Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    in mod normal se repara pompele de injectie, cel putin cele de pe F8Q(papucul diesel), incearca la un service autorizat(chiar daca costa mai mult) pt. o constatare, dupa care cauta un meserias(pt. reparatie)...

    Comment


    • #17
      Cine poate sa puna o poza cu acel regulator de presiune sa vada si ochiul meu cum arata si unde este pozitionat. E posibil ca de la ala sa imi faca si mie figuri masina. va multumesc.

      Comment


      • #18
        Am si eu o intrbare referitor la calculatorul de bord:
        Este obligatorie resetarea acestuia daca se intrerupe alimentatrea de la bateria de acumulatori?
        Va multumesc

        Comment


        • #19
          Din cat stiu eu nu. O sa trebuiasca insa, sa rezlezi din nou ceasul.

          Comment


          • #20
            probleme la pornire logan 1.5 dci 70 cp

            buna...am un logan 1.5 dci care de cateva zile a inceput sa-mi faca probleme la pornire,chiar si cand motorul este cald...am schimbat filtru de motorina si tot asa face...am verificat bujiile sunt bune....dupa ce porneste ramane becul de temperatura aprins ...stie cineva despre ce poate sa fie?

            Comment


            • #21
              Injectoarele defecte asta e problema

              Comment


              • #22
                salutare si eu am un logan 1.5 dci din 2007 si de cand l-am cumparat a facut figuri la pornire cand venea frigul,am fost cu el la reprezentanta dacia din iasi si m-au trimis acasa pe motiv ca sunt cu capul,masina avea 3000km atunci.Dar in iarna asta la -30 de grade ni a mai pornit deloc vreo 2 zile si de atunci machinui cu ea im fiec dimineata la prima cheie,dupa care porneste usor toata ziua.M-am dus la un mecanic tare si mi-a descoperit problema.E de la regulatorul de presiune,care a fost asa de cand am luat masina,deci e la noroc cu loganul,si sa nu credeti ca nu si-au dat seama si atunci dar era in garantie si nu se puta repara.Asa e la noi fraierii sunt tepuitzi si tre sa plateasca.Acum am programare la acel mecanic,mi-a zis ca o sa curete intai regulatorul si daca tot asa porneste trebuie schimbat.Asta e fratzilor imi zicea asta ca o saplangem toti care avem logan dci ca e de c.....

                Comment


                • #23
                  Peter Pan uite si poze cu regulatorul de presiune..............la mine sa stricat pe la 90 000 l-am schimbat am resoftat masina iar acum nu mai am probleme
                  Attached Files
                  Last edited by kata dog; 11 February 2010, 16:30.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    nu stiu daca se poate curata sau repara acel regulator..nu e asa simplu...cel mai bine se schimba si daca ai vre-un martor aprons dupa se rezolva.Problema cu martorul de apa este tot de la acest regulator de presiune(IMV).Daca vreti va pot ajuta mai ieftin.Contact me.

                    Comment


                    • #25
                      cati km ai ?
                      verifica injectoarele

                      Comment


                      • #26
                        Salutare tuturor. Cata dog, cat te-a costat petine regulatorul acela? E posibil ca de la acel regulator sa imi faca simie probleme. Saptamana viitoaare o sa merg si eu la un atelier unde se repara pompede injectie sa vad ce spun mesterii de acolo. Intre cele doua garnituri este cumva o sita sau ce e ca nu se vede ine din cauza blitz-ului? Oare de curatat se curata ca am iesi mai ieftin.
                        Multumesc si o zi buna tuturor.

                        Comment


                        • #27
                          eu am dat pe el 300 de lei de la puyutzu07 si l-am schimbat eu(se schimba foarte usor)dupa care am resoftat calculatorul ca sa il citeasca
                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Era nou regulatorul care l-ai luat de la puyutzu07? In ce sens ai resoftat calculatorul i-ai dat reset sau sau ai facut pur si simpluun chituning ca nu inteleg? De resoftat l-ai resoftat tu acasa sau la alcineva?

                            Comment


                            • #29
                              am schimbat softul ca atunci cand vrei mai multi caluti,am facut asta la un prieten bun www.cid-media.ro asta am facut-o ca noul soft sa citeasca imv-ul(regulatorul de presiune)asa a fost la mine am inteles ca nu la toate este asa
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Revin asupra problemei cu regulatorul de presiune. Azi am desfacut si am suflat cu aer coprimat prin sita regulatorului si locul unde intra in pompa. Dupa ce l-am montat pe masina am lasat-o la relanti vreo 20 de minute si surpriza: motorul nu mai intrerupea. Deocamdata e bine si sper ca rezolvarea sa fie de lunza durata. Incercati intai o suflare cu aer comprimat si daca nu da rezultate atunci schimbati regulatorul dar numai dupa o confirmare in service ca este defect. O seara buna.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google