Zgomot Ciudat Logan 1,5 Dci 70 Hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Ciudat Logan 1,5 Dci 70 Hp

    Salut,
    Am si eu un Logan 1,5 dci,70hp din 2007,si de cand a dat frigul, in mers cand o accelerez constant intre 1500si 2000 de rpm se aude un sunet ca un tacanit (ca de tacheti) in rest nu pare sa fie vreo problema la motor sau altceva decat acel sunet, si as vrea si eu sa stiu, daca imi poate spune cineva, daca este ok sa merg in continuare cu ea asa?
    Am mai observat ca acel sunet nu se aude mereu, ci se aude in special cand este temperatura de afara mai scazuta,uneori se aude destul de tare, alte ori abia se sesizeaza, indiferent de treapta de viteza in care se afla se aude acest zgomot... Daca v-ati mai confruntat sau daca stiti despre ce este vorba, va rog sa imi spuneti si mie!
    Va multumesc frumos!

  • #2
    Asa fac toate motoarele diesel cand e frig stai linistit,las-o inainte sa pleci sa se incalzeasca putin mai mult
    Last edited by Allyn_y; 9 January 2014, 02:28.

    Comment


    • #3
      La inceput nu l-am luat in seama, dar acum vreo sapt imi pornea cam greu si mi-a spus cineva sa bag niste motorina aditivata si sa o forjez putin ca sa mai curat injectoarele, si asa am facut si acum nu mai am probleme cu pornirea de cateva zile, si m-am gandi6t ca poate prinsese si impuritati de pe fundul rezervorului avand in vedere ca mai aveam o liniula la combustibil in momentul cand imi pornea greu,dar sunetul tot persista si nu stiam daca e ok sa merg cu ea cu acel sunet.. Multumesc frumos pentru raspuns!

      Comment


      • #4
        Cati km are masina ?!

        Comment


        • #5
          Asa fac toate diesel-urile pe dracu ,,,, rontaitul pe care il auzi provine de la un injector care este foarte obosit ---verificare pe pielea mea ,,,acelasi zgomot ---am constatat cu stupoare ca injectorul 3 ( numerotarea lor de la volanta catre pompa 1-2-3-4) era super obosit ( am schimbat odata valvele de retur la toate si tot degeaba. rezolvare se schimba injectorul cu unul nou si dispare zgomotul ( poti face teste care injector e obosit)

          Comment


          • #6
            Cum sa faci testele?

            Comment


            • #7
              Clip ..... si banc testare

              Ok...!
              Sa-ti spun o mica istorioara al dracu de neplacuta ,petrecuta pe propia-mi piele.
              Decembrie 2006 ,,,mosul vine cu un cadou ..un logan nou diesel euro4 ...cumparat Autansa .....
              facut 3000km afara dupa care mers si schimbat in service Autansa ulei motor plus filtru ---se cruceau cei de acolo ---motivul :,,,raspuns sec : motorul nou face span ...pus Castrol si filtru nou
              La 3700km plecat spre Romania ...facut plinul la Repsol ---traversat Franta , intrat in Elvetia ...intrat Germania ..alimentat din nou....trecut Germania...pana in Ro alimentat la o pompa no-name de pe langa Timisoara ...dupa nici 50km apre rontaitul...zic ...alimentez din nou la Brasov ..am pus doar 20l si sper sa dispara zgomotul( am dat-o pe motorina proasta) ...vrajeala,,,,,zgomotul nu a disparut ,,,,iar la 46.000km mi-a murit un injector.
              Chemat asistenta ..dus fierul in service ( vreme cainoasa de noiembrie) ,,a doua zi sunt sunat ca am un injector terminat si probabil si capul hidraulic de la pompa (motivul ca a facut span si de aceea mi-a omorat injectorul?!
              Ce este drept cand mi-a murit masina am auzit un zgomot ca o bucata de sarma care se infasoara pe un tambur...am tras pe dreapta am oprit ,am verificat parea totul ok , am repornit ,a pornit ok ,,,dar dupa nici 2km a scos un fum alb pe teava si gata ...marginea drumului.
              Ok ...masina service conform facturii ( purjat conducte , curatat rezervor, schimbat injector,,schimbat cap hidraulic ) totul pentru 7800Ron.
              Merg sa colectez masina , dau cheie .....sufletul lui Avram Iancu....
              ridic capota ..amorsez manual ..dupa 3-4 chei pleaca..plin de nervi dupa ce in prealabil am tras si o mica cearta cu cei responsabili --motivand ca masina sta de 2 zile...HA ! putea sa stea si o saptamana ..tot la prima cheie trebuie sa plece un motor in firea lui.
              Ajung acasa suflec mainile ( intre timp vremea se imbunase putin)..nu mai era asa frig in garaj ,,, si plin de verva incep sa refac istoria pornind de la rezervor.
              Garnitura de la rezervor rupta , un oring de pe conducta de tur pauza , filtrul de motorina schimbat cu un MAN care se pare ca are conductele o idee mai subtiri , pentru ca mufele rapide nu pasuiesc pe ele si se trage aer fals pe langa ele....tubul venturi de la pompa fisurat
              Buuuun ...schimbat tot cu piese de origine ...amorsat ,,,intrat cu clipul sters erori ...pornit la sfert de cheie...dar rontaitul in continuare....
              Functionat asa pana la 111.000km cand am schimbat cu injectoare noi...coduri noi ..rontait disparut. pompa bien merci tot aia veche.
              Ce fac de pe la 50.000km bag motorina doar de la OMV plus ulei 2T cate 10-15 g la fiecare 10l motorina bagata.( am un bidon de la o motocoasa , gradat - pun ulei si amestec cu motorina pe care o vars in rezervor , dupa care alimentez.
              A...si ce am mai observat de-a lungul timpului ,,nu toate supapele care sunt pe filtru de motorina sunt de buna calitate , in sensul ca nu toate pasuiesc si mai scapa motorina pe retur...eu am o supapa care se comporta foarte bine ,,si atunci cand pun filtru nou , scot supapa de pe acesta si o pun tot pe cea veche..
              Last edited by cd10dc; 30 November 2015, 18:47. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Eram curios, ca mi s-a aprins acum ceva vreme martorul de la bujii si a dat in nas pentru o secunda, si am tot citit ca ar fi putut fi de la injectoare sau apa in filtru, am schimbat filtru , si am vazut pe net cum as putea face test de retur la injectoarelor, si 4 eprubete gradate pun cat un furtun in fiecare si am lasat.o cam 5min sa mearga la prima pornire de dim a iesit perfect toate erau la acelas nivel nici un gram mai mult sau mai putin. Acum nu stiu daca e ok ce am facut eu, dar eram cu curios sa vad ce iese. Si eu bag de vreo 1000km ulei de drujba motocoasa deala rosu, sincer n-am simtit nici o diferenta, poate doar la consum care a scazut cu vreo 0,5% nu stiu cum s-a intamplat mai ales ca e frig afara. N-am avut niciodata probleme cu pornirea decat odata la -20grade cand am descoperit ca mai aveam decat o bujie buna.

                Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Datu..n nas este de la IMV care are o sita foarte fina pe el,,de obicei se sufla cu aer odata la 10-20.000km ( motorina plina de carcalaci de la noi) se mai infunda...eu am gasit pe sita un fel de mazga de culoare albicioasa , am spalat sita cu putin diluant slab am suflat sita cu aer si am pus-o la loc , mai fac probleme si oringurile de pe IMV dar foarte rar.
                  Last edited by cd10dc; 30 November 2015, 19:15. Reason: continuare

                  Comment


                  • #10
                    Te referi la rugulatorul ala dupa pompa nuu?

                    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      poate nu simti de moment nimic, dar biodiesel-ul din motorina e un spumant al dracu de bun care face sa roada fier pe fier pana la os totul, iar cu 2T-ul care-l bagi compensezi lipsa de ungere pe care o asigura kk de motorina din plin( vezi dom-le ....se respecta normele de depoluare)...e mai usor pentru un fabricant sa tina plamanii unui motor bolnavi de nou prin intoarcerea de gaze in admisie ,,, trebuie sa ne mai omoare si cei cu combustibilul...
                      Last edited by cd10dc; 30 November 2015, 19:16. Reason: adaugare ...

                      Comment


                      • #12
                        La mine oricum da fum din totdeauna ca e resoftata, asa ca nu ma intereseaza poluarea. Sincer mi-a fost putin teama cu uleiul dar vad nu se intampla nimic in sens negativ. Eu pun cam 50ml la 10l de motorina. Aa si inca cev marele plus de cand cu uleiul e ca la prima pornirea in se schimba sunetul motorului in maxim 5sec devin silentios si numai bat injectoarele

                        Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Din ce spui tu inseamna ca masina are putini km , totusi da-mi voie sa ma indoiesc ca in 5 secunde de la pornire dupa o noapte de stationare , masina ta este atat de silentioasa....

                          Comment


                          • #14
                            110k km. Nu-i chiar batrana, cand zic silentioasa nu te gandii, gen benzina, insa numai horcaie asa.

                            Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Sper sa-ti functioneze fara incidente majore ...macar inca pe atat !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google