Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Injectoarele sunt beton. A fost facut si testul cu borcanasele.
    Si inca ceva... Masina trage foarte bine si la rece si la cald, porneste la sfert si la rece si la cald...
    Nu stiu ce sa ma mai fac cu oscilatia asta...
    Last edited by scatiu; 3 July 2013, 21:26. Reason: Uitasem cateva detalii

    Comment


    • Incearca un alt regulator,dar la 180 bar constant ar trebui ca motorul sa primeasca comanda de oprire.Sau da-l jos(are doua suruburi) si inspecteaza sita de plastic.
      Injectoarele sunt ultima "poarta" a presiunii inalte.Cand are oscilatie pe tester,motorul intrerupe,trepideaza ?
      Ofera mai multi paramentrii:Ce corectii iti afiseaza la injectoare ?Sunt negative,pozitive ?Ce erori afiseaza ?
      Last edited by Rac; 3 July 2013, 21:36.

      Comment


      • Alt regulator nu am si parca nu imi vine sa dau 400-500 de lei si sa constat ca nu e el vinovat. Corectii nu stiu sa citesc in ddt. Vad eu ceva -1.6 microsec la toate 4. Presiune de 180 nu am constant. Relantiul danseaza ca la un motor benzina care merge in 3. Nu scoate nicio eroare in ddt si am vazut ca relantiul variaza intre 785 si 815.

        Comment


        • Este binisor -1,6 corectia.Dar fara o eroare concreta este greu de depistat prin incercari.Incearca sa te uti la regulator,relantiul oscilant este din motorina !

          Comment


          • Maine il dau jos si incerc sa il curat si sa ma uit si la senzorul de turatie de pe volanta.
            Multumesc pt timpul acordat!

            Comment


            • Mergi totusi la cineva care stie sa citeasca informatiile senzorilor.Este foarte putin probabil sa nu gasesti defectul.Este greu pe forum sa gasesti raspunsul in lipsa parametrilor de functionare

              Comment


              • Salutare la toti! Am 2 dci, unul lucreaza absolut rotund la relanti si in general, altul fix ca a lui userul @scatiu: normal in mers, dar la relanti oscileaza presiune, citeodata pica pina la chiar 130 bar. Si motorul nu se opreste, pur si simplu ECU il ridica iarasi la 240 bar. Apropo 230-240 bar imi arata presiunea la relanti la ambele dci, la temperatura afara de +30C. Cind scade presiunea pina la 130 bar, motorul face brrrrrr si deodata ii ridica presiunea la mormal. Scaderea de presiunea, dupa grafic, in DDT2000, le face odata la 3-4 sec. In rest motorul lucreaza practic ideal. DDT2000 nu afiseaza erori. Masina este pentru vinzare si nu vreau ca cumparatorii potentiali sa vada chestia asta cu oscilatia la relanti. Apropo, in graficele Inj delta speed, fiecare injector, separat, se comporta adecvat la scaderea de presiune in rampa, si toti 4 ridica parametrul indicat mai sus (nu stiu ce corect inseamna - inj delta speed correction). Adica, cu alte cuvinte, probabil nu sunt de vina injectoarele.
                Last edited by 77sky; 12 December 2013, 09:43. Reason: Adaugari info

                Comment


                • Deci, ar trebui sa dau jos regulatorul de presiune in vederea verificarii filtrului la intrarea lui? Unica ce ma deranjeaza, este faptul daca voi reusi sa asigur sterilitatea necesara in lucrul dat.

                  Comment


                  • Originally posted by puyutzu07 View Post
                    nu stiu daca se poate curata sau repara acel regulator..nu e asa simplu...cel mai bine se schimba si daca ai vre-un martor aprons dupa se rezolva.Problema cu martorul de apa este tot de la acest regulator de presiune(IMV).Daca vreti va pot ajuta mai ieftin.Contact me.
                    sall...da-mi pe privat un pret la un regulator de presiune logan dci

                    Comment


                    • Originally posted by Moldovan-1 View Post
                      Deci, ar trebui sa dau jos regulatorul de presiune in vederea verificarii filtrului la intrarea lui? Unica ce ma deranjeaza, este faptul daca voi reusi sa asigur sterilitatea necesara in lucrul dat.
                      Regulatorul din pacate este capsat. Nu poti decat eventual sa il suflii la un compresor de aer. De obicei nu prea ai ce sa ii faci decat sa il schimbi cu altul nou. Preturile difera de la magazin la magazin, sunt cuprinse intre 250 ron si 400 ron.

                      Comment


                      • Am abandonat ideea cu demontarea regulatorului, din cauza ca motorul se comporta la relanti, cu scurgerea timpului, mai rotund. Probabil totusi este de vina vreun injector si nu regulatorul de debit.
                        Last edited by 77sky; 12 December 2013, 09:43.

                        Comment


                        • salut!
                          am o dilema cu dci-ul!
                          cand dau sa plec dimineata o las cam 2-3 minute sa isi faca ea cursul la relanti cum ii place ei. dupa vreo 500m mers pe drum de piatra incepe sa zgatie ca si cum nu ar mai avea motorina! asa face si cand ajung pe sosea ii dau putina talpa pana la 2500 asa din prima fiind motorul rece nu ii dau mai mult...dupa ce se incazeste motorul nu mai are nimic! aici vreau sa imi dati un sfat cam cine are vina: pompa, injectoare, motorina, etc!
                          alta chestie... cand prind circulatie in oras mergand cu treapta 1 turez la 1000-1200 si las din prima de acceleratie ai senzatia ca iti vine motorul in picioare!
                          sa fie oare toate la un loc adica sa fie ambele din aceeasi problema?
                          sper sa ma puteti ajuta!
                          mersi si sa aveti parte de cat mai multa motorina!

                          Comment


                          • la treaba cu motorina, sa ai gura aurita. la treaba asta "treapta 1 turez la 1000-1200 si las din prima de acceleratie ai senzatia ca iti vine motorul in picioare!" asa e normal sa faca, daca nu iti facea asa aveai o problema, de fapt mai multe, iar la asta: "dupa vreo 500m mers pe drum de piatra incepe sa zgatie ca si cum nu ar mai avea motorina! asa face si cand ajung pe sosea ii dau putina talpa pana la 2500 asa din prima fiind motorul rece nu ii dau mai mult...dupa ce se incazeste motorul nu mai are nimic!", curata-i injectoarele, EGR-ul si traseele respective de la EGR.

                            Comment


                            • Originally posted by adicata2003 View Post
                              Ca sa intelegi ce vreau sa spun, ia un regulator, demonteaza mufa de pe regulatorul de pe pompa ta si mufeaz-o in cel de-al doilea regulator. Porneste motorul. Astfel regulatorul de pe pomp nu e actionat electric si este deschis complet. Daca ai si un tester, vei observa ca ai 1000 bari la acea turatie. O sa observi ce zgomot (tacaneli) de injectie apare, si este normal. Eu am zis ca daca regulatorul este defect, poate tine presiune la 300..400 bari, sau sa varieze intre 200 si 400 bari,(am intalnit un caz). In acest caz o sa apara zgomot mare de injectie.

                              Buna idee! Apropo mai simplu ar fi de cuplat o resistenta (cred ca de pina la 100 Omi, dar ceva mai puternica de vreo 2 Wt) la pinii IMV pentru sa creada ECU ca il are in bord, in timp ce mufa ii scoasa.
                              Mai departe: in asa mod se poate de verificat pompa? Si ce presiune trebuie sa fie in rampa cu mufa scoasa?
                              Acum am posiblitate sa verific cu testeru mai multe masini cu probleme la motorul dci, pentru obtinere de experienta, la un cunoscut - proprietarul servisului.
                              Este un motoras (Germaina, 190 mii km): 1) dupa noapte la prima cheie lunga presiunea in rampa de numai 5 bari, la a 2 cheie lunga se ridica la 50-60 de bari, la a 3 cheie lunga se ridica la 200-220 de bari si motorul porneste. La ralanti am auzit o pocnitura (poate fi pompa?), se intimpla ca se opreste la ralanti. Dupa ce a fost pornit, ulterior motorul porneste la a vreo 4-5 rotire a arborelui, dar din prima cheie. Cum de verificat daca pompa ii de vina?
                              Alt motoras (Romania, 90 mii km): 2) instalat la un pickup, nu porneste deloc, desi cu mufa maro scoasa, ridica presiunea in rampa si pina la 1800 de bari!!!, probabil fara sustinere din partea debitului de motorina. Din DDT2000 am actionat injectoarele pe rind, toate emit un sunet de actiune.
                              In toate cazurile ar fi bine sa verific pompa de inalta, cu pilitura ii clar modul, dar eu vreau sa stiu valoarea presiunii exacte ce trebuie so produca pompa si in ce conditii (IMV decuplat, inj. decuplate)?
                              Multumesc anticipat pentru toate sfaturile utile.

                              Comment


                              • IMV si injectoare decuplate tre sa scoata 1200 bar pompa.
                                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google