Bravo @meggeo82 foarte tare ,felicitari esti tare omule ,inca nu am probleme dar daca o sa am in viitor cu siguranta o sa aplic metoda ta , pune si tu link-ul de pe you tube sa va si ochiul meu inventia.
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
gelica 75
gasesti link-urile la pag 20 pe topicul acesta.
adicata2003Bravo, felicitari de realizare. Eu doar atata iti spun, NU ai scapat de riscul ca pompa ta de inalta sa produca pilitura.
2- in primii 8000km am folosit o cama si paletii cu suport care dadeau deja pilitura. numai cind o acceleram la maxim pe loc, trosnea pompa de ziceai ca se rupe motorul in doua. ei , revenea la relanti perfect, pornea perfect, torcea perfect motorul atit ca si in mers normal cit si la relanti se auzeau trosniturile de la pompa.
ia fi atent!!!::: cind am verificat returul dupa o jumatate de ora cit au curs intr-un bidon, NICI PIC DE PILITURA!
in schimb, in filtrul de pe returul pompei...GRUPA MARE! pompa,la capitolul cama si paletii cu tot cu suporti...VARZA!
imi explici si mie cum numai tie iti ajunge pilitura de la inalta in injectoare?
sau sa-l intreb pe juniorul meu, ca doar voua v-au trecut prin miini sute, respectiv zeci de masini?
eu as miza pe tine ca deh, esti si tu inginer, si chiar si cu O facultate.
Comment
-
aleaz-te, nuOriginally posted by meggeo82 View PostFane, credeam ca realizezi traseul pe care il parcurge motorina, la iesirea din pompa electrica, in varianta enuntata de mine. scuze ca nu am scris de toate traseele si toate curbele pe cale parcurge si "vireaza" motorina, directiile in care se splituieste si orificiile care asigura lucrurile acestea,de rezistenta materialelor, de forte, tensiuni, impulsuri, etc. cum zicea Uzi? ...hai, da-o ma in...de harneala!
am scris sa inteleaga si cei care nu sunt asa profesori la limba Romina, si sa nu o mai ardem atit cu marele secret. daca inca mai ai nelamuriri, lasa vorbele si apuca-te de facut asa ceva. daca totusi vrei sa postezi, important e sa aduci ceva "palpabil", nu sa ne aflam in treaba cu corecturi gramaticale sau de fond. am studiat, am pus in practica, am reusit, am postat si pe you tube, am si explicat in detaliu putin mai sus, am omis ceva? au ramas multi cu gura cascata cind au vazut la mine, si chiar ii rog sa posteze impresii. alte detalii???
esenta conteaza!!!
PS. vezi si ce ora era cind am postat. m-a interesat sa stie oamenii(nu lumea), cum se face treaba asta. mie mi-a iesit, am spus si cum, iar cui nu-i convine ceva...treaba lui.
in fine, LUME MULTA, OAMENI PUTINI!
Comment
-
Salut am avut si eu ceva probleme cu pornirea, ""bule de aer pe furtun"" dupa un schimb de consumabile, am fost la mecanic si garnitura de la filtrul de motorina, mai exact de la senzorul de apa era un pic piscata, pe acolo tragea aer, a schimbat garnitura si acum proneste foarte bine, nu mai apar bule de aer.Blue Diesel Tech
Comment
-
Originally posted by Teddy View PostSalut am avut si eu ceva probleme cu pornirea, ""bule de aer pe furtun"" dupa un schimb de consumabile, am fost la mecanic si garnitura de la filtrul de motorina, mai exact de la senzorul de apa era un pic piscata, pe acolo tragea aer, a schimbat garnitura si acum proneste foarte bine, nu mai apar bule de aer.
Comment
-
Nu porneste la cald
SALUT MESERIASILOR nu o zic aiurea, majoritatea sunteti in domeniu asi ,si in special ady24 care are service specializat pe injectie 1,5dci. dar sa va spun si eu oful meu. taximetrist fiind am si eu un clio cu aceeasi motorizare ca a voastra. adica 1,5DCI acest motor superb,fiabil, deosebit,nenorocit,pagubos etc. MAI FRATII MEI DE SUFERINTA nu vrea sa porneasca ....LA CALD. daca incepe electroventilatorul sa lucreze adio pornire tre sa o las 15-20min sa se raceasca (sa ajunga sub linia de mijloc, adica la voi cu logan sa fie la a3a liniuta)si porneste la sfert. nu balbaie nu tremura nu are nici pe dracu.am fost azi la un service din crangasi pt.tester si au spus ca am eroare la SENZORUL AX CAME si REGULATORUL DE PRESIUNE. sunt de acord cu ei dar de ce numai la cald. ASTEPT OPINIILE VOASTRE.
Comment
-
Nu am inteles care-i ideea cu care esti deacord?Pornirea este imposibila la cald(peste un anumit prag de temperatura),deoarece viscozitatea motorinei scade proportional cu cresterea temperaturii.In aceste conditii,presiunea in rampa comuna se realizeaza mai greu sau nu atinge pragul minim necesar(180bari),pentru declansarea injectiei.Motivul nerealizari presiunii,este pierderea de presiunii pe la cel putin un injector(supapa de retur),verificarea pentru depistarea celui cu problema se face prin scoaterea furtunaselor de retur cind motorul functioneaza si vizualizarea debitului de motorina pierduta in retur(cel cu debit mare va trebui inlocuit sau reparat).Fiind anulata pierderea pe retur,presiunea in rampa se va realiza rapid si pornirea va fi normala.Faptul ca porneste la rece si la cald nu,ne arata ca stadiul problemei la injectoare este la limita maxima,iar peste ceva timp,nu-ti va mai porni nici la rece.
Comment
-
Originally posted by iga View PostSALUT MESERIASILOR nu o zic aiurea, majoritatea sunteti in domeniu asi ,si in special ady24 care are service specializat pe injectie 1,5dci. dar sa va spun si eu oful meu. taximetrist fiind am si eu un clio cu aceeasi motorizare ca a voastra. adica 1,5DCI acest motor superb,fiabil, deosebit,nenorocit,pagubos etc. MAI FRATII MEI DE SUFERINTA nu vrea sa porneasca ....LA CALD. daca incepe electroventilatorul sa lucreze adio pornire tre sa o las 15-20min sa se raceasca (sa ajunga sub linia de mijloc, adica la voi cu logan sa fie la a3a liniuta)si porneste la sfert. nu balbaie nu tremura nu are nici pe dracu.am fost azi la un service din crangasi pt.tester si au spus ca am eroare la SENZORUL AX CAME si REGULATORUL DE PRESIUNE. sunt de acord cu ei dar de ce numai la cald. ASTEPT OPINIILE VOASTRE.
Legat de a doua eroare cea de la regulatorul de presiune de pe pompa : s'a verificat pe tester ce presiune baga pompa la pornire, in sarcina ? Apoi s'a verificat returul la injectoare ?
Aici poate sa fie ori presiune scazuta in rampa,(vezi returul la injectoare) sau regulatorul de presiune face probleme la cald.
Comment
-
am fost azi la un service din crangasi pt.tester si au spus ca am eroare la SENZORUL AX CAME si REGULATORUL DE PRESIUNE. sunt de acord cu ei dar de ce numai la cald.
eroarea cu regulatorul de presiune, e normala pt ca ai pierdere de presiune pe traseu, in cazul tau la injectoare. verfifica returul la injectoare sa nu ai mai mult de 7 ml pe minut, cu cronometrul, ce e peste iti da pornire greoaie.
nu ai regulatorul stricat:nu balbaie nu tremura nu are nici pe dracu
PS. mai ai pompa aia sau ai maritat-o?
te salut!
Comment
-
salut si va multumesc pentru informatie. dar tot nu am inteles cine da eroarea. regulatorul,senzorul sau mai nou injectorul(ele).ce sa fac procur regulatoru si senzorul si fac test la injectoare sau fac doar testul injectoarelor ? la injectoare se pot schimba doar ciupercutele ? p.s.-nu mai am pompa
adi 24 cat ma costa o verificare la tine ?
Comment
-
Nu te'as sfatuii sa cumperi inca nimic pana nu o punem pe tester sa vedem exact ce probleme apar. De asemena trebuie facut si testul de retur la injectoare. Diagnoza plus testul de retur te costa 50 ron, asta daca nu e de schimbat ceva, dar pana la proba contrarie ne dam cu presupusul.
Comment
-
Originally posted by iga View Postsalut si va multumesc pentru informatie. dar tot nu am inteles cine da eroarea. regulatorul,senzorul sau mai nou injectorul(ele).ce sa fac procur regulatoru si senzorul si fac test la injectoare sau fac doar testul injectoarelor ? la injectoare se pot schimba doar ciupercutele ? p.s.-nu mai am pompa
adi 24 cat ma costa o verificare la tine ?I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
Comment