Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bravo @meggeo82 foarte tare ,felicitari esti tare omule ,inca nu am probleme dar daca o sa am in viitor cu siguranta o sa aplic metoda ta , pune si tu link-ul de pe you tube sa va si ochiul meu inventia.

    Comment


    • gelica 75
      gasesti link-urile la pag 20 pe topicul acesta.

      adicata2003
      Bravo, felicitari de realizare. Eu doar atata iti spun, NU ai scapat de riscul ca pompa ta de inalta sa produca pilitura.
      1-studiaza mai bine pompa de injectie si o sa vezi ca gresesti
      2- in primii 8000km am folosit o cama si paletii cu suport care dadeau deja pilitura. numai cind o acceleram la maxim pe loc, trosnea pompa de ziceai ca se rupe motorul in doua. ei , revenea la relanti perfect, pornea perfect, torcea perfect motorul atit ca si in mers normal cit si la relanti se auzeau trosniturile de la pompa.
      ia fi atent!!!::: cind am verificat returul dupa o jumatate de ora cit au curs intr-un bidon, NICI PIC DE PILITURA!
      in schimb, in filtrul de pe returul pompei...GRUPA MARE! pompa,la capitolul cama si paletii cu tot cu suporti...VARZA!
      imi explici si mie cum numai tie iti ajunge pilitura de la inalta in injectoare?
      sau sa-l intreb pe juniorul meu, ca doar voua v-au trecut prin miini sute, respectiv zeci de masini?
      eu as miza pe tine ca deh, esti si tu inginer, si chiar si cu O facultate.

      Comment


      • aleaz-te, nu
        Originally posted by meggeo82 View Post
        Fane, credeam ca realizezi traseul pe care il parcurge motorina, la iesirea din pompa electrica, in varianta enuntata de mine. scuze ca nu am scris de toate traseele si toate curbele pe cale parcurge si "vireaza" motorina, directiile in care se splituieste si orificiile care asigura lucrurile acestea,de rezistenta materialelor, de forte, tensiuni, impulsuri, etc. cum zicea Uzi? ...hai, da-o ma in...de harneala!
        am scris sa inteleaga si cei care nu sunt asa profesori la limba Romina, si sa nu o mai ardem atit cu marele secret. daca inca mai ai nelamuriri, lasa vorbele si apuca-te de facut asa ceva. daca totusi vrei sa postezi, important e sa aduci ceva "palpabil", nu sa ne aflam in treaba cu corecturi gramaticale sau de fond. am studiat, am pus in practica, am reusit, am postat si pe you tube, am si explicat in detaliu putin mai sus, am omis ceva? au ramas multi cu gura cascata cind au vazut la mine, si chiar ii rog sa posteze impresii. alte detalii???
        esenta conteaza!!!
        PS. vezi si ce ora era cind am postat. m-a interesat sa stie oamenii(nu lumea), cum se face treaba asta. mie mi-a iesit, am spus si cum, iar cui nu-i convine ceva...treaba lui.
        in fine, LUME MULTA, OAMENI PUTINI!
        Calmeaza-te, nu am nimic cu tine, ma bucur chiar ca s-a gasit o solutie la problema, dar am evidentiat ce ai zis tu, nu trebuie sa o iei personal. E drept, nu am pregatirea si nivelul tau de cunostinte in ce priveste sistemele de injectie, dar asta nu iti da dreptul sa fii nepoliticos.
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • Salut am avut si eu ceva probleme cu pornirea, ""bule de aer pe furtun"" dupa un schimb de consumabile, am fost la mecanic si garnitura de la filtrul de motorina, mai exact de la senzorul de apa era un pic piscata, pe acolo tragea aer, a schimbat garnitura si acum proneste foarte bine, nu mai apar bule de aer.
          Blue Diesel Tech

          Comment


          • bule de aer am observat ca am si eu dar nu mereu. cred ca o sa schimb si eu respectiva garnitura ca tot tb sa ii schimb curand consumabilele. de pornit porneste perfect.

            Comment


            • Originally posted by Teddy View Post
              Salut am avut si eu ceva probleme cu pornirea, ""bule de aer pe furtun"" dupa un schimb de consumabile, am fost la mecanic si garnitura de la filtrul de motorina, mai exact de la senzorul de apa era un pic piscata, pe acolo tragea aer, a schimbat garnitura si acum proneste foarte bine, nu mai apar bule de aer.
              Majoritatea care au senzor de apa pe filtru de motorina au probleme cu aerul pe instalatie. Problema se poate rezolva destul de simplu fie prin schimbarea orignului fie prin punerea de banda de teflon in jurul garniturii, bineinteles asta fiind o varianta de rezerva in caz ca nu aveti posibilitatea sa schimbati acel oring.

              Comment


              • Nu porneste la cald

                SALUT MESERIASILOR nu o zic aiurea, majoritatea sunteti in domeniu asi ,si in special ady24 care are service specializat pe injectie 1,5dci. dar sa va spun si eu oful meu. taximetrist fiind am si eu un clio cu aceeasi motorizare ca a voastra. adica 1,5DCI acest motor superb,fiabil, deosebit,nenorocit,pagubos etc. MAI FRATII MEI DE SUFERINTA nu vrea sa porneasca ....LA CALD. daca incepe electroventilatorul sa lucreze adio pornire tre sa o las 15-20min sa se raceasca (sa ajunga sub linia de mijloc, adica la voi cu logan sa fie la a3a liniuta)si porneste la sfert. nu balbaie nu tremura nu are nici pe dracu.am fost azi la un service din crangasi pt.tester si au spus ca am eroare la SENZORUL AX CAME si REGULATORUL DE PRESIUNE. sunt de acord cu ei dar de ce numai la cald. ASTEPT OPINIILE VOASTRE.

                Comment


                • Nu am inteles care-i ideea cu care esti deacord?Pornirea este imposibila la cald(peste un anumit prag de temperatura),deoarece viscozitatea motorinei scade proportional cu cresterea temperaturii.In aceste conditii,presiunea in rampa comuna se realizeaza mai greu sau nu atinge pragul minim necesar(180bari),pentru declansarea injectiei.Motivul nerealizari presiunii,este pierderea de presiunii pe la cel putin un injector(supapa de retur),verificarea pentru depistarea celui cu problema se face prin scoaterea furtunaselor de retur cind motorul functioneaza si vizualizarea debitului de motorina pierduta in retur(cel cu debit mare va trebui inlocuit sau reparat).Fiind anulata pierderea pe retur,presiunea in rampa se va realiza rapid si pornirea va fi normala.Faptul ca porneste la rece si la cald nu,ne arata ca stadiul problemei la injectoare este la limita maxima,iar peste ceva timp,nu-ti va mai porni nici la rece.

                  Comment


                  • Originally posted by iga View Post
                    SALUT MESERIASILOR nu o zic aiurea, majoritatea sunteti in domeniu asi ,si in special ady24 care are service specializat pe injectie 1,5dci. dar sa va spun si eu oful meu. taximetrist fiind am si eu un clio cu aceeasi motorizare ca a voastra. adica 1,5DCI acest motor superb,fiabil, deosebit,nenorocit,pagubos etc. MAI FRATII MEI DE SUFERINTA nu vrea sa porneasca ....LA CALD. daca incepe electroventilatorul sa lucreze adio pornire tre sa o las 15-20min sa se raceasca (sa ajunga sub linia de mijloc, adica la voi cu logan sa fie la a3a liniuta)si porneste la sfert. nu balbaie nu tremura nu are nici pe dracu.am fost azi la un service din crangasi pt.tester si au spus ca am eroare la SENZORUL AX CAME si REGULATORUL DE PRESIUNE. sunt de acord cu ei dar de ce numai la cald. ASTEPT OPINIILE VOASTRE.
                    Bun, s'a pus testerul pe masina, insa dupa stergerea acestora au reaparut ? In mod normal daca problema cu pornirea greoaie persista ar fi trebuit sa zica testerul.In legatura cu erorile care au aparut in ECU ai mai multe posibilitati .... Senzorul de la axa cu came nu primeste semnal de la ecu, senzorul e ars, sau sunt ceva probleme pe instalatie gen fir intrerupt. Stiti ceva s'a umblat recent pe la distributie ?
                    Legat de a doua eroare cea de la regulatorul de presiune de pe pompa : s'a verificat pe tester ce presiune baga pompa la pornire, in sarcina ? Apoi s'a verificat returul la injectoare ?
                    Aici poate sa fie ori presiune scazuta in rampa,(vezi returul la injectoare) sau regulatorul de presiune face probleme la cald.

                    Comment


                    • am fost azi la un service din crangasi pt.tester si au spus ca am eroare la SENZORUL AX CAME si REGULATORUL DE PRESIUNE. sunt de acord cu ei dar de ce numai la cald.
                      eroarea de la senzorul ax cu came, e ca nu ai pusa la punct rola de la pompa de injectie. mai precis, pompa nu e aliniata cu distributia. daca verifici, vezi sa ai 18 dinti de curea intre semnele de pe cele doua role, adica cea de la axa cu came si cea de la pompa.

                      eroarea cu regulatorul de presiune, e normala pt ca ai pierdere de presiune pe traseu, in cazul tau la injectoare. verfifica returul la injectoare sa nu ai mai mult de 7 ml pe minut, cu cronometrul, ce e peste iti da pornire greoaie.
                      nu ai regulatorul stricat:
                      nu balbaie nu tremura nu are nici pe dracu
                      .
                      PS. mai ai pompa aia sau ai maritat-o?
                      te salut!

                      Comment


                      • salut si va multumesc pentru informatie. dar tot nu am inteles cine da eroarea. regulatorul,senzorul sau mai nou injectorul(ele).ce sa fac procur regulatoru si senzorul si fac test la injectoare sau fac doar testul injectoarelor ? la injectoare se pot schimba doar ciupercutele ? p.s.-nu mai am pompa

                        adi 24 cat ma costa o verificare la tine ?
                        Last edited by iga; 30 July 2012, 12:09. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Nu te'as sfatuii sa cumperi inca nimic pana nu o punem pe tester sa vedem exact ce probleme apar. De asemena trebuie facut si testul de retur la injectoare. Diagnoza plus testul de retur te costa 50 ron, asta daca nu e de schimbat ceva, dar pana la proba contrarie ne dam cu presupusul.

                          Comment


                          • pana la ce ora ai deschis azi ? tot pe pascal cristian in curte la grant ?

                            Comment


                            • Astazi pana la 3. Tot acolo e locatia, dar mai bine suni inainte.

                              Comment


                              • Originally posted by iga View Post
                                salut si va multumesc pentru informatie. dar tot nu am inteles cine da eroarea. regulatorul,senzorul sau mai nou injectorul(ele).ce sa fac procur regulatoru si senzorul si fac test la injectoare sau fac doar testul injectoarelor ? la injectoare se pot schimba doar ciupercutele ? p.s.-nu mai am pompa

                                adi 24 cat ma costa o verificare la tine ?
                                Cum adica nu mi ai pompa?
                                I HAVE A !sigpic
                                fara linkuri externe in semnatura

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google