Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Asta stiu, dar ma gandeam ca poate a avut cineva pe alt masina pompa siemens.
    sigpic

    Comment


    • Mihai, daca pui doar combustibil bun, fi sigur ca ajungi la 400.000 km fara nicio problema.

      Comment


      • Adicata, multumesc pentru urare !
        ... S-ar putea monta aceste injectoare si pompa Siemens si pe Logan E4 ?! Necesita si alt calculator de injectie ?
        Module Electronice (Volt/termo,Interfete Sony/Pioneer/Alpine/Blaupunkt/Kenwood/JVC)

        Comment


        • Nu se pot monta. In primul radn sunt injectoare piezo. Deci necesita inlocuirea calculatorului de injectie si a cablajului. In al doilea rand nu se potrivesc pe chiulasa. Trebuie inlocuita chiulasa.

          Comment


          • Salut Solan,am vazut postarile tale pe youtoube,ceea ce sustii tu este logic pt mine .Sunt foarte de acord cu spalarea temeinica a instalatiei cap-coada!Am o mica nelamurire,pompa de benzina se poate fixa foarte bine in rezervor,are prevazut rezervorul de diesel suportul de prindere al pompei de benzina? Am citit si postarea lui Maggeo,crezi ca poate functiona pompa modificata de tine si cu pompa de motorina de megane,dar pusa dupa filtrul de motorina,nemaifiind nevoie sa pui pompa in rezervor?Tie vad ca i-ti merge mintea brici la mecanica si te-ai dedicat si cauzei nu numai efectului ,asa cum fac multi mecanici! O sa incerc varinta ta respectand cu strictete ce ai propus tu,dar va dura ceva timp si daca da domnul sa reusesc esti demn de toata cinstea si faptic nu numai din vorbe,i-ti multumesc si astept raspuns la intrebarea mea!

            Comment


            • Originally posted by meggeo82 View Post
              si sa primesti informatii care valoreaza zeci sau sute de milioane.
              Banuiesc ca glumesti!De vei primi vreodata aceste "zeci sau sute de milioane",sa stii ca ai dat valoarea corecta altfel...,ne supunem "pietii",cea care confirma sau infirma valorile.

              Comment


              • Ceva noutati ?

                Comment


                • Dar nu se intreaba nimeni ce rol au placutele cu arc din pompa de joasa presiune din moment ce rola excentrica se fixeaza foarte bine pe rotorul pompei cu acel pinion.

                  Comment


                  • Acele placate fac parte din pompa de joasa presiune. Au rol de a absorbi motorina din rezervor si sa o ridice la cca 4 bari pentru pompa de inalta.

                    Comment


                    • adica un fel de paleti??

                      Comment


                      • Salutare am si o problema cu 1.5 dci un kiss fm ,masina asta a stat aprope 4 anisori foarte mult la relanti,problema este ca relanti cateodata variaza dar nu mereu ,am fost cu ea la mecanic acum 2 ani pe undedeva prin militari ,acolo era servece doar de diesel mia scinmbat regulatorul de presiune . Mi-a zis ca el este cauza ,dar dupa schimbarea asta mi se oprea la relanti si mi se aprindea apa .ma-m dus inapoi si mi-a pus regulatorul meu inapoi ,o perioada iar nu a mai facut . De vreo 3 luni iar a inceput am fost cu ea iara la alt meserias care mia spus ca este capul hidraulic de la pompa .
                        Problema este ca nu face mereu ,si cu pornirea nu am treaba ,chiar porneste frumos si nici fum nu scoate ,si consumul este super .
                        Am uitat sa specific ,ca la primul service ,mi-a spus ca daca nu este regulatorul de presiune ,inseamna ca este calculatorul .

                        Comment


                        • Anul trecut in vara am avut ceva probleme cu masina,mentionez ca am un logan 1.5 dci din 2006,cum zicem probleme...cateodata se oprea motorul la relanti dar si in mers,chiar daca eram in accelerare,nu am acordat prea mare atentie atunci...ba chiar ma obisnuisem sa mi se opreasca,cum zici si tu,nu dadea fum,pornea usor,deci merge,am fost la diversi "meseriasi" si si-au dat cu parerea,ba ca e de la regulator,ba ca e de la calculator si ca imi taie alimentarea cu carburant,ba chiar au zis ca este de la niste fire ,care treceau nu stiu pe unde pe la baterie pe acolo...in fine...timpul a trecut,mi se oprea tot mai des,ba mai mult acum o luna...scotea si un tacanit la motor,bineintele am fost la mecanic si nu m-a mai lsat sa plec cu ea de acolo,la fel m-a pus sa schimb regulatorul,l-am schimbatdegeaba,tot se oprea,dar nu mai tzacanea motorul,a verificat injectoarele...a bagat magnet in rezervor,normal ca a gasit pilitura,in fine una peste alta a zis ca este pompa de injectie,a dat-o jos ,a dus pompa la verificat la un service si intradevar ea era problema,am refaacutpompa,nu stiu exact ce i-a facut,am pus alt regulator am curatat instalatia de alimentare,am curatat rezervorul si de atunci masina mea merge ca unsa.Mecanicul a zis ca din cazua carburantului,eu ajm luat masina sh,deci nu stiu ce carburant a bagat cel dinainte in ea.STima
                          Last edited by 77sky; 28 February 2013, 00:23.
                          http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                          Comment


                          • Originally posted by vijelie91 View Post
                            Salutare am si o problema cu 1.5 dci un kiss fm ,masina asta a stat aprope 4 anisori foarte mult la relanti,problema este ca relanti cateodata variaza dar nu mereu ,am fost cu ea la mecanic acum 2 ani pe undedeva prin militari ,acolo era servece doar de diesel mia scinmbat regulatorul de presiune . Mi-a zis ca el este cauza ,dar dupa schimbarea asta mi se oprea la relanti si mi se aprindea apa .ma-m dus inapoi si mi-a pus regulatorul meu inapoi ,o perioada iar nu a mai facut . De vreo 3 luni iar a inceput am fost cu ea iara la alt meserias care mia spus ca este capul hidraulic de la pompa .
                            Problema este ca nu face mereu ,si cu pornirea nu am treaba ,chiar porneste frumos si nici fum nu scoate ,si consumul este super .
                            Am uitat sa specific ,ca la primul service ,mi-a spus ca daca nu este regulatorul de presiune ,inseamna ca este calculatorul .

                            Salutare, aici ai mai multe variante ori problema de natura mecanica: pompa,injectoare(putin probabil) ori electrica: calculatorul de injectie, senzori. Ca sa fie cel mai bine pentru tine,scapi de nervi si stres.... mergi si fa o diagnoza la cineva care stie sa interpreteze erorile. Asa vei vedea exact de unde provine aceasta problema.

                            Comment


                            • Ideea e: nu putem schimba doar piesa aia excentrica sau placutele cu arc sa nu mai atinga corpul pompei sau frecarea sa fie minima gen bilele cilindrice din pompa de inalta?

                              Comment


                              • Pai am fost in doua locuri diferite si mi-au dat 2 verdicte diferite

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google