la para surpriza bule de aer pe instalatie , am amorsat pana nu am mai vazut bule de aer si m am urcat sa dau la cheie a pornit de parca ar fi fost noua la sfert cum se zice. Foarte incantat de descoperire si de faptu ca a pornit ok am stat relaxat. Dupa cateva ore cand s a terminat programu si am taiat o spre casa la fel a pronit mai greu
              Am zis ca i ceva dubios m am dus cu masina la un alt service sa o pun pe tester sa vad daca are vreo eroare ceva - nimic iar cei de acolo nu mi au zis mare lucru decat sa las masina acolo pentru cateva zile sa verifice injectoarele ca poate i de acolo le am zis ca nu am cum sa las masina ca nu lucrez in buc ci in afara orasului ....
              Am mai fost la un alt mecanic care se ocupa de renault-uri in general sa vad de unde ar putea fi buba asta cu aer pe instalatie, el banuia un o ring din cauza ca masina am luat o in 2007 si cica ar mai fi intalnit asta - dar nu a fost de la asta.
              Omu mi`a zis ca am 2 variante:
              1. o solutie de la renault care se amesteca cu motorina si furtunele de la pompa in cutie sa traga amestecul respectiv
              2. pompa sa o schimb / reconditionez

              A incercat careva solutia miraculoasa ? Da rezultate ?

              Am sunat si la un service care reconditioneaza pompe delhi / injectoare sa intreb de problema mea si cat m ar costa sa o repar. Am primit un raspuns de genu: 200 ron sa verifice pompa si 350 ron sa o dea jos / puna pe masina . Deci 550 ron doar ca sa aflu ce are....

              Ce as putea face ?
              Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
              www.upgradefaruri.blogspot.com

              Comment


              • pai stai putin ... ce pompa? ce test? nu e clar ca-ti prinde aer pe instalatie? n-ai zis tu ca dupa ce ai amorsat-o a pornit imediat iar dupa cateva ore a facut figuri? (asta daca am inteles eu bine). Solutia de moment e sa o amorsezi la fiecare pornire iar pe termen lung verifica pe unde trage aer ... pe la filtru sau s-a bulit para de amorsare

                Comment


                • Da imi este clar ca trage aer pe undeva , iar solutia de care zici o folosesc din pacate in momentul asta .... numai ca la un moment dat devine jenant sa te duci la masina sa ridici capota sa amorsezi de la para si pe urma sa pornesti motoru si sa ti vezi de drum.

                  Pai asta am si incercat sa fac sa determin pe unde trage aer DAR cand am fost in service sa vad de unde sunt probleme (pusa pe tester) le am zis mecanicilor de acolo ca am aer pe instalatie ... ba mai mult le am si aratat unde vad eu bulele de aer iar ei incepusera sa ma ia cu chestii de genu: probabil de la injectoare, ba de la pompa , ba de la filtru , etc.

                  Am presupus din start ca de la filtru nu are cum sa fie deoarece masina a fost in service cu alta buba (am fost lovit lateral stanga spate... si a stat pentru inlocuirea portierei, punte spate, aripa spate etc...) si cei de acolo mi au zis ca DE LA FILTRU DE MOTORINIA nu imi pornea mie masina si mi au pus unul nou de origine. Pana acum cred ca am max 6-700 km cu noul filtru.
                  Injectoarele le am testat prin metoda cu paharul gradat si de pe tester - sunt ok.

                  Astazi am primit un pm de la colegul nostru meggeo82 ocazie cu care vreau sa ii multumesc pentru ca mi a dat niste sfaturi mai mult decat utile, urmeaza sa testez sau mai bine zis sa aplic metodele pe care mi le a explicat la telefon in detaliu si o sa le scot prin eliminare cauzele (sau mai bine zis locurile / componentele) care ar putea fi responsabile pentru aerul din instalatie.

                  Cel mai probabil o sa revin cu posturi legate de rezultate duminica, pentru ca am o saptamana destul de incarcata. Pana atunci o sa mi achizitionez ce am nevoie ca sa pot face testele.
                  Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                  www.upgradefaruri.blogspot.com

                  Comment


                  • Degeaba schimbi filtre daca ai oringurile de la mufele conductelor uzate, o sa traga aer.
                    Mai degraba schimbi toate conductele de dupa para cu furtune si strangi cu coliere de metal.
                    ECUFix
                    Please don't visit my homepage!

                    Comment


                    • Cineva a fost in service cu o pb la injectoare (pornea greu), mecanicii au curatat printre altele si rezervorul. In ziua urmatoare interventiei, masina nu pornea si a constatat ca are aer pe instalatia de alimentare. A mers din nou in servis si mecanicii au observat ca au uitat sa stranga un colier si prindea aer. Deci poate ai avut vreo interventie pe la masina.

                      Comment


                      • sustin si eu ce zice silviu,verifica toate conductele si filtru sau vezi ca pompa are o garnitura mica un coleg asa a patit i pierdea presiune pe la aceea garnitura.bafta la treaba.
                        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                        Comment


                        • am mai vazut pe la unii montate supape unisens ... poti incerca

                          Comment


                          • In momentul acesta eu am aer doar pe conducta reprezentata cu sageata rosu-alb din atasament. Cu verde-alb e locatia o ringului care a fost verificat cel la care am fost banuia ca ar putea fi de acolo .... dar nu a fost.
                            Din cate stiu eu la rezervor nu s a umblat ci doar la filtru de motorina care a fost inlocuit si la injectoare, au fost scoase si curatate si puse la loc.

                            Oricum pentru a determina cauza sau mai bine zis locul pe unde trage aer am primit urmatoarele sfaturi:
                            1. Sa mi construiesc rampa de la injectoare si sa o schimb pe cea neagra cu una facuta dintr-un furtun transparent (furtun siliconat de la spropitoarele de la batrana dacie ;)) ). Mi am achizitionat ieri furtunul, T urile necesare pentru operatiunea aceasta urmeaza sa o pun in practica (chiar si punctul 2) cel mai probabil duminica... saptamana incarcata.
                            2. Sa scot filtru de motorina sa ii tevile care ies din el ,si sa spal la presiune mufele care intra in filtru.
                            3. Sa nu incerc varianta cu solutia de la renault pentru ca sansele sa mi rezolve mie problema sunt fooarte mici.

                            In felul acesta le scot prin eliminare locurile pe unde ar putea sa traga aer.

                            Am uitat sa precizez ca mie nu mi se aprinde niciun martor in bord ... am vazut ca la alti colegi se mai intampla si chestia asta.
                            Attached Files
                            Last edited by morpheus2kro; 10 May 2012, 11:41.
                            Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                            www.upgradefaruri.blogspot.com

                            Comment


                            • ala e returul ... uita-te bine daca pe tur vin bule

                              Comment


                              • salut. se potriveste pompa euro 4 in loc de euro 3?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google