Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Voi incerca azi sau maine sa fac testul de retur,dar asa dintr-o data sa se duca,adica inainte de schimbarea IMV-ului pornea la sfert si dupa nu a mai vrut.
    Revin cu detalii cat mai repede.

    Comment


    • Ori ai injectoare duse ori mare atentie la ce imv ai cumparat.Desi aparent ele sunt la fel imv'urile de euro 3 difera printr'o serie fata de cele de euro 4.

      Comment


      • Domeniul presiunilor de lucru fiind acelasi,nu vad ce ar determina constructia a doua tipuri de regulatoare.

        Comment


        • Salutare,am facut astazi testul de retur,iar rezultatele sunt urmatoarele:

          injectorul 1 - 47 ml
          injectorul 2 - 30 ml
          injectorul 3 - 97 ml
          injectorul 4 - 48 ml

          testul l-am facut lasand motorul sa mearga la relanti timp de 2 minute.(la rece)
          @ady24 seriile de pe cele doua IMV-uri sunt diferite.(cei de la magazin mi-au zis ca nu exista nici o diferenta intre cele de E3 si E4).
          Astept sa imi spuneti ce e de facut.

          O zi buna tuturor.

          Comment


          • In ce interval de timp sau facut masuratorile ?

            Comment


            • Timp de doua minute.(am precizat in postul anterior)

              Comment


              • In acest caz ai 3 injectoare(1,3 si 4) care in mod cert trebuiesc neaparat reconditionate.

                Comment


                • cel mai bun dintre ele e cel cu 30ml/2min. dar avind in vedere ca e o valoare de injector varza...restul e istorie
                  ar fi trebuit sa ai asa:
                  7,6-8,4ml/2min=pentru injector cu valva de retur noua si originala Delphi
                  sau un maxim de 20ml/2min, ca sa-ti porneasca la un automat nu sfert dar totusi normal(5-6 invirteli), si sa nu ai nici fluctuatii la relanti.
                  la valorile constatate de tine, problema cu oscilatiile nu era de la IMV, ci de la scaderea presiunii de motorina. testerul arata ca eroare IMV-ul pt ca acesta e doar o piesa mecanica cu limite de max si min, dar, este comandata electronic, iar cind calculatorul incearca sa dea o tensiune conform corectiei specifice din acel moment de a asigura presiunea ceruta pentru fractiunea respectiva, si tot nu se creaza presiunea ceruta atunci afiseaza ca eroare IMV-defect.
                  concluzie:
                  schimba valvele de retur,
                  banii dati pe IMV-ul nou considera-i pomana,
                  la 80 000km, cam naspa sa-ti pice valvele. normal acuma ar fi pe la jumatatea vietii.
                  totusi verifica si pompa. nu ar fi trebuit sa-ti pice valvele de batrine.
                  succes!

                  Comment


                  • Sa inteleg ca mi-a facut o "bucurie" acum inainte de sarbatori...

                    @meggeo82 am inteles ca din punct de vedere tehnic injectoarele nu dau pe retur cantitatea corecta, nu inteleg de ce acum doar cu alt IMV nu porneste si cu celalalt pornea. Dupa schimbare am dat prima cheie si nu a mai vrut sa porneasca.
                    Pentru verificarea pompei ce ar trebui sa fac?

                    Multumesc pentru raspunsuri si scuzati daca sunt prea insistent, dar mi-a mancat nervii.

                    Bafta tuturor.

                    Comment


                    • MINU sa ști ca ai injectoarele duse, când se aprinde martorul din bord la temperatura peste 3000 turați belea cu injectoarele . Când iți repari injectoarele verificați și pompa de injecție și ai grija de unde alimentezi cu motorina.

                      Comment


                      • Originally posted by meggeo82 View Post
                        la valorile constatate de tine, problema cu oscilatiile nu era de la IMV, ci de la scaderea presiunii de motorina. testerul arata ca eroare IMV-ul pt ca acesta e doar o piesa mecanica cu limite de max si min, dar, este comandata electronic, iar cind calculatorul incearca sa dea o tensiune conform corectiei specifice din acel moment de a asigura presiunea ceruta pentru fractiunea respectiva, si tot nu se creaza presiunea ceruta atunci afiseaza ca eroare IMV-defect.
                        concluzie:
                        schimba valvele de retur,
                        banii dati pe IMV-ul nou considera-i pomana,
                        la 80 000km, cam naspa sa-ti pice valvele. normal acuma ar fi pe la jumatatea vietii.
                        Bine puctat,regulatorul de presiune nu reusea sa faca corectia pentru ca injectoarele nu puteau sa creeze presiune sufiecienta in rampa. In mod normal trebuia sa incepi cu verificarea injectoarelor si apoi te gandeai daca e nevoie sa schimbi imv'ul sau nu. Insa mare atentie, te'as sfatuii sa reconditionezi si injectorul care da 30 ml, pentru ca daca le faci doar pe celelalte atunci toata presiunea va cadea pe acela, si in mod cert va ceda.
                        Last edited by ady24; 6 December 2012, 14:48.

                        Comment


                        • regulatorul de presiune nu reusea sa faca corectia pentru ca injectoarele nu puteau sa creeze presiune sufiecienta in rampa
                          as spune mai degraba ca injectoarele nu puteau sa tina presiune. iar presiunea eu stiu ca e creata de pompa

                          Pentru verificarea pompei ce ar trebui sa fac?
                          pune returul pompei sa curga intr-un pet transparent, preferabil de la 2,5l in sus, iar dupa ce se umple pune un magnet pe pet si vezi daca se aduna pilitura. foarte simplu, nu? fara sa desfaci pompa
                          Last edited by meggeo82; 9 December 2012, 03:06.

                          Comment


                          • Salutare,

                            Detin si eu un dci (Nissan Tiida 1.5dci 105cp, care ii din acelasi neam cu Logan-ul) si de ieri mi-o aparut urmatoarea problema:
                            - cand ii motorul cald apar fluctuatii in turatie (in jos) si uneori chiar moare motorul (lucru extrem de riscant pe viscolul din TM);
                            - in sarcina, sub 2500 rpm merge sacadat;
                            - la cele 2 simptome de mai sus as mai adauga si faptul ca martorul motor (cel rosu) se aprinde cand da rateuri, plus ca se mai aprinde tot timpul la turatii peste 2800rpm. De pornit, porneste la prima cheie fara sa se chinuie.
                            Mentionez ca toate problemele astea or aparut din mers (din senin) si se manifesta doar cand ii motorul cald. Ce ar putea fi? Apa in motorina/filtru (desi am alimentat imd ce o inceput sa faca figuri), egr, turbina, pompa, injectoarele?
                            Asta vara am avut o problema cu senzorul de la turbina care s-a rupt, dar atunci doar se aprindea martorul motor, nicidecum nu se comporta cum se comporta acum? Sa se fi intrerupt iarasi acel fir?

                            Mersi.

                            Comment


                            • ai injectie Delphi pe motor?

                              Comment


                              • Sincer, nu stiu ce injectie are... Faza nasoala ii ca is 'blocat' cu ea la Sannicolau Mare (la niste cunostiinte) ca drumurile spre TM is blocate, plus ca nu m-as risca sa merg cu ea asa ca daca imi moare motorul, raman fara frane si pe conditiile meteo de acum ii nasol... O sa incerc maine pe aici prin Sannicolau sa vad daca gasesc ceva service-uri mai rasarite, sa o pun pe tester. Nu stiu la ce verdict sa ma astept...

                                Dupa niste sapaturi se pare ca ar avea injectie Siemens. Pe wikipedia scrie ca motorizarile Renault K9K dci, Euro4, peste 90cp ar avea injectii Siemens, deci si a mea ar fi Siemens (teoretic).
                                Last edited by 77sky; 9 December 2012, 23:52. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google