eu zic ca unul din injectoare a ramas blocat deschis , baga motorina continuu in cilindru iar curand iti va topi pistonul respectiv. Poti proba scotand pe rand la ralanti mufa injectorului , mufa de curent nu returul . Cand decuplezi injectorul defect ar trebui sa mearga ceva mai rotund chiar daca merge doar in 3 pistoane.
Pompa de Injectie (Regulatorul de Debit)
Collapse
X
-
pai daca se acumuleaza motorina multa nearsa in capul pistonului banuiesc ca ajunge sa loveasca in supape si in chiulasa . De pornit o poti porni fortat cu spray dar eu zic mai bine sa o vada un specialist, si unul bun tare , inainte sa strici mai mult decat e deja stricat. Ideea e ca trebuie sa afle respectivul care injector nu e bun inainte sa sparga vre-un piston.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
Salutare! Am rezolvat problema, dar acum am alta: dupa ce am verificat injectoarele, intradevar am gasit unul blocat, le-am pus inapoi pe masina in ordinea desfacerii lor, dar imi porneste ceva mai greu masina si parca nu mai are viata in ea deloc! Adica la turatie - viteza este ok, dar nu are demaraj mai deloc! Cumva trebuie resoftata masina? Ce imi recomandati?
Multumesc!
Comment
-
pai ce ai facut? ai reparat injectorul respectiv? Mergi mai departe cu "sapatul" , o fii turbina dusa sau EGR - catalizatorul infundat, probabil in perioada cat ai mers cu injectorul defect s-au infundat . Curata EGR - ul , verifica putin axul turbinei daca are joc sau daca sunt paletele rupte si mergi o cursa mai turat sa se mai curete catalizatorul.Pain brings out the truth in us all...
...how much truth can you stand?
Comment
-
am si eu probleme cu imv-ul cred ca asa am luato de noua da cine si-a dat seama decat tarziu cand nu mai era in garantie mergea bine porne bine dar intre 1000 si 1500 turatia varia constant cate 100 de ture distina treaba si pe trometru si la ureche mi-am facut rost de imv l-am schimbat si observ ca nu mai face . asi vrea sa stiu daca am luat produsul original cod produs 7701206905 poate sa imi confirme cineva ca e piesa originala?
Comment
-
vezi aici, http://delphidieselpoint.ro/ oferta + tva, il dai pe cel vechi la schimb si ai 12 luni garantie
nu fac reclama, doar dau o mana de ajutor
Comment
-
nu mai porneste
Am o problema cu masina prietenei, un logan diesel, nu mai porneste cand sta mult timp in frig. Da la automat pana omoara bateria, pompita nu este foarte tare decat daca o amorsez cu mana, iar dupa ce da la automat ceva timp imi apare becul de temperatura si abs. Care sa fie cauza ?
Multumesc !
Comment
-
Originally posted by puyutzu07 View Postnu stiu daca se poate curata sau repara acel regulator..nu e asa simplu...cel mai bine se schimba si daca ai vre-un martor aprons dupa se rezolva.Problema cu martorul de apa este tot de la acest regulator de presiune(IMV).Daca vreti va pot ajuta mai ieftin.Contact me.
Comment
Comment