Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Acum o luna mi-au picat injectoarele. Am umblat prin magazine sa caut cel mai ieftin injector delphi si am gasit ceva si mai tare.O doamna dintr-un magazin mi-a recomandat un service autorizat DELPHI (majoritatea lucrarilor de acolo sunt facute pe logan, sunt tatici la logan diesel) unde si-a reparat loganul diesel de la firma acum 2 ani(masina merge brici si acum spunea). Am luat legatura cu directorul de la service,m-am programat si a doua zi am dus masina tractata acolo.Super multumit sunt de cum merge masina acum,vreau sa spun ca m-a tinut directorul numai cu el langa masina si la aparatura de calibrare sa vad tot ce fac ei. Au numai truse de scule delphi totul e delphi acolo aparatura de calibrare si resoftare este de cateva sute de mii de euro, mi-a pus toata injectia la punct fara sa mai cumpar injectoare noi(se inlocuiesc piesele din interiorul injectoarelor cu altele sigilate originale delphi dupa care calibrare si resoftare). Daca aveti ghinion ca mine sa va pice injectoarele si vreti sa alegeti varianta mea puteti sa ma sunati la 0765029509 sunt din Ploiesti

    Comment


    • #47
      calabalic suna a reclama serios nenica hai chiar asa nu se poate o doamna si un pisoi bla bla bla schule delphi (surubelnite chei si altele nu ?)
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #48
        Macar scrie si pretul cat costa.
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #49
          21 mil m-a costat cu tot cu filtru motorina,spalat rezervor si tot ce a mai facut pe acolo + mana de lucru. Acum nu stiu cum vi se pare voua pretul dar mai ieftin nu am gasit

          Comment


          • #50
            la pompa de injectie s-a lucrat ceva? sau doar injectoarele au fost reconditionate?
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #51
              la pompa nu s-a lucrat pentru ca pilitura e in limite normale asa mi-au spus

              Comment


              • #52
                da da un posibil reintoarcere client.
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • #53
                  dacă se aprinde becul la apa, înseamna injectorul 2 defect

                  Comment


                  • #54
                    Tvstar1 nu poti schimba si pompa de injectie la toate Dci -urile la care cad injectoare , iti dai seama ce-ar insemna asta pentru buzunare, si daca o mai si montezi ca la carte cu kit nou de distributie sari de un 2500 lei numai cu pompa plus 21 cu reconditionat injectoare si curatat instalatie ....iti dai seama ca la 2 manevre d-astea e "dauna totala" masina. Daca nu avea span in cantitatati importante eu zic ca se scapa cu un curatat de instalatie si un filtru de origine.
                    Pain brings out the truth in us all...
                    ...how much truth can you stand?

                    Comment


                    • #55
                      sal am vazut ca dezbateti la greu problema injectiei si parerea mea este ca daca puneti motorina buna nu vad de ce sa aveti probleme.eu am un dci cu 50000 de km si nu am avut nici o problema.precizez ca pun motorina numai de la rompetrol si respect perioada de schimbare a consumabilelor.la servici am tot un dci are 180000 km alimentat tot cu rompetrol si nu a avut probleme pe partea de injectie.concluzia mea este ca daca pui motorina buna nu ai probleme

                      Comment


                      • #56
                        Are dreptate greierashu,important este sa alimentezi de la un singur peco gen OMV sau ROMPETROL care au motorina buna nu ca mine ba de la petrom ba de la unu care o vinde mai ieftin,si uite ce-am patit la 47000 a picat,acum o tin pe OMV

                        Comment


                        • #57
                          Petromul de ce este statie de alimentare proasta??? Poate vii si cu ceva dovezi nu numai cu faze de genul ca este ieftin si calitate proasta. Explica-mi te rog! (Dar cu DOVEZI!)
                          I HAVE A !sigpic
                          fara linkuri externe in semnatura

                          Comment


                          • #58
                            baga si tu motorina de la petrom,consum-o dupa care baga de la omv si sa imi spui dupa aceea daca ai simtit vre-o diferenta (eu cand bagam de la petrom se puturosea rau masina)

                            Comment


                            • #59
                              Buna tare explicatia. Si ca sa fiu pe subiect, singura diferenta pe care am simtit-o era la buzunar.
                              I HAVE A !sigpic
                              fara linkuri externe in semnatura

                              Comment


                              • #60
                                Si eu aveam o problema cu motorul:trepida la relanti,mergea rotund,trepida iarasi
                                Am fost la revizie la 25000 km,am schimbat tot ce trebuia si am observat ca nu mai face nici o figura.
                                Mai mult ,pana a schimbat mecanicul filtrele si uleiul,am vb cu cei de pe partea electrica(cei care fac si testarile),despre problema cu relantiu' si mi-a spus clar--regulator de presiune
                                Cica deja au schimbat fff multe si ca astea ar fi simptomele,dar culmea ,acolo in service nu a mai facut nici o figura,desi l-am lasat pornit vreo 20 min(ca sa fie cald)
                                Iara m-am culcat tarziu...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google