Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S'a facut si testul fizic la injectoare cu borcanasele gradate ? Conteaza enorm de mult si ce cantitate scapa injectoarele pe retur..[/QUOTE]
    Corect
    Originally posted by ady24 View Post
    Daca diferenta dintre injectoare este mai mare de 10% atunci regulatorul de presiune nu mai poate sa echilibreze presiunea si in mod normal ca eroare o sa iti dea IMV-ul si probabil presiune scazuta in rampa.
    Regulatorul de presiune e cel notat cu sageata.
    gresit, regulatorul de presiune nu echilibreaza nimic. Daca ai 50 de ml retur pe 4 injectoare, sunt praf toate 4, nu echilibrate.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • se referea la reglarea presiunii in pompa nu a injectoarelor.

      Comment


      • Originally posted by morpheus2kro View Post
        Salut,
        in cazul meu s a rezolvat cu supapa de sens.
        Bafta
        Salut! daca ai amabilitatea sa pui o poza(chiar si cu telefonul) pe forum sa vad si eu unde se taie conducta si unde se pune supapa aia de sens, vreau sa vad cum se imbina si la ce distanta. Multumesc! Pompita neagra se anuleaza?

        Comment


        • supapa de sens se pune pe furtunul de intrare...in para ,sau cum se numeste aia
          http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

          Comment


          • in nici un caz pompita de amorsare nu se elimina. Dar supapa de sens are doar rolul de a nu se dezamorsa circuitul , sa nu se intoarca motorina spre rezervor, daca trage aer va trage si cu supapa doar ca nu se va dezamorsa si va porni mai bine.

            Comment


            • Para de amorsare nu se elimina. Se taie furtunul dupa para de amorsare si se pune supapa de sens.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • "Para" sau pompa de amorsare,are doua supape de sens,de ce mai trebuie una?Oricare din cele doua supape este defecta,pompita devine nefunctionala...!

                Comment


                • corect! daca trage aer poti sa-i pui si 10 supape ca tot va trage, mai bine elimini cauza, pt. ca aerul e cel mai mare dusman al pompei de injectie si imlicit al injectoarelor.

                  Comment


                  • Atunci faci o tiganie si pui supapa inainte si dupa para iar pompa devine iar functionala.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • o tiganie inutila, mai bine iti investesti energia in curatarea egr-ului si tot traseului pana in admisie si obtii un mers mult mai regulat si fara fum al motorului.

                      Comment


                      • Nu as zice ca este inutila. Daca ai sapapa din pompita dusa dupa cateva ore nu mai porneste la prima cheie. In legatura cu tigania sunt de acord, asa am scris si eu in postul de mai sus.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • Originally posted by danielsky View Post
                          corect! daca trage aer poti sa-i pui si 10 supape ca tot va trage, mai bine elimini cauza, pt. ca aerul e cel mai mare dusman al pompei de injectie si imlicit al injectoarelor.
                          Dar daca nu trage aer(si pompita e defecta) banuiesc ca e de folos acea supapa. Eu de asta am intrebat aici.

                          Comment


                          • daca pompita de amorsare e defecta(nu se mai intareste dupa actionare) o schimbi mai bine decat sa tai furtunul. banuiesc ca la pretul este aproximativ egal.

                            Comment


                            • Originally posted by lord_wader View Post
                              Salut! daca ai amabilitatea sa pui o poza(chiar si cu telefonul) pe forum sa vad si eu unde se taie conducta si unde se pune supapa aia de sens, vreau sa vad cum se imbina si la ce distanta. Multumesc! Pompita neagra se anuleaza?

                              salut,
                              para nu am anulat o (trebuie lasata acolo - dupa ce schimbi filtru sa poti amorsa instalatia)
                              o sa fac cateva poze duminica pentru ca trebuie sa dau bara jos ca sa se vada modificarea pe care am facut o eu. legat de distanta ... am pus o mai aproape de filtru de motorina nu cred ca influenteaza prea mult unde o pui pe bucata aia de furtun...
                              Legat de preturi pentru para:
                              35 ron aftermarket (pe mine m a tinut cam 2-3 luni dupa care plasticu s a crapat destul de nasol, bine ca nu pierdeam motorina pe acolo ;)) )
                              90 ron de origine (cea de origine m a tinut cam 6-7 luni dupa care supapa de sens din para numai isi facea treaba - din cauza asta am pus o supapa de sens dupa para )
                              bafta
                              Last edited by morpheus2kro; 15 March 2013, 10:51.
                              Drive is the game, Logan 1.5 dCI is my way
                              www.upgradefaruri.blogspot.com

                              Comment


                              • Este bine sa pui supapa de sens...eu am si am pus aceasta supapa ,desi nu aveam aer pe conducte...nu dauneaza deloc daca pui supapa...exista si un proverb "paza buna,trece primejdia rea"(parca asa era).In privinta locului de amplasare,nu e nevoie de poze,nu este ceva greu,eu am pus inainte de para.Sporuri
                                http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google