Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se refera la cu totul altceva, avea de vanzare o pompa de injectie de 1.5dci .

    Comment


    • Originally posted by meggeo82 View Post
      eroarea de la senzorul ax cu came, e ca nu ai pusa la punct rola de la pompa de injectie. mai precis, pompa nu e aliniata cu distributia.
      Siguranta cu care ai pus diagnosticul,nu-i recomandata!Plecind de la ideea ca nu se stie codul de eroare,care ar fi putut da o apreciere corecta,problema poate avea citeva cauze posibile,printre care si neconcordanta intre citirile celor doi senzori,de volanta si ax cu came(distributie incorecta).Alte cauze posibile sunt:lipsa masa la senzor,lipsa +, lipsa semnal ce trebuie sa ajunga la calculator,din cauze de contacte oxidate,imperfecte,senzorul poate fi defect(ca ultima posibilitate),etc.Oricare din cauze ar exista,eroarea nu poate fi stearsa pina nu este rezolvata problema reala. Exprimarea mea,mai lasa uneori de dorit,dar important e sa se inteleaga ideea!

      Comment


      • am un logan euro 4 68cp care la cald nu porneste deloc nici spray absolut nimic,o lasi sa se raceasca 20 min si o ia la sfert...am verificat injectoare schimbat senzor presiune si senzor rampa comuna..in schimb creste presiunea in rampa la relantiu undeva pe la 270-280bari

        Comment


        • Ce temperatura ai pe tester la motorina?
          ECUFix
          Please don't visit my homepage!

          Comment


          • am un prieten cu un opel astra h diesel care a avut aceeasi problema ca si a ta. la rece pornea perfect, mergea ce mergea si brusc se oprea motorul. dupa vreo 15 min putea pleca din nou. a avut un senzor defect. il pot intreba maine, daca si-o aduce aminte si ce senzor.....

            Comment


            • sa rezolv totat...era din injectoare...am pus de pe alta masina si porneste absolut tot in regula...;eu faceam testul pe stand de comon rail la rece normal,dar probabil un injector sau doua aveau probleme cu partea electrica la cald

              Comment


              • salutare,
                din mai si pana acum s a tinut foarte bine furtunul siliconic pentru rampa pe care am construit-o in schimb astazi in drum spre serviciu la un moment dat am simtit un miros puternic de motorina in interior .... am zis ce naiba e cu mirosul asta crezand ca este de la o masina din fata. dupa ce am depasit masina respectiva am observat ca mirosul nu a disparut , ajuns in parcarea de la serviciu am ridicat capota iar furtunul siliconic era crapat langa injectoru cu nr 4 si scapa motorina pe acolo .... norocul meu a fost ca inca aveam galeria veche acolo si doar am facut rocada.... acu ramane sa vad daca o sa mi reapara problema cu aeru pe instalatie. Deci daca faceti modificarea asta cu galeria respectiva .... sa aveti ceva de rezerva fie furtun fie vechea galerie etc.... ca nu se stie cand poate ceda.
                bafta
                Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                www.upgradefaruri.blogspot.com

                Comment


                • buna

                  ma numesc adi si am o mare rugaminte la voi am un logan 15 dci si de catva timp porneste greucare este cauza am fost cu ia la mecanici au zis ca as injectoarele am schimbat un set de pastile si an 2 zile sau dus trei bucati acu zic cai pompa ca baga pilitura ce credeti

                  Comment


                  • din ce spui tu asta credem si noi
                    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                    Comment


                    • Da, in mod normal nu aveau voie sa se strice asa de repede. Insa atentie mare, nu neaparat poate sa fie pompa defecta(putin probabil), mai e o sansa ca piesele care s'au folosit sa nu fie originale, atentie la acest aspect pe care unii nu il iau in considerare. Oricum ar trebuii verificat daca baga span sau nu,chiar si tu poti face acest lucru. Pe pompa de injectie , mai precis pe distribuitorul hidraulic(partea de inalta a pompei) e o supapa care se desface cu o combinata de 15. Atentie ca in interiorul acestei supape e un oring, vezi sa nu il pierzi, si mare grija sa nu fie mizerie pe el, desfaci acea supapa, cineva da 2,3 secunde la automat si iei putina motorina direct din pompa. Apoi cu magnetul te plimbi pe fundul paharul si iti dai seama imediat daca e span sau nu. E un proces destul de simplu, insa trebuie putina atentie la detalii.

                      Comment


                      • Fluctuatii Ale Turatiei La Motor Diesel

                        buna ziua
                        de ceva timp am probleme cu motorul meu diesel, in sensul ca fluctueaza turatia la relanti(poate o face si la turatie ,dar nu sant sigur)si cateodata se si opreste.dau imediat la cheie si porneste fara probleme.am fost cu el la tester si defectul dat ,este presiune scazuta in rampa.cum nu este un defect precis al unei piese am inceput prin eliminare.prima schimbare,regulatorul de turatie de pe pompa,apoi verificat injectoarele, prin testul borcanelelor cat si verificarea parametrilor electrici,dati de calculator,am schimbat filtrul de motorina si verificat daca in cel vechi este span.(nu este )toate bune pana aici ,dar un ultim verdict ,de la mecanic ,este ca trebuie schimbata pompa de injectie,deoarece este o problema la pompa de transfer,ca ea nu ar asigura un debit constant.deoarece nu sant sigur ca ar fi de-acolo si nu vreau sa dau banii degeaba ,pe pompa si apoi si pe injector ,rugamintea mea este :daca cineva are un injector e3 bun,si poate sa se lipseasca de el un timp,as vrea sa inlocuiesc unul de-al meu care cu ceva timp in urma s-a blocat si atunci cand l-am deblocat ,la service,am vazut ca nu mai tine presiune cum tin celelalte(aprox. 5 bar). curios este ca la testul cu borcanelul ,a dat pe retur, la fel ca celelalte,dar mai intai sa testez ,sa-mi iasa din cap ca ar putea fi de la injector,si apoi sa umblu la pompa.
                        multumesc anticipat
                        stefan

                        Comment


                        • Daca inlocui pompa o sa se rezolve problema ta pentru ca defectul la tine este la nivelul regulatorului de debit. Dar poti inlocuii doaR REGULATORUL DE DEBIT. cOSTA MULT MAI PUTIN. Vine ca piesa separata si pe origine.

                          Comment


                          • Originally posted by stefan_tr View Post
                            buna ziua
                            de ceva timp am probleme cu motorul meu diesel, in sensul ca fluctueaza turatia la relanti(poate o face si la turatie ,dar nu sant sigur)si cateodata se si opreste.dau imediat la cheie si porneste fara probleme.am fost cu el la tester si defectul dat ,este presiune scazuta in rampa.cum nu este un defect precis al unei piese am inceput prin eliminare.prima schimbare,regulatorul de turatie de pe pompa,apoi verificat injectoarele, prin testul borcanelelor cat si verificarea parametrilor electrici,dati de calculator,am schimbat filtrul de motorina si verificat daca in cel vechi este span.(nu este )toate bune pana aici ,dar un ultim verdict ,de la mecanic ,este ca trebuie schimbata pompa de injectie,deoarece este o problema la pompa de transfer,ca ea nu ar asigura un debit constant.deoarece nu sant sigur ca ar fi de-acolo si nu vreau sa dau banii degeaba ,pe pompa si apoi si pe injector ,rugamintea mea este :daca cineva are un injector e3 bun,si poate sa se lipseasca de el un timp,as vrea sa inlocuiesc unul de-al meu care cu ceva timp in urma s-a blocat si atunci cand l-am deblocat ,la service,am vazut ca nu mai tine presiune cum tin celelalte(aprox. 5 bar). curios este ca la testul cu borcanelul ,a dat pe retur, la fel ca celelalte,dar mai intai sa testez ,sa-mi iasa din cap ca ar putea fi de la injector,si apoi sa umblu la pompa.
                            multumesc anticipat
                            stefan
                            In mod normal problema e de la regulatorul de presiune de pe pompa. Insa nu il schimba pentru ca se pot incerca anumite operatiuni cu testerul. Adica mai pe romaneste, se poate baga presiune maxima(1400bari) in pompa sa fortezi regulatorul de presiune, si asta direct pe masina fara a demonta ceva. Apoi iti pot da un verdict clar daca e bine sau trebuie schimbat cu unul nou. In multe cazuri isi revine, insa sunt si situatii de asa natura incat nu mai ai ce sa ii faci.

                            Comment


                            • ...si atunci cand l-am deblocat ,la service,am vazut ca nu mai tine presiune cum tin celelalte(aprox. 5 bar)
                              injectoarele se verifica la sute de bari... nu la aprox 5bar.

                              Comment


                              • Originally posted by ady24 View Post
                                In mod normal problema e de la regulatorul de presiune de pe pompa. Insa nu il schimba pentru ca se pot incerca anumite operatiuni cu testerul. Adica mai pe romaneste, se poate baga presiune maxima(1400bari) in pompa sa fortezi regulatorul de presiune, si asta direct pe masina fara a demonta ceva. Apoi iti pot da un verdict clar daca e bine sau trebuie schimbat cu unul nou. In multe cazuri isi revine, insa sunt si situatii de asa natura incat nu mai ai ce sa ii faci.
                                Care ar fi operatiunile ce se pot incerca cu testerul? Cum sa bagi presiune in pompa(1400 bari)? Cred ca pompa genereaza presiunea,deci presiunea exista la iesirea din pompa.Cum poate fi fortat un regulator de presiune? Multe intrebari,recunosc,dar si multe nelamuriri...

                                Comment

                                Working...
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google