Cum am zis,eu am schimbat pompa,regulatorul si curatat toata alimentarea...rezervor...injectoare...ma rog...nu eu ,cei care se pricep la service
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
-
a mea a scos pilitura pe la 30 0000km.in afara de supape la injectoare nu am schimbat nimic, acum ma apropii de 140 000km. cu aceiasi pompa,care este explicatia o data scoate... o data nu...sa nu spuneti ca de la motorina ca nu cred...atunci filtrul de motorina ce rol are???
Comment
-
Tocmai filtrul de motorina! Am schimbat 6 filtre toate avand la filetul senzorului de apa o taietura pe o parte si de aici problema: trage aer in filtru. Noroc ca am pastrat senzorul de la filtrul cu care a venit masina din fabrica care nu are taietura respectiva si nu prinde aer. Mentionez ca filtrele le-am cumparat din reprezentanta Dacia si toate au aceeasi problema; cred ca sunt facute intentionat asa pentru ca taietura longitudinala pe filetul senzorului nu are nici un rol. Doar sa intre aer in filtru si sa ne omoare incet injectia.
Comment
-
Originally posted by YLYE View Post...atunci filtrul de motorina ce rol are???I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Comment
-
Originally posted by danielsky View PostTocmai filtrul de motorina! Am schimbat 6 filtre toate avand la filetul senzorului de apa o taietura pe o parte si de aici problema: trage aer in filtru. Noroc ca am pastrat senzorul de la filtrul cu care a venit masina din fabrica care nu are taietura respectiva si nu prinde aer. Mentionez ca filtrele le-am cumparat din reprezentanta Dacia si toate au aceeasi problema; cred ca sunt facute intentionat asa pentru ca taietura longitudinala pe filetul senzorului nu are nici un rol. Doar sa intre aer in filtru si sa ne omoare incet injectia.
Taietura este facuta pentru a pute purja filtrul de motorina. Nu aceea este cauza daca iti intra aer in instalatie. Oricum etansarea in acel loc nu se face pe filet, ci are o garnitura plata de cauciuc.
Comment
-
Originally posted by X@by View PostFiltrul de motorina este montat inaintea pompei. Daca pompa produce pilitura, pilitura ajunge prima data in injectoare. Poti sa pui ce filtru vrei tu. O ideie ar fi un filtru pus dupa pompa dar ar trebui un filtru care sa reziste la presiune mare.
Comment
-
purjarea se face prin scoaterea senzorului si asa am crezut si eu ca nu are cum sa traga aer pe acolo. Dar te asigur ca prinde aer pe acolo deoarece taietura trece de garnitura; chiar daca initial etanseaza dupa maxim 1000 km incepe si trage aer. Si daca taietura este normala de ce senzorul de la cele noi, venite din fabrica, nu au acea taietura? Toate loganurile dci pe care le-am vazut au aer pe instalatia de motorina exact din cauza asta.
Comment
-
Eu la pombita aia neagra(nu stiu cum se numeste)la capete unde intra/iese furtunul am siliconat
Comment
-
Salutare,
Din pacate problema cu aeru pe instalatie mi a aparut din nou ... a inceput sa porneasca mai greu... pana la punctul in care imi pornea la a 2 a cheie
plin de nervi si cu ceva piese la indemana mi am zis fie o fac praf fie o fac sa mearga so:
acum cateva luni am schimbat para de amorsare initial cu una aftermarket (cauciucul s a crapat), pe urma am achizitionat una de origine si n am mai avut probleme o perioada...dar problema a reaparut deci
astazi am stat destul de mult prin garaj ca sa mesteresc la masina ....si am descoperit ca supapa de sens din para de amorsare s a dus si am dat o fuga pana la un magazin de piese auto si mi am achizitionat o supapa de sens pe care am pus o cam la 20 cm fata de para intre para si fltru de motorina dupa care am schimbat si filtru de motorina am amorsat instalatia si am pornit masina Yupppy la prima cheie
am continuat cu chestii de estetica (am spalat o interior/exterior, silicon, parfum etc... btw interior cleaner prox curata suppppper) pe scurt am lasat masina cateva cateva ore (daca as fi facut asta pana la modificarile pe care le am facut - ar fi pornit greu chiar la a 2 a cheie) si cand am incercat sa o pornesc bam prima cheie si torcea ca o pisicuta
am lasat o pornita cam vreo 20 minute timp in care am stat si m am uitat la conductele de la para - filtru de motorina - filtru de motorina - pompa sa vad daca mai sunt bule de aer - pentru o perioada cam 3-5 minute am vazut cateva bule dupa care au disparut.
Asta se intampla undeva pe la 5-6 pm .... iar acum cateva minute inainte sa scriu postul m am dus in garaj , am lasat martorii sa se stinga martorii din bord dupa care vrrrumm prima cheie
Ramane sa vad maine dimineata cum o sa porneasca - desi sunt destul de increzator
O sa revin cu un update
Dimineata eram destul de nerabdator sa vad cum o sa porneasca masina si imediat dupa ce m am trezit am luat cheia si m am dus in garaj, am pus cheia in contact am lasat martorii sa se stinga si a pornit imediat
Costurile suportate:
supapa de sens: 30 ron
Filtru de motorina 110 ron
2 coliere metalice 4 ron
Rezultatul masina a pornit la prima cheie, la "sfert" cum se zice
Atentie mare la furtun este destul de tare.... pentru a pune supapa de sens am folosit feonu nevestei ;)) (nu am in dotare pistol cu aer cald)
Recomandarea mea este sa incercati si chestia asta sa puneti o supapa de sens dupa para de amorsare, costa doar 30 lei dar se merita masina foarte bine
BaftaDrive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
www.upgradefaruri.blogspot.com
Comment
-
Dap... asa cum banuiam.Ralantiul neregulat era de la regulator.L-am schimbat cu unul de pe un alt logan si merge perfect.Mai stau vreo cateva zile sa vad cum se comporta si voi cumpara unul nou.
Sunt bucuros ca problema nu a avut alte cauze mai scumpe(injectoare sau pompa de motorina).
Apropo stie cineva cat duc injectoarele si pompa dupa ce sunt rectificate???
Comment
-
Originally posted by morpheus2kro View Postpentru o perioada cam 3-5 minute am vazut cateva bule dupa care au disparut.
Comment
-
Despre ce taietura vorbesti? pune o poza daca ai.
Eu la Euro 3 nu am vazut ceva de genulLast edited by lord_wader; 4 March 2013, 21:10.
Comment
-
Originally posted by danielsky View PostAu disparut dar daca o accelerai apareau din nou...singura cauza este senzorul ala, o spun din experienta. Inlocuiti senzorul cu unul fara taietura laterala sau cu un senzor sau filtru de renault clio 2 sau 3 dci si ati scapat de problema. Am ajuns la concluzia ca filtrele de logan dci sunt facute intentionat neconforme pt a ne vinde ulterior piese foarte scumpe.
De duminica cand am facut modificarea am facut aprox 100 km in care nu mi a mai facut probleme la pornire masina. Ieri vorbeam cu un alt loganist pe mess despre buba asta si am fost pana la masina am ridicat capota am pornit si motoru si am stat cat am fumat o tigare sa ma uit la conducte in cazul meu nu au mai fost bule.
Dupa ce am vazut postul tau am mai incercat inca 1 data sa vad daca apar bule dar de data asta frate`miu apasa acceleratia si eu stateam sa ma uit la conducte - 0 bule poate am avut eu noroc sa nu fie si de acolo, dar in cazul meu s a rezolvat cu supapa de sens.
BaftaDrive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
www.upgradefaruri.blogspot.com
Comment
-
Originally posted by nutzzu View PostDap... asa cum banuiam.Ralantiul neregulat era de la regulator.L-am schimbat cu unul de pe un alt logan si merge perfect.Mai stau vreo cateva zile sa vad cum se comporta si voi cumpara unul nou.
Sunt bucuros ca problema nu a avut alte cauze mai scumpe(injectoare sau pompa de motorina).
Apropo stie cineva cat duc injectoarele si pompa dupa ce sunt rectificate???
Legat de supapa de sens,inainte sa face pompa si inj si eu aveam bule,ma gandeam sa pun supapa de sens,ba chiar am cumparat,dar dupa ce am refacut ,curatat instalatia nu am mai avut probleme cu bulele.Stima
Comment
Comment