Sper sa nu se supere adminii ca fac un nou thread insa chiar am nevoie de ajutor!
Azi dimineata am mers cu masina la facultate si dupa un mers pe piatra cand am intrat in sosea motorul fiind rece nu i-am dat mai mult de 2.5k turatii si in timp ce se tura chiar la 1.5k dadea in bot dar din secunda in secunda...timp de 5 secunde apoi iar mergea normal 10-15 sec iar dadea...pana s-a incalzit la 2 linii dupaia nu mai facea probleme. Am mai patit si mai demult insa am crezut ca e de la filtrul de aer, l-am schimbat si mda nu mia facea chiar asa insa era vara acum insa face de te saturi...mentionez ca io am non-stop aer in conducte, am supapa de 8 in fata parei de amorsare( dau la amorsare pana se intareste in 10 secunde e la loc moale). un sfat ar fi de mare ajutor...
Azi dimineata am mers cu masina la facultate si dupa un mers pe piatra cand am intrat in sosea motorul fiind rece nu i-am dat mai mult de 2.5k turatii si in timp ce se tura chiar la 1.5k dadea in bot dar din secunda in secunda...timp de 5 secunde apoi iar mergea normal 10-15 sec iar dadea...pana s-a incalzit la 2 linii dupaia nu mai facea probleme. Am mai patit si mai demult insa am crezut ca e de la filtrul de aer, l-am schimbat si mda nu mia facea chiar asa insa era vara acum insa face de te saturi...mentionez ca io am non-stop aer in conducte, am supapa de 8 in fata parei de amorsare( dau la amorsare pana se intareste in 10 secunde e la loc moale). un sfat ar fi de mare ajutor...
Comment