Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by tavinush View Post
    p.s. uneori apar cresteri (nu fluctuatii) de turatie cand actionez dezaburire luneta si/sau se declanseaza releul pt incalzirea aceea auxiliara.
    Corect sau cand pornim AC.
    Aceeasi problema cu regulatorul o am si eu. Am schimbat unul pe garantie acum 4 ani si acum am probleme din nou.
    Sunt destul de scumpe cele originale, dar se pare ca toate cedeaza la un moment dat.

    Comment


    • cine este interesat de regulator am eu original dar sh adica 33000 km facuti cu el in 2 ani

      Comment


      • Cred ca din ala avem si noi.

        Poate cineva sa recomande un anumit regulator care sa fie mai fiabil? Din fabrica parca vin cu Delphi. Exista si Bosch?
        Last edited by vladmarcu86; 31 January 2014, 21:20.

        Comment


        • eu il vand ca am schimbat toata injectia si am si pompa si injectoarele vechi

          Comment


          • Regulator Presiune

            Salut!S-a dus regulatorul de presiune zilele astea si am gasit unu' pe net la pretul de 380 lei.Nu cred ca am voie sa pun link-ul catre el.Dupa ce imi dau seama ca e original?

            Comment


            • de unde stii ca e dus? daca te iei dupa simptomele masinii nu e obligatoriu sa fie defect regulatorul. poate doar ancrasat de mizerie, iar atunci trebuie doar curatat. iar daca pe tester ti-l da ca defect atunci nu e el de vina. el e doar efectul. cauta cauza inainte de a da cu banii. si ma refer la mizerie , pilitura sau contact electric la mufa lui(maro).
              regulatorul e un electromagnet alimentat direct de calculator. restul pieselor din el sunt can-can.

              Comment


              • A pus masina pe tester si ii arata ca are o pierdere de presiune la motor, iar mecanicul de acolo(Bucuresti) i-a zis ca sigur este regulatorul.Azi mai nou a aflat ca ar fi mai bine sa-i probeze pompa de injectie, chiar daca eu cred ca nu are nimic.Injectoarele sunt in regula si are 152 de mii cu masina.

                Comment


                • Originally posted by meggeo82 View Post
                  d
                  regulatorul e un electromagnet alimentat direct de calculator. restul pieselor din el sunt can-can.
                  Nu sunt can can, sunt un pistonas plonjor.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Originally posted by vladmarcu86 View Post
                    Cred ca din ala avem si noi.

                    Poate cineva sa recomande un anumit regulator care sa fie mai fiabil? Din fabrica parca vin cu Delphi. Exista si Bosch?
                    Chiar imi place de voi. La voi Bosch-ul e Dumnezeu !

                    Comment


                    • Originally posted by AdrGeorge View Post
                      A pus masina pe tester si ii arata ca are o pierdere de presiune la motor, iar mecanicul de acolo(Bucuresti) i-a zis ca sigur este regulatorul.Azi mai nou a aflat ca ar fi mai bine sa-i probeze pompa de injectie, chiar daca eu cred ca nu are nimic.Injectoarele sunt in regula si are 152 de mii cu masina.

                      cum adica azi?
                      trebuia sa-i verifice pompa daca baga pilitura, daca face presiune si inclusiv injectoarele cit de bune sunt, pe valori exacte, in 30 de minute maxim !!! nu de pe o zi pe alta.
                      parerea mea e sa mearga la alt mecanic si o sa se schimbe situatia.

                      Nu sunt can can, sunt un pistonas plonjor.
                      asa si? ce face aceste ele pistonas plonjor, care este? nu mai este si mai alte piese care este pe acolo sa?

                      Comment


                      • salut, am si eu o problema cu loganul meu dci la relantiu cateodata intrerupe si zilele astea mi sa oprit si in mers dar la relantiu la un semafor in timp ce asteptam sa se faca verde s-a turat cam la 1000 si un pic de ture si apoi s-a oprit am dat la automat si a luato foarte repede,in mers merge foarte bine se infige bine doar la relantiu face figuri adica fluctueaza intre 1000 si ceva de ture si scade brusc la 500-600 de ture,va rog daca aveti idee sa ma ajutati ca ma exaspereaza situatia.va multumesc

                        Comment


                        • pare a fi regulatorul de presiune.... un tester te-ar lamuri imediat...
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • ASTAZI AM FACUT 100 000KM DE CIND MERG PE ELECTRIC!!!

                            <<O FI BINE?>>

                            nici o schimbare in functionarea pompei de injectie.
                            zilele urmatoare ii fac o mica revizie, desfac admisia , injectoarele, pompa de injectie, turbina, o aspectare pe la semeringuri, etc.
                            pina acum nu a vazut decit revizii normale sau alte piese consumabile in mod firesc in rest motorasul nu a beneficiat de nici o menajare, omor, viteza si iar omor si iar viteza , munte, mare apa paie si bataie, vorba proverbului.

                            Comment


                            • Simptomul pe care l-ai descris mai poate apare si daca sunt probleme cu pompa de vid.

                              Comment


                              • Originally posted by meggeo82 View Post
                                zilele urmatoare ii fac o mica revizie, desfac admisia , injectoarele, pompa de injectie, turbina, o aspectare pe la semeringuri, etc.
                                Stiu ca, cer prea mult dar ai putea face niste poze cand ajungi la demontarea turbinei si a admisiei?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google